zegary od pumy - przeróbka anglika, da się?
Moderator: Moderatorzy
zegary od pumy - przeróbka anglika, da się?
Heja, myślę nad zakupem tych budzików do essa http://moto.allegro.pl/item819193046_li ... 7_16v.html pytanie tylko czy da się przerobić licznik z anglika na europejczyka?
Co masz na myśli przeróbka na europejczyka?
Oprócz nadruku na blacie w milach nie różni się niczym od km?
A poza tym nadruk jest i w milach i km
Oprócz nadruku na blacie w milach nie różni się niczym od km?
A poza tym nadruk jest i w milach i km
www.VolvoTech.pl ---Elektromechanik---
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Tym bardziej , że jest cała rozpiska , zdjęcia i krok po kroku jak to zrobić .Blazey pisze:Napisz, czego w dotychczasowych dyskusjach na ten temat nie zrozumiałeś.
Albercik, nygus jesteś - zaśmiecasz niepotrzebnie forum rozpoczynając kolejny ten sam temat .
Nie wyważa się otwartych drzwi

Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- Yagr
- Posty: 14625
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Albercik, ten licznik to już tzw "elektronic" i musi mieć jakąś tam pamięć z softem (eprom... czy cuś) nie wiem jak to tam jest w szczegółach rozwiązane, bo żaden ze mnie elektronik ale wg. mnie zeby ten konkretny licznik przeskalować na km to trzeba by w oprogramowanie ingerować. Zresztą jak się blazey na ten temat natknie to odpowiednio naprostuje moje niefachowe bajdużenie 

Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Precyzja wypowiedzi "rzondzi"...
W grupie VAG można przeskalować licznik zmieniając mu kodowanie. Robi się to z zewnątrz za pomocą urządzenia diagnostycznego. Tutaj też pewnie się da, tylko muszę zorientować się, czym to zrobić. Może się też okazać, że trzeba będzie pamięć wypruć i wtedy zmienić jej zawartość.
W grupie VAG można przeskalować licznik zmieniając mu kodowanie. Robi się to z zewnątrz za pomocą urządzenia diagnostycznego. Tutaj też pewnie się da, tylko muszę zorientować się, czym to zrobić. Może się też okazać, że trzeba będzie pamięć wypruć i wtedy zmienić jej zawartość.
- WieSiu
- Posty: 23541
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
wg mnie szkoda zachodu, lepiej kupic za 50zl wiecej wersje europejskaBlazey pisze:Może się też okazać, że trzeba będzie pamięć wypruć i wtedy zmienić jej zawartość.

Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Hm, bo w sumie jestem trochę rozdarty... Z jednej strony marzą mi się elektroniki, ale z drugiej strony takie też są bardzo ładne... http://photos01.allegroimg.pl/photos/or ... /807374075
Kurde sam już się gubię. A WieSiu - nie 50 zł, tylko 100 zł, bo takie od pumy europejczyki, to po 150 zeta chodzą
[EDIT]
Tak wogóle, to dlaczego ten temat: http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=7218 jest zablokowany? tam mógłbym zadawać pytania, a nie tworzyć nowy temat
Bo takie pytanko mi się nasunęło: czy te liczniki elektroniczne też mają podświetlanie od góry? w sensie też będę musiał go przerabiać? Bo jak chciałem zdjąć wskazówkę ostatnio od prędkościomierza w tym moim z obrotkiem to mi wyszła razem z kawałkiem osi, na której chodzi i sprężynką...
Kurde sam już się gubię. A WieSiu - nie 50 zł, tylko 100 zł, bo takie od pumy europejczyki, to po 150 zeta chodzą

[EDIT]
Tak wogóle, to dlaczego ten temat: http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=7218 jest zablokowany? tam mógłbym zadawać pytania, a nie tworzyć nowy temat

Bo takie pytanko mi się nasunęło: czy te liczniki elektroniczne też mają podświetlanie od góry? w sensie też będę musiał go przerabiać? Bo jak chciałem zdjąć wskazówkę ostatnio od prędkościomierza w tym moim z obrotkiem to mi wyszła razem z kawałkiem osi, na której chodzi i sprężynką...
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Bo to jest temat założony w dziale opisy napraw i modyfikacji i dla tego jest zablokowany - nie prowadzimy dyskusji w tym dzialeAlbercik pisze:Tak wogóle, to dlaczego ten temat: http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=7218 jest zablokowany? tam mógłbym zadawać pytania, a nie tworzyć nowy temat

Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]