Brak zasilania na pompie paliwa
Moderator: Moderatorzy
Brak zasilania na pompie paliwa
Witam. Escort nie odpala. Po przekręceniu kluczyka na zapłon nie słychać pompki paliwa.
Sprawdziłem wyłącznik bezwładnościowy- jest ok. Na bezpieczniku pojawia się prąd na 1-2 sekundy, ale na kostce idącej na baku jest prąd tylko na jednym pinie i to taki że żarówka ledwo świeci. Słychać pracę przekaźnika. Muszę jeszcze sprawdzić samą pompkę, ale nie wiem na, który pin podać +. Co jeszcze powinienem sprawdzić? Dodam, że auto stoi na parkingu w pracy.
Sprawdziłem wyłącznik bezwładnościowy- jest ok. Na bezpieczniku pojawia się prąd na 1-2 sekundy, ale na kostce idącej na baku jest prąd tylko na jednym pinie i to taki że żarówka ledwo świeci. Słychać pracę przekaźnika. Muszę jeszcze sprawdzić samą pompkę, ale nie wiem na, który pin podać +. Co jeszcze powinienem sprawdzić? Dodam, że auto stoi na parkingu w pracy.
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Zobacz ten temat - masz tam rozpiskę wtyczki.
http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.p ... mpa+paliwa
http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.p ... mpa+paliwa
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Dzięki w międzyczasie już znalazłem Twój temat i myślę że dzisiaj uporam się z tym problemem.
Edit: Jamszoł zrobiłem wg Twojego tematu, ale + musiałem dać z bezpiecznika od podgrzewanych foteli na którym prąd jest po przekręceniu stacyjki na zapłon, ponieważ gdy wziąłem + ze środkowego pinu przekaźnika to pompa chodziła non stop. I teraz mam pytanie czy na zasilaniu pompy może być 12V czy jest tam mniej? Gdzieś czytałem i niedokładnie pamiętam, że we Fieście jest mniejszy prąd (3V?).
Edit: Jamszoł zrobiłem wg Twojego tematu, ale + musiałem dać z bezpiecznika od podgrzewanych foteli na którym prąd jest po przekręceniu stacyjki na zapłon, ponieważ gdy wziąłem + ze środkowego pinu przekaźnika to pompa chodziła non stop. I teraz mam pytanie czy na zasilaniu pompy może być 12V czy jest tam mniej? Gdzieś czytałem i niedokładnie pamiętam, że we Fieście jest mniejszy prąd (3V?).
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Nie - jest 12V.
Może źle podłączyłeś kabel do przekaźnika - do przekaźnika dochodzi prąd na stałe a drugi sterujący .
Z tego co piszesz podłączyleś się do nużki tej od prądu stałego czyli na wejściu prądu do przekaźnika - musisz podłączyć przewód do nużki na wyjściu z przekaźnikai w tedy jak zasterujesz przekaźnikiem , to zapodasz prąd do pompy.
A tam gdzie się podłączyłeś - no cóż - można i tak by zostawić - ale wstawić na przewód wyłącznik - będziesz miał antykradzieżówkę - ręczny immobilizer
Może źle podłączyłeś kabel do przekaźnika - do przekaźnika dochodzi prąd na stałe a drugi sterujący .
Z tego co piszesz podłączyleś się do nużki tej od prądu stałego czyli na wejściu prądu do przekaźnika - musisz podłączyć przewód do nużki na wyjściu z przekaźnikai w tedy jak zasterujesz przekaźnikiem , to zapodasz prąd do pompy.
A tam gdzie się podłączyłeś - no cóż - można i tak by zostawić - ale wstawić na przewód wyłącznik - będziesz miał antykradzieżówkę - ręczny immobilizer

Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Podłączałem kabel pod tą środkową nóżkę, tą którą zaznaczyłeś wyjście na pompę, ale możliwe że kabelek zetknął się z innym pinem. W każdym bądź razie dziękuje za zainteresowanie i pomoc. W sobotę spróbuję robić dalej.
PS. Widzę, że jest tu kilka osób z Kalisza i Ostrowa Wlkp., a ja mieszkam jakieś 30 km od Kalisza i ok 25 od Ostrowa Wlkp. Może się kiedyś spotkamy jeśli będziecie organizować jakiś spot.
PS. Widzę, że jest tu kilka osób z Kalisza i Ostrowa Wlkp., a ja mieszkam jakieś 30 km od Kalisza i ok 25 od Ostrowa Wlkp. Może się kiedyś spotkamy jeśli będziecie organizować jakiś spot.