Problem ze startem [mk7]
Moderator: Moderatorzy
Problem ze startem [mk7]
Cześć,
mam problem z uruchomieniem mojego escorta
gdy przekręcam kluczyk, rozrusznik kręci, pompa pracuje, jednak nic z tego nie wychodzi. Na cewce pokazuje 12V.
Jak dziś sprawdzałem nie pojawia się iskra.
Dodatkowo gdy ostatnio skoczył mi się gaz(sekwencja), kontrolka zamiast normalnie świecić na czerwono zaczęła migać wszystkimi diodami na zmianę, po tym już więcej nie było reakcji z jej strony.
Te 2 fakty pewnie są powiązane ze sobą w jakiś sposób, tylko o to właśnie Was chciałem się zapytać czy macie jakiś pomysł co zrobić?
To moje pierwsze auto więc jestem jeszcze zielony i nie bijcie za głupie pytanie/niedokładny opis
mam problem z uruchomieniem mojego escorta
gdy przekręcam kluczyk, rozrusznik kręci, pompa pracuje, jednak nic z tego nie wychodzi. Na cewce pokazuje 12V.
Jak dziś sprawdzałem nie pojawia się iskra.
Dodatkowo gdy ostatnio skoczył mi się gaz(sekwencja), kontrolka zamiast normalnie świecić na czerwono zaczęła migać wszystkimi diodami na zmianę, po tym już więcej nie było reakcji z jej strony.
Te 2 fakty pewnie są powiązane ze sobą w jakiś sposób, tylko o to właśnie Was chciałem się zapytać czy macie jakiś pomysł co zrobić?
To moje pierwsze auto więc jestem jeszcze zielony i nie bijcie za głupie pytanie/niedokładny opis
- cidzej
- Posty: 11736
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
cewka ma staly plus a sterowana jest masa wiec fakt, ze masz na niej zasilanie o niczym nie swiadczy
1. nie miga ci dioda od immo ?
2. nie masz przypadkiem jakiegos alarmu/odciecia zaplonu ?
jesli na oba powyzsze pytania jest odpowiedz nie to byc moze trzeba sie przyjzec czujnikowi walu
1. nie miga ci dioda od immo ?
2. nie masz przypadkiem jakiegos alarmu/odciecia zaplonu ?
jesli na oba powyzsze pytania jest odpowiedz nie to byc moze trzeba sie przyjzec czujnikowi walu
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
No, po 2 tygodniach walczenia, popełniania błędów,rzucania mięsem,naprawiania mniejszych usterek przyszedł ten dzień, w którym escort odpalił
faktycznie mieliście rację wystarczyło przeczyścić czujnik wału, za co wielkie dzięki.
Jeszcze mam takie pytanie, chciałbym wymienić świece i przewody. Gdzieś czytałem, że na lpg dobre mogą być świece NGK 7956 BKR5EK. Ile w tym prawdy, bądź jakie moglibyście polecić ? To samo się tyczy przewodów czy są jakieś godne polecenia (przy ograniczonym budżecie )
faktycznie mieliście rację wystarczyło przeczyścić czujnik wału, za co wielkie dzięki.
Jeszcze mam takie pytanie, chciałbym wymienić świece i przewody. Gdzieś czytałem, że na lpg dobre mogą być świece NGK 7956 BKR5EK. Ile w tym prawdy, bądź jakie moglibyście polecić ? To samo się tyczy przewodów czy są jakieś godne polecenia (przy ograniczonym budżecie )
Nie wszystkie V-line mają płaską elektrodę, zależy do jakiego samochodu są stosowane, to tak na prawdę normalna świeca którą można kupić w pojedynczych pudełkach pod innym numerem NGK W większości szpiczaste elektrody mają świecie platynowe i irydowe, ale też nie występują do każdego silnika
Bo z mocą jest tak, że zawsze jej za mało.
Kierowca bombowca.
Kierowca bombowca.