Witam Mam pytanie.Czy jak wyjezdzicie paliwo z swoim Essim do zera to wskaznik paliwa macie rowno z przedzialka (kreska) na dole?? A moze tak da dokladnosci zrobic kontrolke W niektorych modelach jest na to miejsce ale dlaczego nie dziala to tego niewiem Ale czytalem troszke na ten temat i moze ktos zechce mi pomoc??
kontrolki rezerwy w escortach to rzadkosc, poza tym,to nie radze schodzic na sam dol czerwonego pola (albo nawet na ciut ponizej - u mnie sie da), bo mozesz sobie zatrzec pompe paliwowa i bedzie droga naprawa, lepiej tankuj najpozniej jak bedziesz mial choc raz wskazowke w polowie tego czerwonego pola.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Ok zamieszcze moje dzielo.obecnie czekam tylko na wytrawienie plytki scalonej. Zdjecia juz poczesci mam wykonane cyfrowka Za ok tydzien powienno juz byc wszystko na forum
Ja do tej pory miałem we wszystkich samochodach kontrolki rezerwy, niestety w Essim tego bajeru nie mam, ale jakoś już się przyzwyczaiłem
Ja u siebie wypalam ropke dopóki wskazówka jest na czerwonym i nie schodze poniżej, bo raz zszedłem i jeszcze troche pojeździłem, ale zdechł mi wtedy na mieście
Poza tym jak się wypala paliwko do końca, to pompa zasysa wszystkie śmieci z dna zbiornika i można sobie uszkodzić pompe wtryskową i wtryskiwacze, a to już są bardzo poważne koszty
mi w groncie rzeczy zalezy na tym ze jak bedzie mi sie palila kontrolka"5L w zbiorniku" to wtedy bede tankowal wlasnie jak sie kontrolka zapali to wtedy bede wszystko wiedzial
hmmmm u mnie jest roznie:> toi chyba wina zepsutego wskaznika:>niewiem! jak juz jest malo paliwa i zalezy od trasy od zakretow, wskazowka sobie chodzi w gore i w dog, zalezy od trasy.Dlatego jak bede mial kontrolke to ona nie bedzie mi sie wahala tylko zapali jak juz bedzie 5L w baczku a ja wtedu Do CPN-u Ok narazie odez odbioru bede mowil o tym jak to wykonam
A ja niemam takich problemów z tankowaniem Benzyny ponieważ mam Autko na LPG i zajeżdzam co jakieś 350km tankować gaziku a benzynke to tankuje co jakieś dwa miechy za 50zl i mi wystarcza... chyba ze mi gazu braklo i jechalem na benzynie to tankuje wcześniej
fajny bajer z tego moze byc,powiedz mi tylko, czy bedziesz bral sygnal z plywaka ktory jest juz zamontowany w baku, czy tworzysz osobny mechanizm sprawdzajacy poziom paliwa?
Czekam z niecierpliwoscia na opis wykonania tego urzadzonka
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Nie musze nic robić... jak montujes LPG to dają ci przełącznik z benzyny na gaz...(tak jest w gaźnikach bo jakie jest ustrojstwo do zmieniania benzyna lub LPG to nie wiem... bo jeszcze nie mam gazu zamontowanegoo w moim nowym sorzecie) i postrodku jest kontrolka rezerwy i zazwyczaj jak mi się zapala kontrolka albo tłucze mi się pływak w zbiorniku to dopiero tankuje....
Fajna przygode miałem jak na poczatku mojej przygody z LPG miałem juz mało gazu w butli to zaczoł mi się tłuc pływak... ja nie wiem co sie dzieje gasze Essiego i dzwonie do kolesia co mi mątował gaz i pytam co to jest....