nie pali na gorącym silniku~!!!!!

Moderator: Moderatorzy

pawelosin

Post autor: pawelosin »

U mnie było podobnie. Jak zimny palił z pierwszego, po nagrzaniu nie chciał kręcić. Cały czas myślałem, że to rozrusznik. W zimę przy 30 stopniowych mrozach jak samochód postał 8 godzin na dworze nie chciał przekręcić więc wymieniłem akumulator. Od tamtego czasu do tej pory problem się nie powtórzył. Z tym, że stary akumulator miał jeśli dobrze pamiętam 34Ah a nowy ma 50Ah.
Patryk

Post autor: Patryk »

http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=2213 oto rozwiazanie Twojego problemu, wystarczy zaopatrzyc sie w taki kabelek i wszystko wroci do normy, to jest dosc czesty problem w starszych essich :cool:
bossted

Post autor: bossted »

witam, jednak po rozkreceniu rozrusznika i sprawdzeniu tylejek nasmarowaniu i sprawdzeniu szczotek nic nie wskazuje na to zeby był wadliwy! chyba ze jest to niewidoczne, i metal rozciaga sie pod wplywem temperatury i nie kreci! albo chodzi o ten dodatkowy przewod ? bo jesli chodzi o przewod od akumulatora to jest wymieniony !
Patryk

Post autor: Patryk »

Sam tego jeszcze nie robilem wiec nie wiem do konca ale wydaje mi sie ze chodzi o ten przewod ktory idzie z modulu na rozruszniku do kostki a nastepnie do stacyjki i chyba trzeba dolozyc dodatkowy od modulu do kostki (lub wymienic) ale najlepiej pytac osob ktore to juz zrobily, ja tylko zidentyfikowalem problem i daje linka :mrgreen:
Awatar użytkownika
ARIEL
Posty: 1933
Rejestracja: 22 sty 2006, 20:33
Lokalizacja: Rybnik-Śląsk
Kontakt:

Post autor: ARIEL »

Patryk, tak to chodzi o ten masz racje
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO

KONTAKT 604285432



-
Patryk

Post autor: Patryk »

He he to jak juzbossted, sprawdzisz czy to byla wina i sie okaze ze tak to ja poprosze o nastepne pomogl bo zaczynam kolekcjonowac :razz:
Awatar użytkownika
ARIEL
Posty: 1933
Rejestracja: 22 sty 2006, 20:33
Lokalizacja: Rybnik-Śląsk
Kontakt:

Post autor: ARIEL »

jak już to pól bo niebłeś pewien :razz:
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO

KONTAKT 604285432



-
bossted

Post autor: bossted »

witam, i nic z tego! przewody sa ok! sprawdzalem na krotko kable i lipa nadal! a z rozrusznika to nawet dymek poszedl, jak za dlugo probowałem krecic! i dopiero po 10 min po ostygnieciu zakrecił rozrusznik ! cos mi sie wydaje ze to jednak tłoki! :sad:
Awatar użytkownika
ARIEL
Posty: 1933
Rejestracja: 22 sty 2006, 20:33
Lokalizacja: Rybnik-Śląsk
Kontakt:

Post autor: ARIEL »

a nie jest to wina zapłonu ? któryś czujnik któru zmienia kąt zapłonou (chyba zasysanego powietrza)no bo jak silnik ciepły to kąt się zmienia na zał silmiku i może po wyłączeniu nie wraca na swoje miejsce
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO

KONTAKT 604285432



-
Patryk

Post autor: Patryk »

A to lipa :razz: ja juz nie mam pojecia co to moze byc :???:
MARKKO

Post autor: MARKKO »

czujnik położenia przepustnicy ja bym na to stawiał może jest poprostu brudny i wariuje.
Patryk

Post autor: Patryk »

warto sprobowac ale on jest nierozbieralny i moze byc zonk jesli sie go bedzie chcialo przeczyscic :cool:
MARKKO

Post autor: MARKKO »

Kurde jest jeszcze jeden czujnik na który bym stawiał ale nie pamietam jak sie nazywa. Jutro sie dowiem jaki to jest.
bossted

Post autor: bossted »

hm, tez mi cos sie obiło o uszy z tym czujnikiem! byc moze?! juz trace cierpilowosc...
MARKKO

Post autor: MARKKO »

Już wiem co jest przyczyną Twojego problemu. Niestety jest dość zła informacja dla Ciebie.
Masz za bardzo spasowany silnik i przy rozgrzanym (jak wiadomo gorący metal sie rozszerza) rozrusznik niema siły kręcić. Innymi słowy musisz jeszcze raz rozebrać silnik i poraz kolejny tulejować cylindry, to jest właśnie Twój problem miałeś za mało wytulejowane cylindry.
ODPOWIEDZ