No to wychodzi na to, że czeka mnie wymiana drążka

Jutro to obejrzę i jeśli będzie trzeba to wymienię bo szkoda fury.
[ Dodano: Pon 23 Sie, 2010 ]
Kurcze nie wygląda na zgięty. Na pełnym skręcie robi się łuk tam pod osłoną gumową ale to chyba naturalne bo tam jest kolejne łączenie prawda. Musze jutro nim trochę pojeździć jeszcze i przeanalizować. Ewentualnie czeka mnie odkręcenie końcówki o kilka obrotów prawda? Wtedy żeby kiera była prosto koła prosto a potem to już na zbieżność
[ Dodano: Wto 24 Sie, 2010 ]
Nie widzę, żeby mój drążek był zgięty ale tak czy inaczej kierownica skręca w lewo o 10* w stronę uderzonego koła. Czy wystarczy wykręcenie końcówki o 1-2 obroty ? Można to tak wyregulować, żeby kiera znowu jechała prosto? Potem oczywiście ustawienie zbieżności.
[ Dodano: Wto 24 Sie, 2010 ]
Kod: Zaznacz cały
Jeżeli końcówki drążka – stara i nowa miały różną długość, lub jeżeli nie jesteśmy pewni, czy nie przestawiliśmy zbieżności, ewentualnie, jeżeli poprzeczka kierownicy nie jest poziomo przy jeździe na wprost (a przed wymianą była) – jedziemy ustawić zbieżność.
Lub jeśli dobrze rozumiem, wystarczy samo ustawienie zbieżności?
[ Dodano: Pią 27 Sie, 2010 ]
Problem rozwiązany regulacją na końcówce drążka. Zbieżność ustawiona domowymi sposobami, kierownica też. Nic nie wyglądało na zgięte, zwłaszcza drążek. Nie wiem gdzie poszedł ten prawie centymetr ale nic nie bije nie ściąga i jest ok
