Aparat zapłonowy
Moderator: Moderatorzy
Aparat zapłonowy
Czy mógłby mi ktoś udzielić informacji który jest przewód prądowy na wejściu do aparatu zapłonowego w escorcie 1,6 CVH benzyna 82r Tam są dwa przewody czarny i zielony. Który to plus?
leszek, dobrymi radami to piekło wybrukowane jest...
Jakbym mógł sprawdzić to proste, że bym sprawdził, ale jak już kiedyś gdzieś wspomniałem chce zmienić zasilanie silnika z wtrysku na gaźnik i muszę zmienić mofuł zapłonowy, tylko nie wiem jak go podłączyć, i dlatego napisałem tutaj bo może ktoś ma taki silnik i mógłby sprawdzić u siebie...
Jakbym mógł sprawdzić to proste, że bym sprawdził, ale jak już kiedyś gdzieś wspomniałem chce zmienić zasilanie silnika z wtrysku na gaźnik i muszę zmienić mofuł zapłonowy, tylko nie wiem jak go podłączyć, i dlatego napisałem tutaj bo może ktoś ma taki silnik i mógłby sprawdzić u siebie...
- leszek
- Posty: 2568
- Rejestracja: 26 paź 2004, 16:35
- Lokalizacja: warszawa
- Pojemność: 1500
- Rocznik: 2018
- Generacja: MK1
- Nadwozie: Inne
dobra,dobraIziek pisze:leszek, dobrymi radami to piekło wybrukowane jest...


popatrze jutro w książkę może jest coś opisane.
no nie zawszeNIKO pisze:jak by niebyło to czarny zawsze masa ale to tylko moje przypuszczenie

Podczas, gdy obrabiasz mi tyłek nie zapomnij mnie w niego pocałować 

Do sprawdzenia wystarczy jakakolwiek oprawka samochodowa z pasującą do niej żarówką albo nawet żarówka sam. owinięta na zewnątrz odizolowanym przewodem. Wystarczy przyłożyć dół żarówki lub jedną z końcówek np. do bloku silnika lub innej masy a koniec przewodu próbówki (czyt. żarówki) przyłożyć do sprawdzanego przewodu (gdzieś musi być jakiś dostęp, jak nie ma to pozostaje naciąć izolację i po sprawdzeniu ponownie zaizolować).Jeżeli zaświeci tzn. że jest to +12V