MK7 rs 2000 PROBLEM
Moderator: Moderatorzy
MK7 rs 2000 PROBLEM
Witam wszystkich jestem tu nowy i mam pytanie odnosnie mojego silnika w rs .Problem polega na tym ze jak jade nie wazne czy cieply czy zimny silnik to przy wyrzszych obrotach ma spadki mocy poprostu nie ciagnie przez chwile, i ciagnie dalej po chwili tak 2 razy na kazdym biegu ale w pewnych granicach obrotow chyba 4000 i 4800 obr/na min. gazu nie ma w nim sondy lambda chodza. W czym tkwi problem
MAP sensor jest przykręcony przy prawym mocowaniu amortyzatora. Sprawdz czy wężyk nie jest zapchany czy jest zaworek na tym wężyku jeżeli jest to wymień wężyk na chwilę żeby nie było zaworku, ewentualnie podmień MAP.
Jeszce można podmienić zaworek regulujący ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej.
I filtr paliwa sprawdz.
Jeszce można podmienić zaworek regulujący ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej.
I filtr paliwa sprawdz.
www.VolvoTech.pl ---Elektromechanik---
miałem dwa escorty i w obu były to objawy dla trzaśniętego potencjometru przepustnicy.
Profesjonalna kosmetyka samochodowa.
Pranie, usuwanie rys, zabezpieczenie, renowacja, detailing
www.car-efekt.pl
"Twoje auto, Twoją wizytówką"
Pranie, usuwanie rys, zabezpieczenie, renowacja, detailing
www.car-efekt.pl
"Twoje auto, Twoją wizytówką"
- WieSiu
- Posty: 23542
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
SPRAWDZ najpierw, szkoda kasy zbednie marnowac..... miernik w reke i zmierz rezystancje czy jest w calym zakresie plynna zmiana !
Zmierzenie nic nie kosztuje.

Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
napięcie zasilania: 5 V napięcie wyjściowe: 0 - 5 V opór: 3.400 - 4.600 omów (pomiędzy + i -) informacje o kształcie fali: sygnał wyjściowy podczas otwierania przepustnicy.
Diagnostyka
Sprawdzić złącze(a): w razie potrzeby oczyścić je lub przymocować aby zapewnić dobre połączenie. Sprawdzić opór: Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z czujnika położenia przepustnicy. Zmierzyć opór pomiędzy dodatnim i ujemnym wtykiem złącza czujnika. Porównać z podanym oporem. Sprawdzić napięcie zasilania: Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z czujnika położenia przepustnicy. Włączyć zapłon. Zmierzyć napięcie pomiędzy dodatnią końcówką złącza a ujemną końcówką akumulatora. Powinno być ono równe 5 V. Jeśli tak nie jest, to sprawdzić okablowanie, następnie sprawdzić ECU. Sprawdzić podłączenie do ECU: Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z czujnika położenia przepustnicy i ECU. Zmierzyć opór pomiędzy wszystkimi końcówkami złącza i odpowiednią końcówkami w złączu ECU. Powinny one być < 1 om. Jeśli tak nie jest, to sprawdzić okablowanie. Sprawdzić sygnał czujnika położenia: Podłączyć oscyloskop do wtyku sygnału urządzenia ECU i uziemienia. Włączyć zapłon, wcisnąć i zwolnić przepustnicę. Porównać z pokazanym obrazem oscyloskopowym. Można również użyć woltomierza. Porównać z pokazaną charakterystyką.
Diagnostyka
Sprawdzić złącze(a): w razie potrzeby oczyścić je lub przymocować aby zapewnić dobre połączenie. Sprawdzić opór: Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z czujnika położenia przepustnicy. Zmierzyć opór pomiędzy dodatnim i ujemnym wtykiem złącza czujnika. Porównać z podanym oporem. Sprawdzić napięcie zasilania: Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z czujnika położenia przepustnicy. Włączyć zapłon. Zmierzyć napięcie pomiędzy dodatnią końcówką złącza a ujemną końcówką akumulatora. Powinno być ono równe 5 V. Jeśli tak nie jest, to sprawdzić okablowanie, następnie sprawdzić ECU. Sprawdzić podłączenie do ECU: Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z czujnika położenia przepustnicy i ECU. Zmierzyć opór pomiędzy wszystkimi końcówkami złącza i odpowiednią końcówkami w złączu ECU. Powinny one być < 1 om. Jeśli tak nie jest, to sprawdzić okablowanie. Sprawdzić sygnał czujnika położenia: Podłączyć oscyloskop do wtyku sygnału urządzenia ECU i uziemienia. Włączyć zapłon, wcisnąć i zwolnić przepustnicę. Porównać z pokazanym obrazem oscyloskopowym. Można również użyć woltomierza. Porównać z pokazaną charakterystyką.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]