Wymiana pilotów centralnego zamka
Moderator: Moderatorzy
Wymiana pilotów centralnego zamka
Witam
Mój MK7 wyposażony był w centralny zamek więc po zakupie dokupiłem na Allegro sterownik wraz z pilotami. Wszystko działało i działa ok ale piloty wykazują już stan przedśmiertelny. Nie pomaga już nawet wymiana baterii. Są już wyrobione, podniszczone, często miały kontakt z wilgocią i myślę, że ich czas się kończy.
Czy istnieje możliwość kupienia jakichś uniwersalnych pilotów, które można by "doprogramować" pod mój sterownik ?
Mój MK7 wyposażony był w centralny zamek więc po zakupie dokupiłem na Allegro sterownik wraz z pilotami. Wszystko działało i działa ok ale piloty wykazują już stan przedśmiertelny. Nie pomaga już nawet wymiana baterii. Są już wyrobione, podniszczone, często miały kontakt z wilgocią i myślę, że ich czas się kończy.
Czy istnieje możliwość kupienia jakichś uniwersalnych pilotów, które można by "doprogramować" pod mój sterownik ?
- WieSiu
- Posty: 23601
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
zapewne nie ma z tym problemu, jak wiesz jakia masz centralke, to szykasz na necie jakie pasuja piloty i doprogramowujesz nowe. Tak to w teorii, jak ktos wie jak w praktyce,to niech dopisze. Samo programowanie zawsze opisane jest w instrukcji alarmu/modulu centralnego zamka
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- WieSiu
- Posty: 23601
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
to nikt raczej Ci nie pomoze bez tej wiedzy. Poszukaj centralki, pewnie jest przy skrzynce bezpiecznikow (moze nad nia) i sobie odczytaj jaki masz sterownik (jesli jest napisane). Zrob fotki itp.Mn1s1ek pisze:No właśnie z tym może być problem
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Bez nazwy centralki niczego nie zrobisz. Ale może się okazać, ze nie będzie podpisana. A nawet, jak będziesz wiedział, co to za sprzęt, to tańszy może się okazać zakup nowego sterownika z pilotami.
Jeśli nie będziesz mógł znaleźć nazwy urządzenia, to wrzuć zdjęcia elektroniki i złącza sterownika. Czasami po tym można rozpoznać producenta.
Jeśli nie będziesz mógł znaleźć nazwy urządzenia, to wrzuć zdjęcia elektroniki i złącza sterownika. Czasami po tym można rozpoznać producenta.
:gawron
http://conda.pl/product_img/1951321679.jpg
Patrz na pilota.
http://conda.pl/product_img/1148776513.jpg
Patrz na pilota.
http://www.sklep.amt-alarmy.pl/index.ph ... 0&rg=0&sg=
Patrz na pilota.
W każdym z przypadków zwróć uwagę na producenta!
Trzech różnych producentów. Trzy różne rozwiązania elektroniki. JEDNA I TA SAMA obudowa.
Dalej myślisz, że po samym wyglądzie pilota można dobrać?
http://conda.pl/product_img/1951321679.jpg
Patrz na pilota.
http://conda.pl/product_img/1148776513.jpg
Patrz na pilota.
http://www.sklep.amt-alarmy.pl/index.ph ... 0&rg=0&sg=
Patrz na pilota.
W każdym z przypadków zwróć uwagę na producenta!
Trzech różnych producentów. Trzy różne rozwiązania elektroniki. JEDNA I TA SAMA obudowa.
Dalej myślisz, że po samym wyglądzie pilota można dobrać?
Dobrałem się do tego sterownika. No i jak na złość nie ma ani jednego napisu identyfikującego producenta.
Nawet rozkręciłem to gówienko:
[center]
[/center]
[center]
[/center]
[center]
[/center]
Mi to jednak nic nie mówi
Ja nawet mógłbym kupić nowy sterownik z pilotami, odżałowałbym te parę dych ale chodzi o to, że sam nie potrafiłbym zainstalować nowego sterownika i nie uśmiecha mi się znów płacić 100 zł elektrykowi za założenie.
Nawet rozkręciłem to gówienko:
[center]

[center]

[center]

Mi to jednak nic nie mówi

Ja nawet mógłbym kupić nowy sterownik z pilotami, odżałowałbym te parę dych ale chodzi o to, że sam nie potrafiłbym zainstalować nowego sterownika i nie uśmiecha mi się znów płacić 100 zł elektrykowi za założenie.
Rano sprawdzę i pyknę fotkę. Teraz mi się za bardzo nie uśmiecha bo deszcz napie.... pada (co za porąbany czerwiec ???).Blazey pisze:Ile tam było przewodów podłączonych? Czy były jakieś ze sobą połączone?
Ostatnio zmieniony 24 cze 2009, 23:02 przez Mn1s1ek, łącznie zmieniany 1 raz.
Pasują do tego piloty z fitmy AMT
http://www.sklep.amt-alarmy.pl/index.php?g=14
Programowanie pilota
Mały przycisk na płytce naciskasz go na 1s zapali się dioda wtedy naciskasz przycisk w pilocie ( zamknij) dioda gaśnie i i pilot jest wprogramowany dla drugiego pilota powtarzasz całą procedurę.
Taka procedura działa dla większości sterowników.
http://www.sklep.amt-alarmy.pl/index.php?g=14
Programowanie pilota
Mały przycisk na płytce naciskasz go na 1s zapali się dioda wtedy naciskasz przycisk w pilocie ( zamknij) dioda gaśnie i i pilot jest wprogramowany dla drugiego pilota powtarzasz całą procedurę.
Taka procedura działa dla większości sterowników.
www.VolvoTech.pl ---Elektromechanik---
Wow ! Super - o to mi chodziło. Wielkie dzięki.KuRowSKi pisze:Pasują do tego piloty z fitmy AMT
http://www.sklep.amt-alarmy.pl/index.php?g=14
Programowanie pilota
Mały przycisk na płytce naciskasz go na 1s zapali się dioda wtedy naciskasz przycisk w pilocie ( zamknij) dioda gaśnie i i pilot jest wprogramowany dla drugiego pilota powtarzasz całą procedurę.
Taka procedura działa dla większości sterowników.
:KuRowski - a patrzyłeś w linki, które wkleiłem? Wprawdzie mi to też na produkt ze Strzelina wygląda, ale jeszcze nie mam 100% pewności więc nie wysyłam człowieka do sklepu. Poza tym, trzeba by sprawdzić po roczniku produkcji.
A poza tym
To spróbuj tak zaprogramować Proximę, Maxicara, Exusa i co tam jeszcze...
A poza tym, takiego pilota w ofercie, to oni akurat nie mają.
A poza tym
Taka procedura działa dla większości sterowników.
To spróbuj tak zaprogramować Proximę, Maxicara, Exusa i co tam jeszcze...

A poza tym, takiego pilota w ofercie, to oni akurat nie mają.
Przyznaję się że po znalezieniu sterownika już nie jestem pewny tych pilotów Keeloq z AMT
a tu nowa wersja
http://www.sklep.hadron.pl/index.php?z=1&m=34&id=535http://www.sklep.hadron.pl/index.php?z=1&m=34&id=535

a tu nowa wersja
http://www.sklep.hadron.pl/index.php?z=1&m=34&id=535http://www.sklep.hadron.pl/index.php?z=1&m=34&id=535
www.VolvoTech.pl ---Elektromechanik---