Witam mam Escorta Mk IV 1986 1.4 i urwal mi sie paseczek rozrzadu i jak probuje odkrecic kolo co napedza alternator to mi sie to wszystko obraca i jak to zablokowac zeby mozna bylo odkrecic ta srube
Z gory dziekuje za odpowiedz.
długi klucz blokujesz o ziemie i króciutko zakręć rozrusznikiem. ale ty masz zerwany pasek i nie wiem jak taka metoda zadziała na zaworki... w innym przypadku jest niezawodna.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Rozrzad jest ok bo 1.4 jest bezkolizyjny. A jeszcze w która strone jest lewy czy prawy gwint bo klucze sie łamia a za cholere sie nie chce odkrecic Wziołem odkrecilem rozrusznik i blokuje koło zebate i probuje odkrecac i lipa jak narazie.
darcun4 dobrze mówisz. A tak swoją drogą. Zamierzałem w najbliższym czasie wymienić pasek i pompę wodną ale chyba przyspieszę to bo ostatnio na korku wlewu oleju zauważyłem be żowy olej. Wniose - ciągnie płyn chłodniczy. Pewnie uszczelka pod głowicą poleciała. Bez ściągania paska się nie obejdzie więc od razu wymienłbym co trzeba. Może ktoś opisać jak bardzo ma być napięty pasek podczas montażu. Nie chciałbym czegoś schrzanić. Może taki opis pojawiłby się na forum...