centralny zamek

Moderator: Moderatorzy

new90
Posty: 705
Rejestracja: 17 cze 2009, 11:44
Lokalizacja: Radom

centralny zamek

Post autor: new90 »

na wstepie chciałem przeprosic moderatorow wiem ze ten temat był poruszany milion razyale w zadnym nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania.
a wiec tak:
majac problem z wkladkami zamkow zakupiłem ogrinalne silowniki i centralke z pilota do tego.... miałem problem z zamontowaniem siłownikow ale wkoncu wpadłem na to jak to powinno byc, dalej problem z instalacja... nigdy centralnego u mnie nie było. dorzezbiłem juz wiazki od siłownikow centralka podpieta i tu moje pytanie czy wystaczy jak siłowniki wepne do centralki czy trzeba to jeszcze jkaos przez skrzynke bezpiecznikow? bo wiem ze orginał byl wpinany do skrtzynki kostka.
drugie pytanie:
centralka posiada kabel do wpiecia + ze stacyjki? w jakim celu i jak to zrobic?
trzecie pytanie:
centralka posiada kabel do wpiecia wyłacznika krancowego. czy ja dobrze rozumiem ze to te czujniki w drzwiach zeby alarm wył jak ktos drzwi otworzy?
~~>najszybszy w miescie<~~ :P
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23541
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

new90 pisze:drugie pytanie:
centralka posiada kabel do wpiecia + ze stacyjki? w jakim celu i jak to zrobic?
zapewne po to zeby np byla mozliwa do uruchomienia funkcja automatycznego zamkniecia auta jak z niego wysiadziesz (po jakims tam czasie). Albo jakas inna funkcja na ktorej sobie teraz nie potrafie przypomniec.
new90 pisze:trzecie pytanie:
centralka posiada kabel do wpiecia wyłacznika krancowego. czy ja dobrze rozumiem ze to te czujniki w drzwiach zeby alarm wył jak ktos drzwi otworzy?
Skoro to centralka,to nie jest to alarm,wiec co tam ma wyc ? prawdopodobnie jest to po to,zeby centralka wiedziala ze nie otworzyles drzwi i po jakims czasie bez otwierania drzwi automatycznie zamknie spowrotem auto (takie zabezpieczenie jakby Ci sie przez przypadek pilot nacisnal w kieszeni).
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
new90
Posty: 705
Rejestracja: 17 cze 2009, 11:44
Lokalizacja: Radom

Post autor: new90 »

czyli tak krancowy trzeba podlaczyc do tych czujnikow w dzwiach jak rozumiem....... a co do tego kabla w stacyjce to gdzie tam znalesc +?
i jeszcze jedna sprawa jak sie łaczy siłowniki?
Załączniki
bez tytułu.jpg
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23541
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

new90 pisze:czyli tak krancowy trzeba podlaczyc do tych czujnikow w dzwiach jak rozumiem.......
tak do kabli od tych czujnikow,ale najlepiej do tego kabla co idzie ze skrzynki do oswietlenia wnetrza kabiny,bo wtedy obejmuje od razu wszystkie czujniki :)
new90 pisze:a co do tego kabla w stacyjce to gdzie tam znalesc +?
znajdz jakis kabel ktory dostaje napiecie +12V gdy przekrecisz stacyjke. A jak nie chce Ci sie szukac (co trudne nie jest),to zawsze mozesz wpiac sie w kabel ktory idzie od samej stacyjki, tylko musisz sprawdzic dokladnie ktory to jest,tyle ze one sa troche grubsze i lepiej go nie ciac, co najwyzej wpiac rownolegle bez ciecia kabla.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
new90
Posty: 705
Rejestracja: 17 cze 2009, 11:44
Lokalizacja: Radom

Post autor: new90 »

no to bede szukał..... ;) zasilanie do radia moze byc? działa po przekraceniu raz kluczyka. :razz:
a co z tymi siłownikami jak to sie łaczy? bo jak czytam to kazdy pisze ze daje sie zasilani ei sygnalowe ze soba..ale jak to jest jak jest centralka? zasilanie z centralki i tam sterownie? schemat wyzej :smile:

[ Dodano: Sro 21 Kwi, 2010 ]
tak wyglada instrukcja podłaczenia.... ale dotyczy siłownikow slave a jak mam orginalne mastery to jak je podlaczyc? czy nie podłaczac ich jak mastery bo i tak nie mam zamiaru otwierac inaczej niz pilotem?
Załączniki
fgadfgh.jpg
~~>najszybszy w miescie<~~ :P
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

new90 pisze:drugie pytanie:
centralka posiada kabel do wpiecia + ze stacyjki? w jakim celu i jak to zrobic?
To może być tak ja jest u mnie - gdy przekręcisz kluczyk , automatycznie zamykają się wszystkie drzwi .
To jest zrobione po to - gdy wsiądziesz do woza i jedziesz przez miasto , to na skrzyżowaniach gdy stoisz na czerwonym - lubią podbiec złodzieje i ukraść coś z siedzenia obok lub z tylnego - żeby to wyeliminować - drzwi się zamykają - nie potrzeba pamietać o zamykaniu .
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
new90
Posty: 705
Rejestracja: 17 cze 2009, 11:44
Lokalizacja: Radom

Post autor: new90 »

dobrze po co to sie okaze jak sie wepne..... powiedzcie jak podpiac siłowniki :cry:
~~>najszybszy w miescie<~~ :P
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23541
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

new90, to masz oryginalne fordowskie silowniki, czy jakies kombinowane uniwersalne ? Bo ja chyba tego nie zrozumialem
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
Mucka13
Posty: 163
Rejestracja: 15 cze 2009, 19:57
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Mucka13 »

centralka posiada kabel do wpiecia + ze stacyjki? w jakim celu i jak to zrobic?
to jest po to, że jak otworzysz auto z pilota, a po 30 sekundach nie przekrecisz stacyjki to auto się samo zamknie.

z tego co pamietam to na tym żółtym pojawia się + po przekręceniu, ale sprawdz sobie miernikiem najpierw
new90
Posty: 705
Rejestracja: 17 cze 2009, 11:44
Lokalizacja: Radom

Post autor: new90 »

WieSiu, mam orginaly fordowskie......
~~>najszybszy w miescie<~~ :P
Awatar użytkownika
Mucka13
Posty: 163
Rejestracja: 15 cze 2009, 19:57
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Mucka13 »

siłowniki są podpinane następująco.

czary - stała masa
czerwony - stały +
zielono żółty - zmienny ( raz + raz - )
chyba brązowy - zmienny ( raz + raz - )

Podpinasz to i sprawdzasz kiedy jest dobrze.
Prawdopodobnie będziesz musiał zastosować przekaźnik żeby cental dobrze działał.

http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
new90
Posty: 705
Rejestracja: 17 cze 2009, 11:44
Lokalizacja: Radom

Post autor: new90 »

w linku ktory dales znalałem schematy o ktory mi chodzilo ;) podłacze jesli sie uda to leci pomogł :smile:
~~>najszybszy w miescie<~~ :P
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

to jest po to, że jak otworzysz auto z pilota, a po 30 sekundach nie przekrecisz stacyjki to auto się samo zamknie.
Wątpię w to - centralka ponownie zamknie jak nie otworzysz drzwi po otwarciu z pilota .
U mnie drzwi się zamykają po przekręceniu stacyjki.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
new90
Posty: 705
Rejestracja: 17 cze 2009, 11:44
Lokalizacja: Radom

Post autor: new90 »

Jamszoł, to ni ejest problem czy zamknie czy nie . powiem wam to jak wkoncu sie uda podłaczyc to wszystko tak zeby dzialało..a nie sie czepiliscie stacyjki.

Mucka13, podpiołem według schematu ktory byl w twoim linku. alarm działa itd ale siłowniki nie reaguja wcale :cry:
~~>najszybszy w miescie<~~ :P
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Jamszoł, to ni ejest problem czy zamknie czy nie
new90 pisze:a nie sie czepiliscie stacyjki.
Pytałeś się :
new90 pisze:drugie pytanie:
centralka posiada kabel do wpiecia + ze stacyjki? w jakim celu i jak to zrobic?
więc Ci próbowaliśmy odpowiedzieć na to pytanie i nie czepialiśmy się :evil:
Więcej nie będę zabierał głosu w tym temacie :razz:
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Zablokowany