identyfikacja "wolnych" wtyczek
Moderator: Moderatorzy
-
- Posty: 48
- Rejestracja: 06 maja 2015, 21:42
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1800
- Rocznik: 1997
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Kombi
identyfikacja "wolnych" wtyczek
Panowie , od czego te wtyczki????
Auto chodzi normalnie a te wtyki są nie podpięte???
Nic nie było "drutowane" w aucie .
Umiejscowione one są pomiędzy filtrem powietrza a pasem przednim.
Auto chodzi normalnie a te wtyki są nie podpięte???
Nic nie było "drutowane" w aucie .
Umiejscowione one są pomiędzy filtrem powietrza a pasem przednim.
- Yagr
- Posty: 14625
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Uniwersalne okablowanie - podpina się to co w danym egzemplarzu jest potrzebne - co innego w zetcu, co innego w dieslu czy cvh, co innego z klimą, co innego bez klimy.. itd....
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- Yagr
- Posty: 14625
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
awaria, takich tematów przerabialiśmy mnóstwo, nie odesłałem cię do nich tylko dla tego że po zmianie skryptu na którym chodzi forum szukajka nie znajduje tyle co dawniej. Pisząc uniwersalne okablowanie mam na mysli wyposażenie ale również silnik - o czym wspomniałem - Zetec potrzebuje innych wtyczek niż CVH (np. u jednego jest MAP a u drugiego MAF) Jeśli cię korci to podpinaj do czegokolwiek na własna odpowiedzialność ale zanim to zrobisz może lepiej sciagnij sobie z netu schemat elektryki i poszukaj do czego konkretnie masz te wtyczki. Piszesz że masz "prawie max" więc.... czy masz czujnik płynu spryskiwaczy? Masz grzaną przednią szybę? masz elektrycznie otwierana klapę? Jest tego sporo 

Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- WieSiu
- Posty: 23540
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
nonam, no ale powinny być w podszybiu jak są od grzanej szyby
i bylyby grubsze kabelki
A te co na fotkach to tak mają sobie dyndac. To pewnie wtyczki do starych wersji czujników temperatury silnika

A te co na fotkach to tak mają sobie dyndac. To pewnie wtyczki do starych wersji czujników temperatury silnika
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982