Komputer-sterownik z 1.4 do 1.6 bedzie pasował ?
Moderator: Moderatorzy
Komputer-sterownik z 1.4 do 1.6 bedzie pasował ?
Witam,mam pytanko...Otóż mam okazje taniutko kupic ten caly sterownik do mojego forda.Ale tamten z ktorego bede to wyciagal ma sinik 1.4 (na wtrysku) a ja mam 1.6,jak myslicie bedzie pasowac ? Tzn czy moge smialo go podlaczyc do swojego auta ? Z góry dzieki za odpowiedź.
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
nie ma takiej opcji
musisz mieć od tego samego silnika

Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie

- WieSiu
- Posty: 23541
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
mk5 1.4 monowtrysk, 1.6 wielowtrysk. To powinno Ci wyjasnic dlaczego nie pasuje
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Fizycznie EECIV jest taki sam w wszystkich silnikach - różni się tylko programem.
www.VolvoTech.pl ---Elektromechanik---
- WieSiu
- Posty: 23541
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
A jak to się ma do ilości wtryskow,mapa,mafa itp.przecież co silnik to trochę inaczej jest z osprzetem.mam rozumieć że po zmianie programu każdy sterownik sprzętowo będzie umiał działać na pojedynczym wtrysku jak i na 4?
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Dokładnie tak.
Sterownik jest z 1984 roku i potrafi odpalić prawie każdy rodzaj silnika
Cytat z FordFuelInjection
http://www.fordfuelinjection.com/?p=3
"EEC-IV has been Ford’s computer of choice with enthusiasts for years. Its advanced programming can run almost any engine, while not being over complex. All the necessary engine controls are just as advanced as the newest vehicles coming out. While emissions controls and other secondary devises are easily deleted."
Ten sam sterownik może obsługiwać silniki CFI EFI jak również V6 z mondeo i V8 w amerykańcach
Sterownik jest z 1984 roku i potrafi odpalić prawie każdy rodzaj silnika
Cytat z FordFuelInjection
http://www.fordfuelinjection.com/?p=3
"EEC-IV has been Ford’s computer of choice with enthusiasts for years. Its advanced programming can run almost any engine, while not being over complex. All the necessary engine controls are just as advanced as the newest vehicles coming out. While emissions controls and other secondary devises are easily deleted."
Ten sam sterownik może obsługiwać silniki CFI EFI jak również V6 z mondeo i V8 w amerykańcach
www.VolvoTech.pl ---Elektromechanik---
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
Hmm.. Jeśli wystarczy zmienić program to może są spece którzy modyfikując go trochę wyciągną ze seryjnego fordzika choć kilka - kilkanaście dodatkowych kucy??
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie

Tutaj kolega w temacie znalazł ludzi co się tym zajmują:
http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.p ... ght=fiesta
http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.p ... ght=fiesta
www.VolvoTech.pl ---Elektromechanik---
- Yagr
- Posty: 14625
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Daniel-K, wejdź sobie na strony intercars albo foty i poszukaj w jakich modelach były takie same pompy, na pewno w RS2000, w 1,8 RQB, w wielu saabach
a jak nie w ten sposób to tu masz chyba pełną listę fordów i saabów z taka pompą tylko musisz kliknąć na markę http://www.czescionline.com/czesci/tree ... liwa_76206

Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"