1.6 16 V zetec 95 r. Jak zimny silnik gaśnie.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

coastbasse pisze:33 Czujnik temperatury chłodziwa, zbyt niskie napięcie.
coastbasse pisze:18 Niskie napięcie akumulatora, sprawdzić / lub naładować akumulator
coastbasse pisze:82 Elektroniczny przepływomierz spalin, napięcie poniżej minimum
bobek pisze:ja bym bardziej na krokowy stawiał
Panowie - brawo jesteście super mechanikami - życzę powodzenia w rebelowaniu przy "krokowym"
koledze z forum coś szumi z przodu przy kole - może to też krokowy ? :razz:
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Blazey

Post autor: Blazey »

No i niech nie zapomną jeszcze o odpięciu akumulatora na co najmniej 17 minut. A najlepiej podłączyć na chwilę odwrotnie, wtedy prąd szybciej ucieknie z komputera.
bobek

Post autor: bobek »

Jamszoł, ale ja nie wierze w testy diagnostyczne robione home made i to jeszcze pierwszy raz ja z moimi fordami radze sobie pardzo dobrze a i nikt jeszcze nie płakal jak odemnie wyjezdzał...
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14627
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

bobek, a jak myslisz czym sie różni test diodą robiony w domu w essie MkV od testu robionego w tym samym samochodzie w ASO? Ja cie uświadomię - różni sie tym że ty sam patrzysz jak mruga dioda i zapisujesz sobie a potem odczytujesz kod a w ASO maja do tego sprzęt który czyta te same impulsy i zamiast pokazywać miganie podaja od razy nr kodu. Skoro więc bazuja na tym samym źródle to czy wyniki moga mieć inna ważność? Oczywiście, jak sobie zrobisz tester z dioda która ledwie pokazuje zmiane stanu to sie nie dziwię że moga byc problemy ze zczytaniem ale komunikat diagnostyczny wysyłany przez silnik jest taki sam. I tak samo przy teście robionym w ASO komunikat błędu czujnika tlenu nie musi oznaczac awarii sondy lambda czy innego czujnika ale np. niekontaktująca wtyczkę.
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
coastbasse
Posty: 23
Rejestracja: 12 lis 2009, 21:03
Lokalizacja: Brzeg

Post autor: coastbasse »

Spokojnie :razz:


No więc po wymianie filtra paliwa jest ciut lepiej...na pewno nie miał on bezpośredniego wpływu na to ale widocznie jakiś miał.

bobek do której masz czynny warsztat? Jak będę w Gliwicach to bym do Ciebie podjechał :grin:
ODPOWIEDZ