nie działające kontrolki , tylne światła
Moderator: Moderatorzy
nie działające kontrolki , tylne światła
witam! na wstępie napisze ,że jestem nowy na forum oraz że nie znam się na samochodach . zatem dopiero zaczynam
do sedna sprawy...
ford escort combi 1,6 ---- nie działają tyle światła ( pozycyjne, mijania,) a tak to tylne kierunki , wsteczne cofania , stopu jak najbardziej działają
w środku , wszystkie możliwe konttolki się nie palą , oprócz awaryjnego
co więcej nie działają przednie światła mijania/postojowe, drogowe działają,, co więcej włączają się podczas dawania kierunku ( kiedy chcą ) i w momencie odbijania kierownicą kierunkowskaz zostaje
mógłbym uzyskać jakieś informacje , gdzie mam szukać dziury ?
pozdrawiam i liczę na wyrozumiałość
do sedna sprawy...
ford escort combi 1,6 ---- nie działają tyle światła ( pozycyjne, mijania,) a tak to tylne kierunki , wsteczne cofania , stopu jak najbardziej działają
w środku , wszystkie możliwe konttolki się nie palą , oprócz awaryjnego
co więcej nie działają przednie światła mijania/postojowe, drogowe działają,, co więcej włączają się podczas dawania kierunku ( kiedy chcą ) i w momencie odbijania kierownicą kierunkowskaz zostaje
mógłbym uzyskać jakieś informacje , gdzie mam szukać dziury ?
pozdrawiam i liczę na wyrozumiałość
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
OK będę wyrozumiały
z powodu Tego , że jesteś tu nowy , choć nowy forumowicz jak najbardziej powinien się zaznajomić z rególaminem i być z nim na bieżąco - czyli powinieneś wiedzieć , że najpierw się szuka czy nie ma na twoje pytanie odpowiedzi a jeśli nie ma - to wtedy piszesz i zadajesz pytanie.
Masz do wymiany przełącznik pod sterem.Koszt nie całe 200 zł.

Masz do wymiany przełącznik pod sterem.Koszt nie całe 200 zł.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- Yagr
- Posty: 14625
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
to legendarny PRZEَCZNIK ZESPOLONYMARLUK pisze:a jak to dokładnie się nazywa ?? czy to tyle ?
I czy wymiana prosta ? czy lepiej do mechanika ( i ile ewentualnie może sobie zażyczyć ?)

wymiana prosta, tyle że sam prtzełącznik jesli nówka to troche kosztuje i jest klika rodzajów (z czasowymi wycieraczkami, bez, bez wycieraczki tylnej do sedana)
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- WieSiu
- Posty: 23542
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
i cabrio i vanaYagr pisze:bez wycieraczki tylnej do sedana


i jest jeszcze z regulacja 6 stopniowa bez tylnej wycieraczki (ale tego pewnie nie da sie kupic nowego)
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
A mnie jeszcze zastanawia, jak wyglądają i jak działają "tylne światła mijania"?
Jeśli chłopie nie znasz się na mechanice, a odrobinę cenisz swoje nerwy, to kup NOWY wyłącznik zespolony. Jego naprawa jest wprawdzie możliwa, ale nawet wprawny mechanik musi czasem to składać kilka razy.
Wyłączniki faktycznie różnią się tylko wajchą wycieraczki.
Jeśli chłopie nie znasz się na mechanice, a odrobinę cenisz swoje nerwy, to kup NOWY wyłącznik zespolony. Jego naprawa jest wprawdzie możliwa, ale nawet wprawny mechanik musi czasem to składać kilka razy.
Wyłączniki faktycznie różnią się tylko wajchą wycieraczki.
Ostatnio zmieniony 04 maja 2009, 23:39 przez Blazey, łącznie zmieniany 1 raz.
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Szczególnie - moment nieuwagi przy ściąganiu zaślepki i pstryk ! i się skubane posypały a potem kombinujesz jak koń pod górę , chyba , że znasz na pamięć co gdzie i w jakiej pozycjiBlazey pisze:Jego naprawa jest wprawdzie możliwa, ale nawet wprawny mechanik musi czasem to składać kilka razy.


Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]