nie pali na gorącym silniku~!!!!!
Moderator: Moderatorzy
U mnie było podobnie. Jak zimny palił z pierwszego, po nagrzaniu nie chciał kręcić. Cały czas myślałem, że to rozrusznik. W zimę przy 30 stopniowych mrozach jak samochód postał 8 godzin na dworze nie chciał przekręcić więc wymieniłem akumulator. Od tamtego czasu do tej pory problem się nie powtórzył. Z tym, że stary akumulator miał jeśli dobrze pamiętam 34Ah a nowy ma 50Ah.
http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=2213 oto rozwiazanie Twojego problemu, wystarczy zaopatrzyc sie w taki kabelek i wszystko wroci do normy, to jest dosc czesty problem w starszych essich 

witam, jednak po rozkreceniu rozrusznika i sprawdzeniu tylejek nasmarowaniu i sprawdzeniu szczotek nic nie wskazuje na to zeby był wadliwy! chyba ze jest to niewidoczne, i metal rozciaga sie pod wplywem temperatury i nie kreci! albo chodzi o ten dodatkowy przewod ? bo jesli chodzi o przewod od akumulatora to jest wymieniony !
Sam tego jeszcze nie robilem wiec nie wiem do konca ale wydaje mi sie ze chodzi o ten przewod ktory idzie z modulu na rozruszniku do kostki a nastepnie do stacyjki i chyba trzeba dolozyc dodatkowy od modulu do kostki (lub wymienic) ale najlepiej pytac osob ktore to juz zrobily, ja tylko zidentyfikowalem problem i daje linka 

a nie jest to wina zapłonu ? któryś czujnik któru zmienia kąt zapłonou (chyba zasysanego powietrza)no bo jak silnik ciepły to kąt się zmienia na zał silmiku i może po wyłączeniu nie wraca na swoje miejsce
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO
KONTAKT 604285432
-
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO
KONTAKT 604285432
-
Już wiem co jest przyczyną Twojego problemu. Niestety jest dość zła informacja dla Ciebie.
Masz za bardzo spasowany silnik i przy rozgrzanym (jak wiadomo gorący metal sie rozszerza) rozrusznik niema siły kręcić. Innymi słowy musisz jeszcze raz rozebrać silnik i poraz kolejny tulejować cylindry, to jest właśnie Twój problem miałeś za mało wytulejowane cylindry.
Masz za bardzo spasowany silnik i przy rozgrzanym (jak wiadomo gorący metal sie rozszerza) rozrusznik niema siły kręcić. Innymi słowy musisz jeszcze raz rozebrać silnik i poraz kolejny tulejować cylindry, to jest właśnie Twój problem miałeś za mało wytulejowane cylindry.