swap przodu mk6 na ??? jaki model wybrac???
Moderator: Moderatorzy
swap przodu mk6 na ??? jaki model wybrac???
zastanawiam sie czy wszystkie czesci tzn lampy,zderzak i maska beda pasoowac od mk7 w mk6? zamienia mi sie co rusz koncepcja autka i teraz wpadłem na pomysł przerobki przodu na nowszy. czesci na szrotach mozna dostac za grosze i mysle ze jaby dostał w kolorze to w 400zł powinienem sie zmiescic. co o tym myslicie?
Ostatnio zmieniony 02 gru 2009, 16:35 przez new90, łącznie zmieniany 1 raz.
~~>najszybszy w miescie<~~ 

popatrz na mojego
jest gdzieś w nasze auta
i ten np : http://ford-escort.de/showshine/show_sh ... how_id=404

i ten np : http://ford-escort.de/showshine/show_sh ... how_id=404
- WieSiu
- Posty: 23601
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Więcej Cię będzie ten przód mk7 kosztował niż mk6 rs. Przecież musisz jeszcze zmienić błotniki i chyba mocowanie reflektorów.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Błotników nie musi zmieniać różnią się tylko wytłoczeniem na boczny kierunek ten przy drzwiach. Jest tylko brak jednego mocowania na pasie przednim do reflektora. Reszta jest sama. Też osobiście uważam że MK7 nie jest zafajny chyba że ten z Ghia z chromowanymi wstawkami, zdecydowanie odradzam.
MK6 XR/RS

MK6 XR/RS

www.VolvoTech.pl ---Elektromechanik---
- WieSiu
- Posty: 23601
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
To prosze przyjrzyj sieKuRowSKi pisze:Błotników nie musi zmieniać różnią się tylko wytłoczeniem na boczny kierunek ten przy drzwiach.

Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Fakt jest w MK5 dodatkowy kawałek blaszki, ale wystarczy odgiąć tylko przetłoczenie trzymające kierunek z przodu do wewnątrz błotnika i to wszystko.
www.VolvoTech.pl ---Elektromechanik---