powazny problem
Moderator: Moderatorzy
powazny problem
Witam
Borykam sie ostatnio z nastepujacym problemem:
escort 91/1,6/105km + lpg
po przekreceniu kluczyka w stacyjce sluchac przekaznik rozlaczajacy pompe paliwa i nastepnie odpalam samochod i jest ok przez jakies 3 minuty nastepnie samochod gasnie i pompa juz sie nierozlacza, po ponownym przekreceniu kluczyka w pozycje gotowosci pompa juz sie nie rozlacza i samochod niechce odpalic, dopiero po jakis 40 minutach sytuacja ponownie sie powtaza, czyli zachowuje sie normalnie, odpala, 3 min i gasnie nie rozlaczajac pompy paliwa, tak sie zachowuje na benzynie po przelaczeniu na gaz obroty w normalnej pracy ok 1200 ale w momencie gdy samochod gasl na benzynie ty zachodzi pewna zmiana a mianowicie na lpg samochod nie zgasl, tylko obroty skoczyly z 1200 na 3000 i tak sie utrzymuja przez jakis czas, potem wszystko wraca do normy. Panowie czy mial ktos kiedys podobna sytuacje ,jesli tak pomozcie plizzz
Borykam sie ostatnio z nastepujacym problemem:
escort 91/1,6/105km + lpg
po przekreceniu kluczyka w stacyjce sluchac przekaznik rozlaczajacy pompe paliwa i nastepnie odpalam samochod i jest ok przez jakies 3 minuty nastepnie samochod gasnie i pompa juz sie nierozlacza, po ponownym przekreceniu kluczyka w pozycje gotowosci pompa juz sie nie rozlacza i samochod niechce odpalic, dopiero po jakis 40 minutach sytuacja ponownie sie powtaza, czyli zachowuje sie normalnie, odpala, 3 min i gasnie nie rozlaczajac pompy paliwa, tak sie zachowuje na benzynie po przelaczeniu na gaz obroty w normalnej pracy ok 1200 ale w momencie gdy samochod gasl na benzynie ty zachodzi pewna zmiana a mianowicie na lpg samochod nie zgasl, tylko obroty skoczyly z 1200 na 3000 i tak sie utrzymuja przez jakis czas, potem wszystko wraca do normy. Panowie czy mial ktos kiedys podobna sytuacje ,jesli tak pomozcie plizzz
- WieSiu
- Posty: 23601
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
moze to nie ma najmniejszego zwiazku z pompa paliwa i przekaznikiem? moze to po prostu silnik krokowy?
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Mam ten sam model, ale u mnie raczej ją załancza.mjakubczyk pisze:po przekreceniu kluczyka w stacyjce sluchac przekaznik rozlaczajacy pompe paliwa
Na czym LPG czy etylina?mjakubczyk pisze:i nastepnie odpalam samochod
Sprawdzałeś w tym momencie świece? Suche? Mokre?mjakubczyk pisze: 3 minuty nastepnie samochod gasnie i pompa juz sie nierozlacza
W moim przypadku jest akurat odwrotnie tzn. po przełączeniu z LPG na etylinę przez ok. 5-10 sekund obroty skaczą do góry, a następnie spadają do wartości ok. 100 więcej niż na LPG. Tak jest do momentu większej przygazówki.mjakubczyk pisze:przelaczeniu na gaz obroty w normalnej pracy ok 1200 ale w momencie gdy samochod gasl na benzynie ty zachodzi pewna zmiana a mianowicie na lpg samochod nie zgasl, tylko obroty skoczyly z 1200 na 3000 i tak sie utrzymuja przez jakis czas, potem wszystko wraca do normy. Panowie czy mial ktos kiedys podobna sytuacje
Czy na przełączniku od LPG masz 2 czy 3 pozycje?
- WieSiu
- Posty: 23601
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
mjakubczyk, oby Ci to pomoglo, bo moze sie okazac,ze problem pojawia sie z czasem, przez jeden z czujnikow, ale mam nadzieje, ze to co juz zrobiles wystarczy:D
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982