Jamszoł pisze:zegaże to maź
Jurek, coraz mniej cię rozumiem....

czy ty czasem czegoś do tych swoich herbatek nie dodajesz?
klimax, od początku: wskaźnik ci wariuje, nie masz punktu odniesienia do temperatury i po pewnych problemach niestartujący wentylator. Po pierwsze sprawdzasz czy silnik wentylatora jest sprawny. Aby to zrobić odpinasz wtyczkę od termowłącznika wentylatora i zwierasz oba kable tej wtyczki. Jeśli wentylator wystartuje tzn że silnik jest ok a problem tkwi w kablach lub włączniku termicznym. Włącznik termiczny to nie czujnik temperatury na zegary. Ale na ten temat to niewiele ci napiszę bo czujniki są trochę inne w 1,6 16v ZETEC a inne w 1,6 8v EFI a z twojego profilu nie wynika jaki masz silnik a w tym roczniku możesz mieć oba. Sytuacja z wentylatorem dodatkowo się komplikuje gdy masz klimę a tego tez nie napisałeś.