(MKVII) RS200 Nie chce odpalić

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
majbiker
Posty: 518
Rejestracja: 16 maja 2005, 21:36
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: majbiker »

....
Ostatnio zmieniony 24 lis 2010, 19:58 przez majbiker, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
leszek
Posty: 2568
Rejestracja: 26 paź 2004, 16:35
Lokalizacja: warszawa
Pojemność: 1500
Rocznik: 2018
Generacja: MK1
Nadwozie: Inne

Post autor: leszek »

majbiker pisze:Prądy nawet 18V . Auto dostawało prąd kablami o przekroju 14mm z innego auta . Sprawdzany prąd podawany kablami 13.6 -13.8 V.
przecież to fizycznie niemożliwe !!!! prądy mierz na rozłączonym kompie. na wtyczkach powinny być numerki.
Podczas, gdy obrabiasz mi tyłek nie zapomnij mnie w niego pocałować :-)
Awatar użytkownika
majbiker
Posty: 518
Rejestracja: 16 maja 2005, 21:36
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: majbiker »

leszek pisze:
przecież to fizycznie niemożliwe !!!! prądy mierz na rozłączonym kompie. na wtyczkach powinny być numerki.
Może cyfrowe pokazują jak jest zimno , nie wiem mam 3 mierniki i wartości się takie wyświetliły .
Jutro będę miał wskazówkowy , zobaczymy jaki wyjdzie pomiar .
Awatar użytkownika
majbiker
Posty: 518
Rejestracja: 16 maja 2005, 21:36
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: majbiker »

Mierniki przeżyły w bagażniku 4 zimy . Tam gdzie auto parkowałem bywało często po -20 , baterii w miernikach nie wymieniłem na nowe .

Wskazówkowy miernik nie wskazał na żadnym z pinów więcej niż 2V , miernik w 100% pewny !!! . Czyli można przyjąć że komp niema napięcia .

Czyli poszukiwanie imo pod deską ? Czy co ?
Awatar użytkownika
leszek
Posty: 2568
Rejestracja: 26 paź 2004, 16:35
Lokalizacja: warszawa
Pojemność: 1500
Rocznik: 2018
Generacja: MK1
Nadwozie: Inne

Post autor: leszek »

majbiker pisze:Czyli można przyjąć że komp niema napięcia .

Czyli poszukiwanie imo pod deską ? Czy co ?

no nie do końca..... przynajmniej na jednym pinie i to chyba na "1" powinieneś mieć pełne napięcie. bez względu na imo. to napięcie to po bezpieczniku pod maską prosto na kompa.
Podczas, gdy obrabiasz mi tyłek nie zapomnij mnie w niego pocałować :-)
Awatar użytkownika
majbiker
Posty: 518
Rejestracja: 16 maja 2005, 21:36
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: majbiker »

leszek pisze: przynajmniej na jednym pinie i to chyba na "1" powinieneś mieć pełne napięcie. bez względu na imo. to napięcie to po bezpieczniku pod maską prosto na kompa.
Jutro zmostkuje bezpieczniki i zobaczę co z prądem na wtyczce kompa . Jeszcze nie sprawdzałem jakie są prądy gdy kluczyk jest w pozycji zapłon .

Nadal pozostaje problem żarzących się kontrolek oraz prądu na 2 pinie w stacyjce ( bez kluczyka w stacyjce ) .
Facet który zajmuje się kompami i imo w autach , ma pracy na ponad miesiąc .
Tak że jestem skazany na siebie ====> pomoc z tego forum !
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Odłącz stacyjkę i zobacz czy nadal się będą świeciły kontrolki ?
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
majbiker
Posty: 518
Rejestracja: 16 maja 2005, 21:36
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: majbiker »

Jamszoł pisze:Odłącz stacyjkę i zobacz czy nadal się będą świeciły kontrolki ?
Zdjęta działają tylko światła , chyba postojowe , awaryjne wydają tylko ,,pierdzący,, dźwięk .
Poza tym ciemność , nic innego nie działa . W jakiej kondycji jest auk nie wiem, chyba kiepskiej .,
Żadna z kontrolek się nie świeci .
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

jeśli podłączasz bezpiecznik to kontrolki zaczynają żarzyć i pojawia się napięcie na którymś tam pinie przy stacyjce a jak stacyjkę odłączysz to kontrolki nie żarzą
A więc - kostka stacyjki pewnie robi bałagan
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
majbiker
Posty: 518
Rejestracja: 16 maja 2005, 21:36
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: majbiker »

Jamszoł pisze:jeśli podłączasz bezpiecznik to kontrolki zaczynają żarzyć i pojawia się napięcie na którymś tam pinie przy stacyjce a jak stacyjkę odłączysz to kontrolki nie żarzą
A więc - kostka stacyjki pewnie robi bałagan
Jutro sprawdzę prądy na odłączonej stacyjce .

Pytanie -- jak można odpalić auto jak się okaże że stacyjka jest uwalona ?
Czy można porostu zewrzeć kable i odpalić auto ?
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Tak można - gdzieś tu miałeś co do czego przy stacyjce
Pamiętaj , żeby czytnik immo widział kluczyk :)
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
bodzio82
Posty: 818
Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie

Post autor: bodzio82 »

Jamszoł pisze:A więc - kostka stacyjki pewnie robi bałagan
bałagan to jest z powodu padnietego akumulatora ,kontrolki sie zarza bo aku padniete

ja bym najpierw podładował baterie i dopiero probował odpalac ,następnie krecił i patrzył czy pojawia sie iskra jeśli nie ma iskry to pewnie cos odcieło zasilanie na cewke wiec na krotko podał bym prad na cewke z akumulatora i wtedy probował odpalic auto moim zdaniem jesli jest jakas blokada to po zapodaniu pradu na cewke auto powinno zagadac
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

a skąd cewka będzie wiedzieć kiedy podać iskrę ?
To nie jest silnik typu F125p :mrgreen:
Kolega podawał już napięcie z innego aku
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
majbiker
Posty: 518
Rejestracja: 16 maja 2005, 21:36
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: majbiker »

Jamszoł pisze:Tak można - gdzieś tu miałeś co do czego przy stacyjce
Pamiętaj , żeby czytnik immo widział kluczyk :)
Jamszoł pisze: Stacyjka pracuje tak:
Dół lewa strona - zasilanie stałe
Dół prawa strona - kluczyk w połążeniu 2
Góra prawa strona - kluczyk w położeniu 1 ( zasilanie na radio )
Góra lewa strona - kluczyk w położeniu 3 - rozrusznik
Oki jutro zapodam prąd do ,, Góra lewa strona - kluczyk w położeniu 3 - rozrusznik ,, do tego żółtego i zobaczymy co będzie się działo .

Może na wtedy popłynie odpowiedni prąd i zadziała reszta . Bo na krótko rozrusznik kręcił ,ale na sucho .

Czyli czytnik kluczyka jest w tym metalowym co wkładam kluczyk , a kostka z kabelkami to po prostu kostka .
Dobrze zrozumiałem ?
Awatar użytkownika
bodzio82
Posty: 818
Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie

Post autor: bodzio82 »

Jamszoł pisze:a skąd cewka będzie wiedzieć kiedy podać iskrę ?
To nie jest silnik typu F125p
Zeby iskra sie wytworzyła to cewka chyba musi dostac prad ,jesli zapoda prad z aku to na blacie powinny zapalic sie kontrolki bez przekrecenia kluczyka tylko trzeba odnalesc odpowiedni przewod ,nie wiem jak jest w rs ale napewno do modulu dochodzi kabel od sygnalu masa i ten zasilajacy czyli tzw po kluczyku wiec zasilanie pwinno sie pojawic na desce jeśli tak zrobi,no chyba ze dochodzi prad do tego kabla po przekreceniu kluczyka ...
ODPOWIEDZ