Problem z silnikiem
Moderator: Moderatorzy
Problem z silnikiem
Siemanko. Na początku pozdrowienia dla wszystkich posiadaczy Forda Escorta. Jestem tu nowy i właśnie kupiłem Escorta. Kupiłem go od pierwszego właściciela, auto było kupione i serwisowane w Polsce. Jest to Ford Escort 1.6 16V rocznik 98. Kupiłem go tydzień temu i jestem bardzo zadowolony. Nie miałem czasu przejżeć go dokładnie więc nie wiem co go boli. Chwilowo mieszkam w Gelsenkirchen (Niemcy) Podczas drogi do Niemiec po przejechaniu ok 900km auto zaczeło się dziwnie zachowywać: podczas wysprzęglania obroty wskakiwały na 2500 i zostawały na tym poziomie. Dzisiaj zrobiłem nim kilkanaście km i obroty już tak nie rosną ale podczas wysprzęglania spadają na chwilkę do 500 i po chwili zostają na ok 1000.
Co to może być? Pomóżcie proszę. Nie znam się na silnikach wtryskowych i nie mam pojęcia co może być przyczyną tego zachowania.
Dziękuje za wszystkie informacje i jeszcze raz pozdrawiam.
Co to może być? Pomóżcie proszę. Nie znam się na silnikach wtryskowych i nie mam pojęcia co może być przyczyną tego zachowania.
Dziękuje za wszystkie informacje i jeszcze raz pozdrawiam.
- WieSiu
- Posty: 23544
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
silnik krokowy, jak juz wiesz, co to skorzystaj z opcji szukaj i na pewno wiele sie dowiesz
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Podziękowania
Dzięki wszystkim za pomoc. Już wiem że jest to silniczek krokowy. Dzisiaj całkiem straciły się wolne obroty. Koszt w Niemczech: silniczek 100eu, wymiana 60eu
Nie dam zarobić kartoflom, zamówie z polski i wymienie pod blokiem.
Pozdrowienia

Pozdrowienia