Aparat zapłonowy

Moderator: Moderatorzy

Iziek

Aparat zapłonowy

Post autor: Iziek »

Czy mógłby mi ktoś udzielić informacji który jest przewód prądowy na wejściu do aparatu zapłonowego w escorcie 1,6 CVH benzyna 82r Tam są dwa przewody czarny i zielony. Który to plus?
Awatar użytkownika
leszek
Posty: 2568
Rejestracja: 26 paź 2004, 16:35
Lokalizacja: warszawa
Pojemność: 1500
Rocznik: 2018
Generacja: MK1
Nadwozie: Inne

Post autor: leszek »

kontrolka w dłoń i do dzieła. :) wątpie żeby ktoś ci odpowiedział tak na 100%.
Podczas, gdy obrabiasz mi tyłek nie zapomnij mnie w niego pocałować :-)
Awatar użytkownika
ARIEL
Posty: 1933
Rejestracja: 22 sty 2006, 20:33
Lokalizacja: Rybnik-Śląsk
Kontakt:

Post autor: ARIEL »

jak by niebyło to czarny zawsze masa ale to tylko moje przypuszczenie
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO

KONTAKT 604285432



-
Iziek

Post autor: Iziek »

leszek, dobrymi radami to piekło wybrukowane jest...
Jakbym mógł sprawdzić to proste, że bym sprawdził, ale jak już kiedyś gdzieś wspomniałem chce zmienić zasilanie silnika z wtrysku na gaźnik i muszę zmienić mofuł zapłonowy, tylko nie wiem jak go podłączyć, i dlatego napisałem tutaj bo może ktoś ma taki silnik i mógłby sprawdzić u siebie...
Awatar użytkownika
leszek
Posty: 2568
Rejestracja: 26 paź 2004, 16:35
Lokalizacja: warszawa
Pojemność: 1500
Rocznik: 2018
Generacja: MK1
Nadwozie: Inne

Post autor: leszek »

Iziek pisze:leszek, dobrymi radami to piekło wybrukowane jest...
dobra,dobra :) :)

popatrze jutro w książkę może jest coś opisane.
NIKO pisze:jak by niebyło to czarny zawsze masa ale to tylko moje przypuszczenie
no nie zawsze :( czasami biały,czasami brązowy. chociaż rzeczywiście powinien być czarny.
Podczas, gdy obrabiasz mi tyłek nie zapomnij mnie w niego pocałować :-)
Iziek

Post autor: Iziek »

To leszek jakbyś mógł popatrzeć to będę bardzo wdzięczny
marg1961

Post autor: marg1961 »

Do sprawdzenia wystarczy jakakolwiek oprawka samochodowa z pasującą do niej żarówką albo nawet żarówka sam. owinięta na zewnątrz odizolowanym przewodem. Wystarczy przyłożyć dół żarówki lub jedną z końcówek np. do bloku silnika lub innej masy a koniec przewodu próbówki (czyt. żarówki) przyłożyć do sprawdzanego przewodu (gdzieś musi być jakiś dostęp, jak nie ma to pozostaje naciąć izolację i po sprawdzeniu ponownie zaizolować).Jeżeli zaświeci tzn. że jest to +12V
Iziek

Post autor: Iziek »

ale zrozum, mam drugi aparat zaplonowy i nie wiem jak go podlaczyc... jakby chodzilo o sprawdzenie przy tym co mam zamontowany to bym tak zrobil...
ODPOWIEDZ