Wyciek płynu - nie ma hamulców

Moderator: Moderatorzy

na_tek

Post autor: na_tek »

adrianolkusz dobrze, że wspomniałeś o tych szczękach do wymiany.. dzięka
no i Yagr dobrze gada - widziałem wcześniej Two opis z fotami... szacuken ;) :!:
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14653
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

na_tek pisze:no i Yagr dobrze gada - widziałem wcześniej Two opis z fotami... szacuken ;) :!:
oczywiście szacuneczek dla adriana, ja fotek nie zamieszczałem ;)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
na_tek

Post autor: na_tek »

Jade (skorzystam z komunikacji miejskiej :-| ) jutro kupić niezbędne utensylia i wieczorem z kumplem powalczymy... Zaszaleje od razu i wymienie szczęki, a co mi tam :!: ;)
Powiedzcie tylko czy powinieniem jakiś konkretny płyn qpić no i czy 0,5l mi wystarczy (wczoraj w zbiorniczku było poniżej min a nie wiem ile wyciekło do tej pory...)
ELpYndoL

Post autor: ELpYndoL »

na_tek, 0,5 w zupełnosci CI wystarczy a co do płynu to obojetnie jaki byle DOT-4 ;)
adrianolkusz

Post autor: adrianolkusz »

Ja miałem podobny wyciek i0.5 litra poszło jak nic. Idealnie starczyło ale zawsze podczas odpowietrzania układu coś wypłynie więc różnie może być. Płyn nie jest drogi. Oczywiście DOT-4 :smile:
Yagr pisze:
adrianolkusz pisze:Aha bez wjazdu na kanał się nie obejdzie
z tego co wiem to ty sobie poradziłeś na ulicy :mrgreen:
Yagr nie prawda. Musiałem wjechać na kanał....
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

na_tek, Pamiętaj o jednej zasadzie - jak wymieniasz szczęki to z jednej i z drugiej strony - innymi słowy mówiąc wymieniając szczęki w prawym kole wymieniasz również szczęki w lewym kole.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
na_tek

Post autor: na_tek »

wiem wiem... nie chcemy przecież tańczyć na drodze przy każdym hamowaniu...
naprawdę się czegoś przy Was naucze... :idea: :mrgreen:
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Acha jak nie będziesz miał czym umyć zarąbanego bębna to puszcza gorącą wodą z mydłem a po tej operacji weź papier ścierny i przetrzyj nim wewnętrzną stronę bębna - tam gdzie chodzą szczęki.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
ARIEL
Posty: 1933
Rejestracja: 22 sty 2006, 20:33
Lokalizacja: Rybnik-Śląsk
Kontakt:

Post autor: ARIEL »

a jeszcze jak będziesz miał duże kołnieże na bębnach to sobie możęsz przetoczyć przy jednej robocie ;)
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO

KONTAKT 604285432



-
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Dokładnie tak - nawet jak nie ma kołnierzy to powinno się chociaż skrobnąć bębny dla wyrównania ponieważ po starych okładzinach będą rowki.
Gdy się tego nie zrobi to przez pierwsze ok 100 km hamulce z tyłu będą słabsze - dopuki się nie wyryją rowki na okładzinach od bębna.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
na_tek

Post autor: na_tek »

Qrcze... wczoraj chciałem z kumplem wieczorem podziałać. Kupiłem cylinderek na wymianę. Odkręcam koło, zdejmuje bęben i łożysok niemal się nie wysypało na ziemie :mad: No i tyle było z naprawy, bo musiałem jakos wyjechac autem z hali warsztatowej. Dziś dzień drugi, jedziemy po łożysko i mam nadzieje, że wieczorem wróce już na swoich czterech kółkach do domu :!:
Bo z domu na warsztat w najwiekszych korkach tylko z ręcznym głupio się jeździ :-|
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

:cry: łożysko się zatarło piasta dostała temperatury następnie bęben i zagotowało płyn w cylinderku no i od temperatury puściły uszczelniacze cylinderka.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
na_tek

Post autor: na_tek »

łożysko się zatarło piasta dostała temperatury następnie bęben i zagotowało płyn w cylinderku no i od temperatury puściły uszczelniacze cylinderka.
no no, właśnie to podejrzewałem :razz:
Dzięki, zobaczymy co dziś się uda zdziałać :!: :?:
Awatar użytkownika
ARIEL
Posty: 1933
Rejestracja: 22 sty 2006, 20:33
Lokalizacja: Rybnik-Śląsk
Kontakt:

Post autor: ARIEL »

mi to raz jak w maluchu chwyciły chamulce ztyłu to płyn sie zagotował i pedał do dechy spadł a zkoła siwy dym i smród ale to już przeszłość :mrgreen:
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO

KONTAKT 604285432



-
adrianolkusz

Post autor: adrianolkusz »

Powiedzcie mi panowie jak może się zatrzeć łozysko w tylnym kole w escorcie... Ja odkąd kupiłem mojego escorta mam wszystko ok z łożyskami z tyłu.
ODPOWIEDZ