Dona, naprawde fajnie Ci to wyszlo ja tez jednak namyslilem sie na czerwone Troszke Cieplej sie zrobi i zabiore sie za to, bo znowu ziomb na zewnatrz Pozdrawiam
jeżeli źle się trafi lub nie umiejętnie sie to zrobi mozna złamać ząbek w plastiku trzymajacym linke przy zegarach natomiast odręcajac przy skrzyni biegów na się zegary na reku szybcie i bez problemu a gdzie podświetlenie od góry czyżby nie działało?
michal0310 pisze:michal0310 napisał/a:
Żeby zjąć linkę powinieneś podnieść maskę i "wcisnąć" ją maksymalnie do srodka samochodu
Sam siebie zacytuję :)Taki jest najłatwiejszy sposób
jest najprosciej i dodam jeszcze ze skorzystalem z tej propozycji ale linka w moim samochodzie jest do tego ZAKROTKA! a do skrzyni jest marne dojscie rozkminie to ale musi sie cieplej zrobic bo teraz niezly mrozik sie zrobil
Super opis - przydał mi się. mam tylko pytanie - w jaki sposób podłączony jest przewód (linka) do prędkościomierza (ta środkowa)- zegary nie wychodzą całe bo ta linka je trzyma - a ja nie chce czegos urwać...
valder pisze:Super opis - przydał mi się. mam tylko pytanie - w jaki sposób podłączony jest przewód (linka) do prędkościomierza (ta środkowa)- zegary nie wychodzą całe bo ta linka je trzyma - a ja nie chce czegos urwać...
valder, a przeczytałes ten temat cały? bo chłopaki piszą i o odkręceniu linki od skrzyni i o mocowaniu na ząbek przy zegarach...
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Witam . super opis .JA SIE DO NIEGO DOSTOSOWALEM I POSZLO JAK Z PLATKA . Moge dodac ze ja zastapilem gorne 2 zarowki diodami punktowymi ktore ustawilem na srodek tarcz zegara i obrotomierza ( kolor niebieski) . mam orginalne tarcze zegara a efekt jest juz zaj...... . polecam!!!