(MKVII) RS200 Nie chce odpalić
Moderator: Moderatorzy
- leszek
- Posty: 2568
- Rejestracja: 26 paź 2004, 16:35
- Lokalizacja: warszawa
- Pojemność: 1500
- Rocznik: 2018
- Generacja: MK1
- Nadwozie: Inne
przecież to fizycznie niemożliwe !!!! prądy mierz na rozłączonym kompie. na wtyczkach powinny być numerki.majbiker pisze:Prądy nawet 18V . Auto dostawało prąd kablami o przekroju 14mm z innego auta . Sprawdzany prąd podawany kablami 13.6 -13.8 V.
Podczas, gdy obrabiasz mi tyłek nie zapomnij mnie w niego pocałować 

Mierniki przeżyły w bagażniku 4 zimy . Tam gdzie auto parkowałem bywało często po -20 , baterii w miernikach nie wymieniłem na nowe .
Wskazówkowy miernik nie wskazał na żadnym z pinów więcej niż 2V , miernik w 100% pewny !!! . Czyli można przyjąć że komp niema napięcia .
Czyli poszukiwanie imo pod deską ? Czy co ?
Wskazówkowy miernik nie wskazał na żadnym z pinów więcej niż 2V , miernik w 100% pewny !!! . Czyli można przyjąć że komp niema napięcia .
Czyli poszukiwanie imo pod deską ? Czy co ?
- leszek
- Posty: 2568
- Rejestracja: 26 paź 2004, 16:35
- Lokalizacja: warszawa
- Pojemność: 1500
- Rocznik: 2018
- Generacja: MK1
- Nadwozie: Inne
majbiker pisze:Czyli można przyjąć że komp niema napięcia .
Czyli poszukiwanie imo pod deską ? Czy co ?
no nie do końca..... przynajmniej na jednym pinie i to chyba na "1" powinieneś mieć pełne napięcie. bez względu na imo. to napięcie to po bezpieczniku pod maską prosto na kompa.
Podczas, gdy obrabiasz mi tyłek nie zapomnij mnie w niego pocałować 

Jutro zmostkuje bezpieczniki i zobaczę co z prądem na wtyczce kompa . Jeszcze nie sprawdzałem jakie są prądy gdy kluczyk jest w pozycji zapłon .leszek pisze: przynajmniej na jednym pinie i to chyba na "1" powinieneś mieć pełne napięcie. bez względu na imo. to napięcie to po bezpieczniku pod maską prosto na kompa.
Nadal pozostaje problem żarzących się kontrolek oraz prądu na 2 pinie w stacyjce ( bez kluczyka w stacyjce ) .
Facet który zajmuje się kompami i imo w autach , ma pracy na ponad miesiąc .
Tak że jestem skazany na siebie ====> pomoc z tego forum !
Zdjęta działają tylko światła , chyba postojowe , awaryjne wydają tylko ,,pierdzący,, dźwięk .Jamszoł pisze:Odłącz stacyjkę i zobacz czy nadal się będą świeciły kontrolki ?
Poza tym ciemność , nic innego nie działa . W jakiej kondycji jest auk nie wiem, chyba kiepskiej .,
Żadna z kontrolek się nie świeci .
Jutro sprawdzę prądy na odłączonej stacyjce .Jamszoł pisze:jeśli podłączasz bezpiecznik to kontrolki zaczynają żarzyć i pojawia się napięcie na którymś tam pinie przy stacyjce a jak stacyjkę odłączysz to kontrolki nie żarzą
A więc - kostka stacyjki pewnie robi bałagan
Pytanie -- jak można odpalić auto jak się okaże że stacyjka jest uwalona ?
Czy można porostu zewrzeć kable i odpalić auto ?
bałagan to jest z powodu padnietego akumulatora ,kontrolki sie zarza bo aku padnieteJamszoł pisze:A więc - kostka stacyjki pewnie robi bałagan
ja bym najpierw podładował baterie i dopiero probował odpalac ,następnie krecił i patrzył czy pojawia sie iskra jeśli nie ma iskry to pewnie cos odcieło zasilanie na cewke wiec na krotko podał bym prad na cewke z akumulatora i wtedy probował odpalic auto moim zdaniem jesli jest jakas blokada to po zapodaniu pradu na cewke auto powinno zagadac
Jamszoł pisze:Tak można - gdzieś tu miałeś co do czego przy stacyjce
Pamiętaj , żeby czytnik immo widział kluczyk
Oki jutro zapodam prąd do ,, Góra lewa strona - kluczyk w położeniu 3 - rozrusznik ,, do tego żółtego i zobaczymy co będzie się działo .Jamszoł pisze: Stacyjka pracuje tak:
Dół lewa strona - zasilanie stałe
Dół prawa strona - kluczyk w połążeniu 2
Góra prawa strona - kluczyk w położeniu 1 ( zasilanie na radio )
Góra lewa strona - kluczyk w położeniu 3 - rozrusznik
Może na wtedy popłynie odpowiedni prąd i zadziała reszta . Bo na krótko rozrusznik kręcił ,ale na sucho .
Czyli czytnik kluczyka jest w tym metalowym co wkładam kluczyk , a kostka z kabelkami to po prostu kostka .
Dobrze zrozumiałem ?
Zeby iskra sie wytworzyła to cewka chyba musi dostac prad ,jesli zapoda prad z aku to na blacie powinny zapalic sie kontrolki bez przekrecenia kluczyka tylko trzeba odnalesc odpowiedni przewod ,nie wiem jak jest w rs ale napewno do modulu dochodzi kabel od sygnalu masa i ten zasilajacy czyli tzw po kluczyku wiec zasilanie pwinno sie pojawic na desce jeśli tak zrobi,no chyba ze dochodzi prad do tego kabla po przekreceniu kluczyka ...Jamszoł pisze:a skąd cewka będzie wiedzieć kiedy podać iskrę ?
To nie jest silnik typu F125p