rozrząd

Moderator: Moderatorzy

pablomoc

rozrząd

Post autor: pablomoc »

mam pytanie, czy przy wymianie rozrządu wymienia się też pompe wody ? jakie są wogole koszty mniej wiecej samej robocizny u mechanika, o wymiane mi chodzi
Blazey

Post autor: Blazey »

Wymiana jest zalecana. Do wymiany pompy trzeba rozbierać rozrząd, więc można to załatwić za jednym zamachem.
Ile to może kosztować? Serwis forda pewnie sobie krzyknie z 300 zł. Pan Kazik z garażu zrobi ci za 5 dych i flaszkę.
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Za robocizne bez wymiany pompy dasz tyle samo co z wymianą pompy.
Kwestia zakupu samej pompy.
kup pompę i nie oszczędzaj bo się może okazać za jakieś pół roku , że pompe szlak trafił i wydatek będziesz miał od nowa ten sam.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
bielu

Post autor: bielu »

wymieniony rozrzad bez pompy wody to tak jakbys go w zasadzie wcale nie zrobił...bo jak pompa wody padnie to szlag trafia caly rozrzad bo wbrew pozorom to jest wazny element silnika...co do kosztów ja u siebie przy mały znajomosciach za części+robocizne zaplaciłem równo 500 zł...i nie robiłem tego na najtańszych zamiennikach tylko jednych z lepszych bo na tym akurat tak jak i na hamulcach raczej nie warto oszczędzac.ale nazw akurat ci niestety nie podam bo wszystko mi załatwiał znajomek, ja tylko wziąłem i wstawiłem na wymiane.
ELpYndoL

Post autor: ELpYndoL »

pablomoc, ja za taka wymiane w Focusie 1.8 TDDI płaciłem w servisie 180zł ;) za sama robocizne ;) czesci były moje ;) wymiana w Łodzi w Nastapolu ;)
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11775
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

bielu pisze:ja u siebie przy mały znajomosciach za części+robocizne zaplaciłem równo 500 zł.
jezeli mowisz o 1.4 to przeplaciles z 1,5-2 razy tyle niz to normalnie kosztuje


w zetecach ICE MOD twierdził, że pompe wody wymienia sie co druga wymiane rozrzadu.
bielu

Post autor: bielu »

cidzej, ty zawsze masz coś anty na mnie...szkoda ze nie przeczytałaś dokładnie tego co napisałem ze brałem zamienniki z górnej pólki i akurat na tym nie oszczędzałem.poza tym pomyliłem sie bo jeszcze wymieniałem drążki stabilizatora bo mi siadły wiec w sumie za wymiane tego+rozrzad+czesci tyle zapłaciłem.
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11775
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

bielu pisze:cidzej, ty zawsze masz coś anty na mnie...
chyba sobie jaja robisz, nie mam co robic tylko szukac czegos - jak to okresliles - "anty tobie". nie bierz zaraz sobie wszystkiego do siebie.

po prostu stwierdzilem fakt - w 1.4 500 zł to nawet na oryginalach rozrzad nie kosztuje i tyle co mialem do powiedzenia. napinacz SKF =90pln + pasek Contitech 70zł i rozrząd wymieniony - więcej jak 300 zł to nie powinno kosztować, a to są czesci z górnej półki.
gawron

Post autor: gawron »

ja liczę za robotę: 100 zl za silnik 8 zaworowy, 150 za 16. a za widlaste potworki od 300 z wysz( bezyniaki)
bielu

Post autor: bielu »

no skoro dla ciebie wymiana rozrzadu polega tylko na wymianie tych 2 elemntów to masz racje.przeplacilem.
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11775
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

no jezeli dla ciebie wymiana rozrzadu w CVH to cos wiecej niz pasek i napinacz to niezle cie ktos naciagnal. :D nawet pompa wody to nie jest element rozrzadu tylko juz element ukladu chlodniczego :D
bielu

Post autor: bielu »

no tak bo tak jak w zawartym pytaniu tego tematu pompy sie nie zmienia. wporzadku. w swoich samochodach ty zmieniasz tylko pasek i napinacz, a ja w swoim wymieniłem pasek napinacze, rolki i pompe wody.moze zakończmy kolejna bezsensowna kłótnie ktora w zasadzie zawsze sie pojawia kiedy ja cos tutaj zamieszcze. chyba ze chcesz osiagnac to zebym nie pisal tutaj nic jesli uwazasz ze moje wypowiedzi w postaci postów zasmiecaja to forum
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14627
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

dokładnie - ja zmieniłem to co cidzej wymienił - napinacz SKF + pasek Gates w sumie 130zł te części mnie kosztowały a wymiane sam zrobiłem bez wymiany pompy. Auto ma 250kkm i jakos jeździ po tej " nieprofesjonalnej wymianie" ;)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

o kurna to ja też taki nieprofesjonalny jestem , pasek+ rolka i działa i jeździ :mrgreen:

wymiana rozrządu w 1,4 to przyjemność , żeby w każdym aucie tak było rach ciach i zrobione :mrgreen:
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
gracurulezzz

Post autor: gracurulezzz »

Ja tam bym pompę wody wymienił.Mój stary dawno temu jak jeździł Essem to się uparł i nie wymienił.Jak powiedziałem jakie mogą być tego skutki to nagadał mi żebym nie p........ bo pompa jest dobra a on nie będzie dobrych części wymieniał.Po niecałych trzech miesiącach spod osłony rozrządu kap kap petrygo,pompa poszła się walić.Stary zły bo dwa razy ta sama robota i dodatkowe koszta.A ja mu na to"..A nie mówiłem..."A co do wymiany rozrządu w CVH to napiszę tylko że początkiem czerwca wymieniałem samemu kpl.rozrząd w moim nowym Essie 1.8TD i wole wymieniać w 10 CVH niż w jednym dieslu.Tyle.
ODPOWIEDZ