blacharka pomocy
Moderator: Moderatorzy
blacharka pomocy
Czy ktos wie ile by mnie kosztowalo mniej wiecej naprawa progow i tylnich nadkoli chodzi o roboty blacharskie i pozbawienie rdzy prosilbym o pomoc
- WieSiu
- Posty: 23601
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
mnie sama robocizna za nadkole jedno kosztowala 80zl (wspawanie, szpachla, podklad) +60zl nadkole + 150zl za jeden element do malowania. Mysle ze mozesz tak obliczyc mniejwiecej ile Cie wyniesie naprawa wszystkiegl. Ale wydaje mi sie, ze mozna zrobic to taniej
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
umnie na stronie masz cennik sa to ceny nizsze niz w warsztacie bo na bazie takich cennikow ukladalem go to jest cennik orjetacyjny bo tego sie nie da powiedziec z cennika ty trzeba zobaczyc w jakim stopniu jest auto uszkodzone itd www.n13.pl
to ja tego tematu już nie czaje skoro w opisach ma być już to co zrobiliśmy to dlaczego to http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.p ... 6062#21255Vieczur pisze:temat przeniesiony do dzialu "techniczne/zawieszenie i karoseria" - w "opisach napraw i modyfikacji" starajmy sie zamieszczac tematy z opisami juz konkretnych, przeprowadzonych modyfikacji...
jest właśnie w opisach?
Sory za dywersje ale sie poprostu pytam

misiek, chodzi o to ze dzial "opisy napraw i modyfikacji" powinien zawierac tematy typu: zrobilem cos w aucie i chce to pokazac innym wiec robie opisik...pstrykam np fotki i kroczek po kroczku opisuje co i jak sie powinno zrobic itp Tak by byly to juz gotowe "przepisy" na zrobienie czegos w aucie dla innych...a pytanka odnosnie problemow technicznych z czyms...jak co zrobic...co do czego pasuje...o co tu chodzi...co to jest itp wrzucamy do dzialu "technicznego"
Upraszczając: jesli zmodyfikujesz juz swoje zegarki to wstaw wtedy ciekawy temacik do "opisow napraw i modyfikacji" o tym jak to zrobiles...jak to sie mowi po kucharsku "przepis na zmodyfikowanie zegarow" 
Spoczko...kontynuujcie dalej temacik..
Pozdrawiam


Spoczko...kontynuujcie dalej temacik..

Pozdrawiam

- WieSiu
- Posty: 23601
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Vieczur, ma calkowita racje, tak wlasnie powinien wygladac dzial "opis napraw i modyfikacji".... Temat dzialow mam nadzieje zakonczony
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Jesli masz warunki, troche zaparcia, niezle umiejetnosci manualne i chec zaoszczedzenia gotowki to proponuje wykonac taka naprawe samemu
Kup gazete z ogloszeniami, tam mozesz kupic takie nadkola wyciete z innych samochodow (wazne zeby kupic blachy wewnetrzne i zewnetrzne do nadkoli) a jak kupisz tego duzo to jeszcze Ci do domu za free przywioza. Potem wycinasz, wstawiasz i spawanie, troche szpachli, podklad i gotowe, nic tylko dac jeszcze lakiernikowi i jestes sporo do przodu
Tu masz troche fotek jak sam sie z tym meczylem
http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.p ... c&start=15



Ja wlasnie tez tak myslalem i bardzo sie na tym zawiodlem, nie dosc ze musialem kupic 3 reperaturki (kazda tak po 50-60 zl), najezdzilem sie za tym jak glupi, to sie jeszcze potem okazalo ze jednej blachy wew. nie mieli nigdzie (tej ktora sam dorabialem nie mieli na zadnej gieldzie ani w sklepie) a jakosc tych reperaturek byla tak slaba, ze sam musialem je na kowadle poprawiac. Mimo ze przed zakupem zawsze ogladalem przynajmniej 2-3 blachy i wybieralem te najlepsze
Sposob z zakupem blach wycietych z innych aut podsunal mi jeden blacharz ktorego zapytalem z kad biora reperaturki i teraz przed naprawa lewego nadkola tak wlsnie kupie blachy. Wyjdzie mi o wiele taniej i bez klopotu, a co najwazniejsze, bedzie na 100% pasowac i nie bede sie musial bawic z mlotkiem i kowadlem 


Sluchaj, mieszkam na Slasku, blisko Katowic i Gliwic, wiec tez uwazalem ze z taka blachostka jak blacha wew. wlewu paliwa to zaden problem a tu sie okazuje ze jednak i to duzy, objezdzilem chyba wszystkie sklepy i gieldy, zapomnij ze takie cos dostaniesz. Druga sprawa ze jak chcesz miec ladnie blache zrobiona to jej jakosc wykonania tez musi byc dosc dobra, a to zweryfikujesz dopiero przed jej wstawieniem. Wiem bo znam to z autopsji 
