Jamszoł pisze:Jeśli teraz go naładowałeś to podjedź gdzieś , gdzie mają cengi i sprawdzą go pod obciążeniem i jeśli są na aku korki to dobrze jest sprawdzić aerometrem .
ładowałem jakieś dwa tygodnie temu, od tamtej pory nie miałem problemu że rano nie mogłem zapalić bo aku padł, korków niestety niema

i nie idzie sprawdzić poziomu elektrolitu
co do smrodu jajem to śmierdzi bardzo rzadko, ostatni raz kilka dni temu...
na jutro jestem umówiony z elektrykiem, zobacze co on o tym sądzi... ja mam coś przeczucie że to jest coś wiekszego, że kilka rzeczy poszło, spalanie też ostatnio bardzo się powiększyło, zatankowałem v power na shellu za 70zł i po 100km mam rezerwe
A z tą pompą to sie teraz niezle wkur... wymieniali mi ją niedawno, moja stara nic niebuczała, ta nagle zaczela, zrobie jutro dym u tych papudraków...
