Co to za czujniki, jakie pełnią role?

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11737
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

zdjemij fajke z czujnika i zaloz na jakas np srube kolo kolektora - wskaznik powinien podskoczyc do konca skali - wtedy licznik jest ok i czujnik do wymiany

co do wentylatora to zewrzyj styki we wtyczce - jak wentylator ruszy to czujnik padaka, jak nie ruszy to sprawdz bezpiecznik i .... albo skrzynka do przelutowania albo podaj oddzielne zasilanie na termowlacznik z aku poprzez przekaznik wyzwalany stacyjką
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Illuminati75

Post autor: Illuminati75 »

Co do pkt. 1 - myślę, że padł zegar gdyż stało się to w momencie robienia podświetlenia na czerwono i były zdejmowane tarcze z zegarów. Jutro to sprawdzę.

Pkt. 2 - zwierałem przed wymianą, z resztą mam tak zrobiony wyłącznik w kabinie "w razie jakby" - czasami go używam. Otóż obawiam się o jego nadpalanie, czasami lekko przerywa. Za duży prąd tam idzie chyba... Przy mostkowaniu ostrzem noża kabli przy czujniku jest lekkie "spawanie". Czyżby nie było u mnie przekaźnika do wiatraka? Bezpiecznik "D" przy aku. Nie ma go, nie ma także złącz dla niego. Bezpiecznik 9 w skrzynce (tak jak wszystkie z resztą) sprawne. Chyba nie będę wyważał otwartych drzwi. Ładuję jutro przekaźnik i wyzwalanie przez 12V podawane z konsoli. I problem z głowy albo na jakimś NTR wykonam oddzielną instalację wyzwalającą wiatrak ale nie przy około 100 stopniach, ale powiedzmy około 80. Co o tym sądzisz?
Albercik

Post autor: Albercik »

80 to za mało. lepiej 92, jak fabryka przykazała :P bo przy 80 to będziesz miał tak, że auto nawet nie zdąży otworzyć termostatu, a już będzie Ci się wiatrak włączał. Termostat otwiera się z reguły w przedziale 88-92 st.

a co do samej instalki, to Ty przynajmniej jej nie masz :P U mnie jest. Niby wszystko ok, a nie działa :D
ODPOWIEDZ