Lakierowanie i polerka ?
Moderator: Moderatorzy
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Benko, ja Ci juz napisałem wcześniej - papier ścierny - zjechac tak , żeby nie było widać kropek - jeszcze raz baza i od razu bezbarwny - czyli tak jak sie maluje kilka warstw bazy - robisz krótką przerwę - tak robisz taką samą przerwe i bezbarwny
Głowa do góry będzie dobrze
Głowa do góry będzie dobrze
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
Jamszoł, nie mokra ale też nie wyschnięta- jak odparuje już ale zanim wyschnie
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
- S3ci0r
- Posty: 4783
- Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
- Lokalizacja: Łódź
- Pojemność: 1988
- Rocznik: 1997
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Hatchback
ja polerowałem zderzak w ten sposób, najpierw na mokro papierem 2000 dla wyrównania powierzchni, następnie 2500 też na mokro a później pasta tempo z gąbką na wiertarce a później futerkiem. ręcznie nie polecam bo się zajedziesz a efekt jest mizerny. także jak masz wiertarkę z reg. obrotów to kupuj tempo i gąbkę do tego i jazda
GG: 3022309
PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty
PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Dasz radę
Podpowiedź :
W trakcie malowania nie patrz na element malowany na wprost - patrz pod katem
Wtedy widać jak lakier sie układa - jak zaczyna sie błyszczeć - jedziesz dalej
Gdy przytrzymasz zbyt długo - pójdzie zaciek , za któtko - wyjdzie mat
Patrz na miejsce nakładania lakieru tak , aby światło od lampy - słońca odbijało się w miejscu padania lakieru - czyli 45 stopni do nawet 70 stopni
Podpowiedź :
W trakcie malowania nie patrz na element malowany na wprost - patrz pod katem
Wtedy widać jak lakier sie układa - jak zaczyna sie błyszczeć - jedziesz dalej
Gdy przytrzymasz zbyt długo - pójdzie zaciek , za któtko - wyjdzie mat
Patrz na miejsce nakładania lakieru tak , aby światło od lampy - słońca odbijało się w miejscu padania lakieru - czyli 45 stopni do nawet 70 stopni
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]