gasnie przy mocniejszym wcisnieciu gazu

Moderator: Moderatorzy

new90
Posty: 705
Rejestracja: 17 cze 2009, 11:44
Lokalizacja: Radom

gasnie przy mocniejszym wcisnieciu gazu

Post autor: new90 »

gdy kopowałem essa palił na benzyni ejednak gdy sie pdnosio obroty gasł, mechanik stwierdził ze trzeba pompe wymienic bo nie ma cisnienia, ale ze teraz jezdze wiecej zaczałem kombinowac.... odpałiłem na benie zagrzałem silnik i powoli go wkrecałem na obroty.... wkoncu o dziwo przestał sie dusic i gasnac.....i dało sie normalnie pojechac...
ale gdy silnik jest zimny znowu trzeba sie pbawic z 15 min. chciałbym to zrobic bo wrazie jak gazu braknie a nie wiem ile mi zima pali to na benie trzeba pojechac.
~~>najszybszy w miescie<~~ :P
Awatar użytkownika
KuRowSKi
Posty: 582
Rejestracja: 13 lut 2007, 08:16
Lokalizacja: Świętochłowice
Kontakt:

Post autor: KuRowSKi »

Bardzo możliwe że gdzieś ciągnie lewe powietrze i MAP sensor nie potrafi podać odpowiedniego parametru na ustawienie kąta wtrysku. Ewentualnie czujniki temperatury podają złe wartości i silnik zalewa zbyt duża dawka paliwa lub jej brak z powodu zdychającej pompy. Albo bardzo zapchany wydech :lol: . Trzeba zmierzyć ciśnienie paliwa i szczelność dolotu na początek.
www.VolvoTech.pl ---Elektromechanik---
new90
Posty: 705
Rejestracja: 17 cze 2009, 11:44
Lokalizacja: Radom

Post autor: new90 »

czyli wizyta u mechanika?
~~>najszybszy w miescie<~~ :P
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11775
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

czyli mierniki w dłoń i jazda do auta !
new90
Posty: 705
Rejestracja: 17 cze 2009, 11:44
Lokalizacja: Radom

Post autor: new90 »

to powiedzcie mi jakie mierniki bo musze sobie pozyczyc :razz:
~~>najszybszy w miescie<~~ :P
Awatar użytkownika
KuRowSKi
Posty: 582
Rejestracja: 13 lut 2007, 08:16
Lokalizacja: Świętochłowice
Kontakt:

Post autor: KuRowSKi »

Miernik ciśnienia paliwa na początek. Żeby wykluczyć pompę.
Zaworek do mierzenia ciśnienia jest pod obudową filtra powietrza jak zdejmiesz to zaworek wygląda jak wentyl od koła. Zdarzało się w nie których wersjach CFI że tego zaworku nie było
www.VolvoTech.pl ---Elektromechanik---
new90
Posty: 705
Rejestracja: 17 cze 2009, 11:44
Lokalizacja: Radom

Post autor: new90 »

znajac zycie u mnie nie bedzie tego zaworka :razz: to muszae jechac i poszuykac gdzies takiego sprzetu
~~>najszybszy w miescie<~~ :P
Daniel-K

Post autor: Daniel-K »

U mnie też tego zaworka nie ma ... Hmm ale chodzi " w miare normalnie"
mlekolowickie

Post autor: mlekolowickie »

przyloz glowe do silnika jak pracuje na jalowych, jesli ciagne lewe powietrze bedziesz slyszal specyficzne swiszczenie
w tym modelu fajka odpowietrzania skrzyni korbowej tez jest pod cewkami?
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11775
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

mlekolowickie pisze:w tym modelu fajka odpowietrzania skrzyni korbowej tez jest pod cewkami?
nie
new90
Posty: 705
Rejestracja: 17 cze 2009, 11:44
Lokalizacja: Radom

Post autor: new90 »

cidzej pisze:mlekolowickie napisał/a:
w tym modelu fajka odpowietrzania skrzyni korbowej tez jest pod cewkami?

nie
mlekolowickie pisze: bedziesz slyszal specyficzne swiszczenie
to bedzie to słychac czy nie?
~~>najszybszy w miescie<~~ :P
mlekolowickie

Post autor: mlekolowickie »

ogolnie jesli bierze skads powietrze to raczej jest to slyszalne, w moim przypadku dziura wielkosci koncowki igly robila ssanie jak turbina...
ja uslyszalem, a mechanik jak tylko przylozyl ucho powiedzial skad i dlaczego, jak masz jakiegos znajomego to niech on sie wslucha
new90
Posty: 705
Rejestracja: 17 cze 2009, 11:44
Lokalizacja: Radom

Post autor: new90 »

no bedzie trzeba sie gdzies z tym wybrac bo zaczyna sie to robic uciazliwe
~~>najszybszy w miescie<~~ :P
ODPOWIEDZ