Od niedawna mam essiego MKIV Xr3i z 1990r 1.6 CVH na wielopunkcie mechanicznym Boscha KE-Jetronic - silnik jest w dobrym stanie (kompresja prawie równo 13 na wszystkich garach) a nie pracuje tak jak powinien, m in bardzo duzo pali, 15l albo i wiecej, gaśnie na biegu jałowym. Ktoś przy nim kiedyś grzebał bo ma wtryskiwacz rozruchowy podpięty na krótko - guzik w kabinie. I ktos grzebal w wiazkach elektr. Szukam kogoś kto w okolicach Warszawy umiał by go zdiagnozować bo nie wiem co to moze byc, czy czujniki padly, czy ECU siadl, czy sterownik zaplonu zdechl, czy dystrybutor mieszanki daje zle cisnienie, czy to moze lambda (jesli takowa jest). Chcialbym znalezc kogos kto umialby to zdiagnozowac. Auto na wyższych obrotach jest ok, moc ma i wkręca się na obroty żwawo bez potknięć. Ale gaśnie na wolnych przy goracym silniku. Przy zimnym odpala i 3ma obroty. Przy goracym jest zle

1 słowem sugestie co do samo diagnozy oraz sugestie co do sprawdzonych fachowców - bardzo mile widziane.
Z góry dzięki. Pozdrawiam. Wesołych Jajek & Wilgotnej Szyneczki

ps. może ktoś zainteresowany - kit do MKIV :
http://www.allegro.pl/item182934786_for ... 86_90.html