zdjemij fajke z czujnika i zaloz na jakas np srube kolo kolektora - wskaznik powinien podskoczyc do konca skali - wtedy licznik jest ok i czujnik do wymiany
co do wentylatora to zewrzyj styki we wtyczce - jak wentylator ruszy to czujnik padaka, jak nie ruszy to sprawdz bezpiecznik i .... albo skrzynka do przelutowania albo podaj oddzielne zasilanie na termowlacznik z aku poprzez przekaznik wyzwalany stacyjką
Co to za czujniki, jakie pełnią role?
Moderator: Moderatorzy
Co do pkt. 1 - myślę, że padł zegar gdyż stało się to w momencie robienia podświetlenia na czerwono i były zdejmowane tarcze z zegarów. Jutro to sprawdzę.
Pkt. 2 - zwierałem przed wymianą, z resztą mam tak zrobiony wyłącznik w kabinie "w razie jakby" - czasami go używam. Otóż obawiam się o jego nadpalanie, czasami lekko przerywa. Za duży prąd tam idzie chyba... Przy mostkowaniu ostrzem noża kabli przy czujniku jest lekkie "spawanie". Czyżby nie było u mnie przekaźnika do wiatraka? Bezpiecznik "D" przy aku. Nie ma go, nie ma także złącz dla niego. Bezpiecznik 9 w skrzynce (tak jak wszystkie z resztą) sprawne. Chyba nie będę wyważał otwartych drzwi. Ładuję jutro przekaźnik i wyzwalanie przez 12V podawane z konsoli. I problem z głowy albo na jakimś NTR wykonam oddzielną instalację wyzwalającą wiatrak ale nie przy około 100 stopniach, ale powiedzmy około 80. Co o tym sądzisz?
Pkt. 2 - zwierałem przed wymianą, z resztą mam tak zrobiony wyłącznik w kabinie "w razie jakby" - czasami go używam. Otóż obawiam się o jego nadpalanie, czasami lekko przerywa. Za duży prąd tam idzie chyba... Przy mostkowaniu ostrzem noża kabli przy czujniku jest lekkie "spawanie". Czyżby nie było u mnie przekaźnika do wiatraka? Bezpiecznik "D" przy aku. Nie ma go, nie ma także złącz dla niego. Bezpiecznik 9 w skrzynce (tak jak wszystkie z resztą) sprawne. Chyba nie będę wyważał otwartych drzwi. Ładuję jutro przekaźnik i wyzwalanie przez 12V podawane z konsoli. I problem z głowy albo na jakimś NTR wykonam oddzielną instalację wyzwalającą wiatrak ale nie przy około 100 stopniach, ale powiedzmy około 80. Co o tym sądzisz?
80 to za mało. lepiej 92, jak fabryka przykazała
bo przy 80 to będziesz miał tak, że auto nawet nie zdąży otworzyć termostatu, a już będzie Ci się wiatrak włączał. Termostat otwiera się z reguły w przedziale 88-92 st.
a co do samej instalki, to Ty przynajmniej jej nie masz
U mnie jest. Niby wszystko ok, a nie działa ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
a co do samej instalki, to Ty przynajmniej jej nie masz
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)