Pasek rozrzadu

Moderator: Moderatorzy

Dinek57

Pasek rozrzadu

Post autor: Dinek57 »

Witam mam Escorta Mk IV 1986 1.4 i urwal mi sie paseczek rozrzadu i jak probuje odkrecic kolo co napedza alternator to mi sie to wszystko obraca i jak to zablokowac zeby mozna bylo odkrecic ta srube :?:
Z gory dziekuje za odpowiedz.
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14653
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

długi klucz blokujesz o ziemie i króciutko zakręć rozrusznikiem. ale ty masz zerwany pasek i nie wiem jak taka metoda zadziała na zaworki... :???: w innym przypadku jest niezawodna.
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
ARIEL
Posty: 1933
Rejestracja: 22 sty 2006, 20:33
Lokalizacja: Rybnik-Śląsk
Kontakt:

Post autor: ARIEL »

bierzesz młotek i uderzasz po kluczu ale pożądnie i musi się odkręcić ;)
nie zawodna technika jeszcze nie było tak żebym nieodkręcił
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO

KONTAKT 604285432



-
Awatar użytkownika
darcun4
Posty: 3486
Rejestracja: 22 mar 2005, 20:46
Lokalizacja: Toruń

Post autor: darcun4 »

Jak się urwał w czasie jazdy i jest kolizyjny, to zanim użyjesz młotka łap się za portfel :cry:
Dinek57

Post autor: Dinek57 »

Rozrzad jest ok bo 1.4 jest bezkolizyjny. A jeszcze w która strone jest lewy czy prawy gwint bo klucze sie łamia a za cholere sie nie chce odkrecic :?: Wziołem odkrecilem rozrusznik i blokuje koło zebate i probuje odkrecac i lipa jak narazie.
Awatar użytkownika
robertford
Posty: 1894
Rejestracja: 31 mar 2004, 16:52
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: robertford »

darcun4 pisze:Jak się urwał w czasie jazdy i jest kolizyjny, to zanim użyjesz młotka łap się za portfel :cry:
Cały Darcun. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:) ( Ford Escort 1.3i CLX - 1996 ) :)
kolorek morski perełka

------------------------------------------
Jest FORD FOCUS 1.6 - 2002 - LIFT
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14653
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Dinek57 pisze:bo 1.4 jest bezkolizyjny.
:?: :?:
oby...!
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
ARIEL
Posty: 1933
Rejestracja: 22 sty 2006, 20:33
Lokalizacja: Rybnik-Śląsk
Kontakt:

Post autor: ARIEL »

Dinek57 pisze:Rozrzad jest ok bo 1.4 jest bezkolizyjny
o gościu chyba się mylisz opel tak ,ale nie escort :cool:
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO

KONTAKT 604285432



-
MARKKO

Post autor: MARKKO »

w MK IV może jest bezkolizyjny
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11785
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

MARKKO pisze:w MK IV może jest bezkolizyjny
nie bylo innych 1.4 jak cvh i wszystkie sa takie same, a roznia sie tylko sposobem zasilania. takze 1.4 z mk IV niczym sie nei rozni od mk VII.
Awatar użytkownika
darcun4
Posty: 3486
Rejestracja: 22 mar 2005, 20:46
Lokalizacja: Toruń

Post autor: darcun4 »

Czyli wyszło na moje.Pierw portfel :sad:
adrianolkusz

Post autor: adrianolkusz »

darcun4 dobrze mówisz. A tak swoją drogą. Zamierzałem w najbliższym czasie wymienić pasek i pompę wodną ale chyba przyspieszę to bo ostatnio na korku wlewu oleju zauważyłem be żowy olej. Wniose - ciągnie płyn chłodniczy. Pewnie uszczelka pod głowicą poleciała. Bez ściągania paska się nie obejdzie więc od razu wymienłbym co trzeba. Może ktoś opisać jak bardzo ma być napięty pasek podczas montażu. Nie chciałbym czegoś schrzanić. Może taki opis pojawiłby się na forum...
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23601
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

bardzo by bylo milo,jakby taki opis sie pojawil :D
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
adrianolkusz

Post autor: adrianolkusz »

WieSiu dokładnie bo przecież w każdym escorcie co przynajmniej 70-tys. powinno się to wymienić i każdego to czeka
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Ujmijcie 10000 km z tą wymianą paska - dlatego , że nie wymieniamy kół a stare niszczą wcześniej pasek.
No chyba , że wymienicie koła też.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
ODPOWIEDZ