rozrząd
Moderator: Moderatorzy
rozrząd
mam pytanie, czy przy wymianie rozrządu wymienia się też pompe wody ? jakie są wogole koszty mniej wiecej samej robocizny u mechanika, o wymiane mi chodzi
wymieniony rozrzad bez pompy wody to tak jakbys go w zasadzie wcale nie zrobił...bo jak pompa wody padnie to szlag trafia caly rozrzad bo wbrew pozorom to jest wazny element silnika...co do kosztów ja u siebie przy mały znajomosciach za części+robocizne zaplaciłem równo 500 zł...i nie robiłem tego na najtańszych zamiennikach tylko jednych z lepszych bo na tym akurat tak jak i na hamulcach raczej nie warto oszczędzac.ale nazw akurat ci niestety nie podam bo wszystko mi załatwiał znajomek, ja tylko wziąłem i wstawiłem na wymiane.
cidzej, ty zawsze masz coś anty na mnie...szkoda ze nie przeczytałaś dokładnie tego co napisałem ze brałem zamienniki z górnej pólki i akurat na tym nie oszczędzałem.poza tym pomyliłem sie bo jeszcze wymieniałem drążki stabilizatora bo mi siadły wiec w sumie za wymiane tego+rozrzad+czesci tyle zapłaciłem.
- cidzej
- Posty: 11775
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
chyba sobie jaja robisz, nie mam co robic tylko szukac czegos - jak to okresliles - "anty tobie". nie bierz zaraz sobie wszystkiego do siebie.bielu pisze:cidzej, ty zawsze masz coś anty na mnie...
po prostu stwierdzilem fakt - w 1.4 500 zł to nawet na oryginalach rozrzad nie kosztuje i tyle co mialem do powiedzenia. napinacz SKF =90pln + pasek Contitech 70zł i rozrząd wymieniony - więcej jak 300 zł to nie powinno kosztować, a to są czesci z górnej półki.
no tak bo tak jak w zawartym pytaniu tego tematu pompy sie nie zmienia. wporzadku. w swoich samochodach ty zmieniasz tylko pasek i napinacz, a ja w swoim wymieniłem pasek napinacze, rolki i pompe wody.moze zakończmy kolejna bezsensowna kłótnie ktora w zasadzie zawsze sie pojawia kiedy ja cos tutaj zamieszcze. chyba ze chcesz osiagnac to zebym nie pisal tutaj nic jesli uwazasz ze moje wypowiedzi w postaci postów zasmiecaja to forum
- Yagr
- Posty: 14627
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
dokładnie - ja zmieniłem to co cidzej wymienił - napinacz SKF + pasek Gates w sumie 130zł te części mnie kosztowały a wymiane sam zrobiłem bez wymiany pompy. Auto ma 250kkm i jakos jeździ po tej " nieprofesjonalnej wymianie" 

Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Ja tam bym pompę wody wymienił.Mój stary dawno temu jak jeździł Essem to się uparł i nie wymienił.Jak powiedziałem jakie mogą być tego skutki to nagadał mi żebym nie p........ bo pompa jest dobra a on nie będzie dobrych części wymieniał.Po niecałych trzech miesiącach spod osłony rozrządu kap kap petrygo,pompa poszła się walić.Stary zły bo dwa razy ta sama robota i dodatkowe koszta.A ja mu na to"..A nie mówiłem..."A co do wymiany rozrządu w CVH to napiszę tylko że początkiem czerwca wymieniałem samemu kpl.rozrząd w moim nowym Essie 1.8TD i wole wymieniać w 10 CVH niż w jednym dieslu.Tyle.