Olej w Mtx 75 i rezystancja na wtryskiwaczu.

Moderator: Moderatorzy

Skwaromir

Olej w Mtx 75 i rezystancja na wtryskiwaczu.

Post autor: Skwaromir »

Witam

Przeglądałem trochę tematy na forum i patrzyłem w mądrą książkę, ale...
Wyciągałem półoś i po kilku dniach uciekało mi trochę brązowego budyniu.
Przeglądałem się korkom z tego wątku http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.p ... zujnik%F3w ale z przodu mam jeden i z boku na dole (ten zapewne od spuszczania). a ten z przodu to byłby do kontroli poziomu i do wlewania ?
Czy ten olej uciekający przy półosiach jest tym samym co w skrzyni ?

Oraz czy brak rezystancji na wtrsykiwaczu oznacza jego koniec ??


Pzdr.
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14627
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Skwaromir pisze:Czy ten olej uciekający przy półosiach jest tym samym co w skrzyni ?
jeśli to olej to tak, ten sam. Ale to może być też smar spod osłon. Sprawdź skąd to dokładnie wyłazi.
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Skwaromir

Post autor: Skwaromir »

Tak to olej i to raczej bardzo zużyty, wyciekł z dziury po wyjęciu półosi przy mech. różnicowym.
Awatar użytkownika
KuRowSKi
Posty: 582
Rejestracja: 13 lut 2007, 08:16
Lokalizacja: Świętochłowice
Kontakt:

Post autor: KuRowSKi »

Korek spustowy w MTX75 jest po stronie pasażera przy przegubie, a ten od przodu auta jest kontrolno - wlewowym, ilość oleju to 2,6 litra, nie wlewaj nic innego tylko zamiennik Carlube "MT75" lub orginał forda, bo może się okazać, że po wlaniu innego oleju czerwonego za jakiś czas skrzynia może zacząć wyć, ale nie jest to regułą. Carlube nie jest drogi, ale wiesz wtedy że wlałeś to co ma być. Carlube jest na allegro i w sklepach forda.
www.VolvoTech.pl ---Elektromechanik---
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23542
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

Co rozumiesz przez brak rezystancji? Podaj dokładną wartość.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Skwaromir

Post autor: Skwaromir »

Trochę mnie choroba położyła...
KuRowSKi pisze: nie wlewaj nic innego tylko zamiennik Carlube "MT75" lub orginał forda,

Kurczę starsza się pospieszyła i kupiła Valvoline 80w-90, ściemniacz w sklepie jej to polecił... :/; wleje ten sok i się zobaczy co będzie bo i tak już go mam.


Co do impedancji, może brak to źle sprecyzowałem pokazywało 0 (brak był by jak by 1 się nie zmieniło), wczoraj jakoś się wywlekłem i sprawdziłem na dwóch jeszcze raz i było po 14,5 Ohm (trochę nie książkowo) ??
Albo mnie miernik zawodzi albo coś sknociłem przy ostatnim pomiarze.
Na dwóch pozostałych spr. jak będę zminiał przepustnice.

Dzięki za wypowiedzi.
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23542
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

Jak jest taka mała oporosc to raczej jest ok.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
ODPOWIEDZ