Zgasł już 3 raz dzisiaj :(
Moderator: Moderatorzy
A mi się wydawało, że ta grucha jest po to, żeby przeciągnąć przed filtr na przewód tuż przed pompą paliwo. No ale ok, jak dotrze do mnie to tak zamontuję. ;-)
Dzisiaj próba odpalenia - bez zarzutu, za pierwszym razem i po może 2 sek kręcenia. Tylko w początkowej fazie obroty są jak w ursusie odpalanym przy -30 C. Takie pyrkotanie i po może 4-5 sek wchodzi na normalne obroty (nie dotykam gazu)
Dzisiaj próba odpalenia - bez zarzutu, za pierwszym razem i po może 2 sek kręcenia. Tylko w początkowej fazie obroty są jak w ursusie odpalanym przy -30 C. Takie pyrkotanie i po może 4-5 sek wchodzi na normalne obroty (nie dotykam gazu)
Jest
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
Ja jutro w nocy
Doszła grucha zamontuje ją jutro rano bo dzisiaj już nie zdążę bo na 11 do pracy... Tak swoją drogą, jakby szło jeszcze założyć inną rurę dolotową z filtra powietrza do Turbo i skrócić całość, okazałoby się, że między prawym bokiem silnika a amortyzatorem od str. kierowcy można by zrobić bagażnik jak w maluchu 
PS. Avatar taki pierwszy lepszy żeby coś było


PS. Avatar taki pierwszy lepszy żeby coś było

Jest
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Jamszoł pisze:Pompka przed filtrem a nie za
MinisterQ pisze:A czemu?
Jeśli choć troche filtr będzie nieszczelny - nigdy nie odpowietrzysz układuJamszoł pisze:pompka ( grucha) ma wytworzyć ciśnienie we filtrze
Jeśli grucha jest przed filtrem - mimo nieszczelności , układ odpowietrzysz a przy okazji zauważysz , że z filtra cieknie
Poza tym wszystkie szanujące sie firmy , produkujące samochody , właśnie tak montują pompki ręcznego pompowania
Większoć filtrów ma śrubkę (odpowietrznik) i odpowietrza się najpierw filtr paliwa a puźniej pompę a nie na raz wszystko
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- WieSiu
- Posty: 23542
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
elnino, w razie problemow w okolicy wrocka to PW
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982