[mk7] Problem z szybami elektrycznymi
Moderator: Moderatorzy
[mk7] Problem z szybami elektrycznymi
Witam! W zasadzie problem dotyczy szyby od kierowcy (ta od pasazera dziala bez problemu). Otoz w dol szyba zjezdza bez problemu, gorzej z podejsciem do gory. Po wcisnieciu przycisku "up" nie ma zadnej reakcji, a raczej jest ale raz na 10 wcisniec. Wtedy jak juz zalapie to szyba podchodzi do gory bez wiekszych przeszkod. Najciekawsze jest to ze kiedy w czasie opuszczania sie szyby wcisnie sie przycisk "up" proces opuszczania jest zatrzymywany czyli tak jakby impuls dochodzil. Czy spotkal sie juz ktos z was z takim przypadkiem lub ma jakis pomysl co z tym fantem zrobic ? Pozdrawiam.
- WieSiu
- Posty: 23541
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
zdejmił osłonę lewarka skrzyni biegów i potem już łatwo będzie wyciągnąć przyciski. Osłonę ciągnie się równomiernie do góry.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Na szczescie (lub nieszczescie) okazalo sie ze to guzik nawalil. Coz poki co przelozylem sterowanie od kierowcy na przycisk pasazera i tam gdzie trzeba szyba dziala. Wydaje mi sie ze chyba zostanie tak na dluzej
zwazajac na fakt iz uzywany "pstryczek" na alledrogo kosztuje +/- 100 zl
Dobrze ze nie musialem szukac przyczyny po kablach, bo chyba poplakalbym sie gdybym musial rozbierac drzwi i moja profesjonalna instalacje wygluszajaca ;D


Dzis moja szczenka opadla po raz drugi. Cena nowego sterowania w serwisie - 380 zl
A czy orientuje sie ktos czy taki pstryczek od fiesty bedzie pasowal ? Jest maly i zawsze mozna by go jakos wkomponowac ;D

- WieSiu
- Posty: 23541
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Ten pstryczek występował w wielu fordach,np.escort,scorpio,chyba sierra i fiesta. Nie będzie on fizycznie pasował i nie kombinuj tak,bo można tanio kupić do mk7,wystarczy cierpliwie poszukać. Poza tym przełącznik jak tylko nie styka,to raczej można naprawić,jest pozbieralny,jak się takich rzeczy nie boisz,to napraw sam.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
linden, przerabiałem ten problem z przyciskiem. Najpierw spróbuj sam naprawić przy pomocy fotorelacji chyba na Fefku jest (nie pamiętam dokładnie) ale wystarczy poszukać. Jest ładne opisane. Da się naprawić. Niestety w moim nie dało sie naprawić. Pęknięta miedziana blaszka. Nie wiem jak to nazwać ale nadawał sie na śmietnik.
Kupiłem używany na szrocie we Wrocku za 50 zł od benzyniaka 1.6 taki pasował do mojej dieslowskiej esinki
Gratis razem w osłoną owalną 
Kupiłem używany na szrocie we Wrocku za 50 zł od benzyniaka 1.6 taki pasował do mojej dieslowskiej esinki


Rzeczywiście jest w necie bardzo elegancka fotorelacja z naprawy pstryczka. Zajmę sie tym w najbliższym czasie. Postaram sie tez zrobić jakieś fotki i sklecić fotorelacje dla tego forum.
edit: Przycisk naprawiony!
Rzeczywiscie wystarczylo przeczyscic styki. Niestety mam problem z aparatem albo kart pamieci i wszystkie zdjecia ktore zrobilem podczas naprawy nie nadaja sie do niczego. Wielkie dzieki dla wszystkich ktorzy udzielali sie w tym watku.
edit: Przycisk naprawiony!
