Mysle ze nie bedzie to duzy problem dla szfagierka... sam zbudowal sobie kolumny hi fi z wzmacniaczem i przedwzmacniaczem od przyslowiowej "deski" i kondensatora (wartosc rynkowa dobre kilka tyś zł)
MKIV XR3i 1990 - silnik > problemy> diagnoza>help
Moderator: Moderatorzy
Hmm dobra opcja. Bardzo bede wdzięczny
Mysle ze nie bedzie to duzy problem dla szfagierka... sam zbudowal sobie kolumny hi fi z wzmacniaczem i przedwzmacniaczem od przyslowiowej "deski" i kondensatora (wartosc rynkowa dobre kilka tyś zł)
Mysle ze nie bedzie to duzy problem dla szfagierka... sam zbudowal sobie kolumny hi fi z wzmacniaczem i przedwzmacniaczem od przyslowiowej "deski" i kondensatora (wartosc rynkowa dobre kilka tyś zł)
Jest: Civic Sedan 6Gen VTi
Były: MKV RS2000, MKVI CLX 1.6 16v, MKIV Ghia 1.4 '89, MKIV XR3i '90 1.6 KE-Jetronic
Były: MKV RS2000, MKVI CLX 1.6 16v, MKIV Ghia 1.4 '89, MKIV XR3i '90 1.6 KE-Jetronic
a tak przy okazji. zmierzłem 1szy raz od kupna cisnienie w cylindrach i wyszlo prawie rowno 13-13.5 atmosfer na wszystkich garach. Licznik ma 115 tyś, ale nie wierze w to bo auto nie jest w bardzo dobrym stanie,wg mnie ma min 100 tyś do tyłu. Czy to mozliwe zeby auto po ok 220tyś km na liczniku mialo niemal fabryczne cisnienie?
Czy poprostu gdzieś po drodze musiało mieć zrobiony remont? Dobrze przypuszczam?
Czy poprostu gdzieś po drodze musiało mieć zrobiony remont? Dobrze przypuszczam?
Jest: Civic Sedan 6Gen VTi
Były: MKV RS2000, MKVI CLX 1.6 16v, MKIV Ghia 1.4 '89, MKIV XR3i '90 1.6 KE-Jetronic
Były: MKV RS2000, MKVI CLX 1.6 16v, MKIV Ghia 1.4 '89, MKIV XR3i '90 1.6 KE-Jetronic