swap przodu mk6 na ??? jaki model wybrac???

Moderator: Moderatorzy

new90
Posty: 705
Rejestracja: 17 cze 2009, 11:44
Lokalizacja: Radom

swap przodu mk6 na ??? jaki model wybrac???

Post autor: new90 »

zastanawiam sie czy wszystkie czesci tzn lampy,zderzak i maska beda pasoowac od mk7 w mk6? zamienia mi sie co rusz koncepcja autka i teraz wpadłem na pomysł przerobki przodu na nowszy. czesci na szrotach mozna dostac za grosze i mysle ze jaby dostał w kolorze to w 400zł powinienem sie zmiescic. co o tym myslicie?
Ostatnio zmieniony 02 gru 2009, 16:35 przez new90, łącznie zmieniany 1 raz.
~~>najszybszy w miescie<~~ :P
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11785
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

mysle, ze mk6 jest ladniejsze niz mk7 i nie warto. lepiej za ta kase wymienic wnetrze z mk6 na mk7 :D to bedzie wiekszy bajer albo przerobic na XR3i/RS look
Awatar użytkownika
KacpeR
Posty: 962
Rejestracja: 10 lis 2007, 14:13
Lokalizacja: STP - Stąporków
Kontakt:

Post autor: KacpeR »

Zgadzam się z cidzejem...
Awatar użytkownika
nonam
Posty: 4660
Rejestracja: 06 wrz 2007, 23:24
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: nonam »

KacpeR pisze:Zgadzam się z cidzejem...
Ja też, prędzej przerabiałbym na MKV XR/RS niż na MKVII :P
Bo z mocą jest tak, że zawsze jej za mało.

Kierowca bombowca.
new90
Posty: 705
Rejestracja: 17 cze 2009, 11:44
Lokalizacja: Radom

Post autor: new90 »

cidzej pisze:albo przerobic na XR3i/RS look
tylko tu gorzej z czesciami i cena napewno duzo wyzsza :sad:
~~>najszybszy w miescie<~~ :P
Awatar użytkownika
KacpeR
Posty: 962
Rejestracja: 10 lis 2007, 14:13
Lokalizacja: STP - Stąporków
Kontakt:

Post autor: KacpeR »

Chcesz to mam zderzaczek za 40 pln :mrgreen:
new90
Posty: 705
Rejestracja: 17 cze 2009, 11:44
Lokalizacja: Radom

Post autor: new90 »

to moze sie jeszcze potarguje hehe wczesniej chciałes za niego 100 :razz: ale zderzak to nic. najgorzej to lampy do zderzaka i lampy od RS aa to juz duzy wydatek, a tu jeszcze maska i atrapa
~~>najszybszy w miescie<~~ :P
Awatar użytkownika
KacpeR
Posty: 962
Rejestracja: 10 lis 2007, 14:13
Lokalizacja: STP - Stąporków
Kontakt:

Post autor: KacpeR »

lampy główne nie są konieczna, mogą zaczekać. maskę ja bym zostawił (u zostawiłem u siebie :D ), a te w zderzak lampy, jak poszukasz na allegro, to w 400 zmieścisz sie z lakierowaniem.
new90
Posty: 705
Rejestracja: 17 cze 2009, 11:44
Lokalizacja: Radom

Post autor: new90 »

maska od mk6 la mpy i zderzak rs?? hm musiał bym to zobaczyc
~~>najszybszy w miescie<~~ :P
Awatar użytkownika
KacpeR
Posty: 962
Rejestracja: 10 lis 2007, 14:13
Lokalizacja: STP - Stąporków
Kontakt:

Post autor: KacpeR »

popatrz na mojego ;) jest gdzieś w nasze auta
i ten np : http://ford-escort.de/showshine/show_sh ... how_id=404
new90
Posty: 705
Rejestracja: 17 cze 2009, 11:44
Lokalizacja: Radom

Post autor: new90 »

ale te ni emaja lamp od rs :razz: a to mnie najbar ziej ciekawi. zdjerzak od rs juz probowałem zakłądac i skonczyło sie to peknietyn szkłem od kierunkow. od spodu cos nie pasowało.
~~>najszybszy w miescie<~~ :P
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23601
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

Więcej Cię będzie ten przód mk7 kosztował niż mk6 rs. Przecież musisz jeszcze zmienić błotniki i chyba mocowanie reflektorów.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
KuRowSKi
Posty: 582
Rejestracja: 13 lut 2007, 08:16
Lokalizacja: Świętochłowice
Kontakt:

Post autor: KuRowSKi »

Błotników nie musi zmieniać różnią się tylko wytłoczeniem na boczny kierunek ten przy drzwiach. Jest tylko brak jednego mocowania na pasie przednim do reflektora. Reszta jest sama. Też osobiście uważam że MK7 nie jest zafajny chyba że ten z Ghia z chromowanymi wstawkami, zdecydowanie odradzam.

MK6 XR/RS
Obrazek
www.VolvoTech.pl ---Elektromechanik---
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23601
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

KuRowSKi pisze:Błotników nie musi zmieniać różnią się tylko wytłoczeniem na boczny kierunek ten przy drzwiach.
To prosze przyjrzyj sie :)
Załączniki
mk5 i 6
mk5 i 6
mk7
mk7
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
KuRowSKi
Posty: 582
Rejestracja: 13 lut 2007, 08:16
Lokalizacja: Świętochłowice
Kontakt:

Post autor: KuRowSKi »

Fakt jest w MK5 dodatkowy kawałek blaszki, ale wystarczy odgiąć tylko przetłoczenie trzymające kierunek z przodu do wewnątrz błotnika i to wszystko.
www.VolvoTech.pl ---Elektromechanik---
ODPOWIEDZ