[MK7] rs 2000 wieksze hamulce

Moderator: Moderatorzy

cossirs
Posty: 23
Rejestracja: 17 lip 2009, 22:36
Lokalizacja: zewszad

[MK7] rs 2000 wieksze hamulce

Post autor: cossirs »

witam kolegow mam pytanie odnosnie wiekszych tarcz i zaciskow do rs-a te sa ciut za slabe a w tyle mam bebny i nie idzie dostac tarcz na tyl .Wiec od czego podejda hamulce wieksze na przud za odpowiedz z gory dziekuje
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14625
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

mondek v6 - pytaj oriona
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23541
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

Lub scorpio corworth mk3.chyba są takie same jak w mondeo v6.
Z tyłem uważaj bo pewnie masz abs jak w moim rsie.tam też mam bębny.zawsze też możesz założyć nacinane tarcze na przód
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Nie wiem po co w ogóle przerabiac hamulce - ilekroć wjedżam na rolki to djagnosta jest w szoku z powodu tak potężnej siły hamowania , rzadko który wóz dorównuje siłą hamowania Esowi - trzeba tylko zadbać o to aby wszystko było perfekt no i opony odpowiednie .
Co z tego , że poprzerabiacie hamulce jak opona nie ma przyczepności ? :razz:
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23541
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

co z tego jak przerabiacie hamulce, jak tarcze dajecie tania, zeby bylko byla wieksza. Nie wspomne juz o tanich klockach :) (nie wiem kto tak robi,ale na pewno ktos sie znajdzie)
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

Jamszoł pisze:Nie wiem po co w ogóle przerabiac hamulce
Uwierz mi jest znaczna różnica i seryjne są dużo słabsze od tych z Mondeo ST
Jamszoł pisze:rzadko który wóz dorównuje siłą hamowania Esowi
Przejedź się np BMW E46 czy jakimś mercedesem albo zrób kilka hamowań ze 150 do 20 to się przekonasz.
Jamszoł pisze:Co z tego , że poprzerabiacie hamulce jak opona nie ma przyczepności ? :razz:
Jak się jeździ na fuldach to może i tak jest , na szczęście na rynku jest dużo lepszych opon. :P
WieSiu pisze:co z tego jak przerabiacie hamulce, jak tarcze dajecie tania, zeby bylko byla wieksza. Nie wspomne juz o tanich klockach :) (nie wiem kto tak robi,ale na pewno ktos sie znajdzie)
Wtedy to i rzeczywiście było by bez sensu i wątpię aby ktoś tak robił , ja osobiście przy zmianie zdecydowałem się na oryginały Ford/Motorcraft może kiedyś pomyślę o czymś lepszym
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23541
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

Jamszoł.orion ma całkowitą rację.pojeździłbyś chwilę po autostradzie np.a4 z większymi prędkościami i z mocnym przyspieszaniem. 2 wyjechania tirów w niedużym odstępie czasu od siebie,hamowanie z 180 do 90 i już masz po hamulcach,nie wspomnę już o hamowaniu np.z 200 do 0.mam nadzieję że wystarczyło by Ci hamulców.zwłaszcza przy szerszych oponach które przyczepność na suchym mają bardzo dużą.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

ORION pisze:Jak się jeździ na fuldach to może i tak jest , na szczęście na rynku jest dużo lepszych opon. :P
http://www.opony.com.pl/testy/index_tes ... centrum.pl psa w nos pocałuj :razz: :razz:
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
cossirs
Posty: 23
Rejestracja: 17 lip 2009, 22:36
Lokalizacja: zewszad

Post autor: cossirs »

wiec bede musial zalozyc hamulce z mondeo :smile:
Tigerbart

Post autor: Tigerbart »

Ja własnie będę zakładał hamulce od 2.5 v6 Mondeo mk I. Przejżyj forum, jest nawet fotorelacja jak to krok po kroku zrobic.
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

Jamszoł, nie mówię, że fulda to jakaś lipa i że są niskiej jakości, za takie pieniądze to chyba najlepsze opony w swojej klasie, ale jeśli twierdzisz, że są super extra przyczepne i super i najlepsze to wypróbuj sobie chociażby yokohamy parady , continental contisport contakt, brdgestone turanza czy nawet kleber hydraxer itd., każda z nich jest przyczepniejszą oponą i lepszą oponą niż nawet fulda extremo czy exelero.

Wiem o tym doskonale bo używałem tych konkretnych opon w swoich prywatnych autach.
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11775
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

jak ktoś uważa, że escort ma dobre hamulce to niech sie przejedzie porządnym autem :P

niestety hamulce w esie pozostawiają wiele do zyczenia, choć zdarzają się i gorsze przypadki (patrz: np. dajłu lanos).

ja rowniez proponuje przejechac sie nieco intensywniej po trasie co chwila wyhamowując i przyspieszając no i niestety escort nie wypadnie w tej konkurencji najlepiej ....
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23541
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

cidzej pisze: niestety escort nie wypadnie w tej konkurencji najlepiej ....
a jeszcze gorzej wypada Escort TD w nadwoziu kombi,bo to juz swoje wazy, nim to byl strach hamowac ze 180 (z max predkosci) :D Dlatego zmienilem tarcze na troche bardziej odporne na zagrzanie. Mam nadzieje,ze Dziku to docenia :)

Ale juz np moje cabrio daje rade na zwyklych brembo. Jeszcze ich nie zagotowalem,ale tez bardzo mocno sie o to nie staralem. I chcialem do niego kupic nacinane,ale akurat nie bylo mnie na nie stac,wiec teraz zawsze mam na uwadze ze moze nie byc tak dobrze,jakbym tego chcial
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14625
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Ja na stardardowych hamplach przejadę dośc dynamicznie przez miasto i już czuję spadek skuteczności.... Fakt, gdy jest to pierwsze hamowanie to spoko ale gdy tylko tych hamowań, nawet nie gwałtownych ale częstych się zbierze to skuteczność zauważalnie spada....
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12911
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

WieSiu pisze:a jeszcze gorzej wypada Escort TD w nadwoziu kombi
racja :/ normalne tarcze padają przy gwałtownym hamowaniu, zmieniałem przez to tarcze i klocki i na wiosne znowu musze zmienić ale już dołoże kasy na lepsze.
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
ODPOWIEDZ