dławi sie i dusi jak mokro
Moderator: Moderatorzy
dławi sie i dusi jak mokro
witam,
mam następujący problem, jak jest ciepło (sucho) to samochód chodzi normalnie ale jak jest mokro i zimno to go dusi, wciskam gaz do połowy zero reakcji lub dławi, do oporu przyspiesza normalnie, czasem nawet jak wcisne do oporu to nie ma reakcji, strzeli i dopiero przyspiesza. Były wymieniane kable i świece w grudniu (motorcraft), w czerwcu filtr paliwa. Jak jest ciepło i sucho to jedzie jak bolid a jak mokro to masakra, 50% mocy, w czym może być problem ?
mam następujący problem, jak jest ciepło (sucho) to samochód chodzi normalnie ale jak jest mokro i zimno to go dusi, wciskam gaz do połowy zero reakcji lub dławi, do oporu przyspiesza normalnie, czasem nawet jak wcisne do oporu to nie ma reakcji, strzeli i dopiero przyspiesza. Były wymieniane kable i świece w grudniu (motorcraft), w czerwcu filtr paliwa. Jak jest ciepło i sucho to jedzie jak bolid a jak mokro to masakra, 50% mocy, w czym może być problem ?
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Bo jak jest wilgotno , to między przewodami WN skaczą iskrypablomoc pisze:ale z kąd wpływ pogody na jazde autem
Ale jak było to już wcześniej to trzeba szukać gdzie indziej- zobacz wtyczkę przy czujniku położenia przepustnicy a także całe przewody dochodzące do czujnika
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Kopułke masz na końcu kabli WN
Z jednej strony świece, a z drugiej kopułka aparatu zapłonowego. Jak na mój gust to na pewno będzie coś z zapłonem, tak jak mówią koledzy, kopułka aparatu zapłonowego, paluch rozdzielacza zapłonu albo moduł
Ewentualnie przy gorszym scenariuszu cewka


Bo z mocą jest tak, że zawsze jej za mało.
Kierowca bombowca.
Kierowca bombowca.
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Zastosuj metodę jaką podał Ci Mati - gdzie masz świece to chyba wiesz po drugiej stronie przewodów WN masz moduł - tam przy wyjściu z modułu , jeśli masz wilgoć a nie masz zanezpieczonych wyjść specjalnym silikonem , mogą przeskakiwać iskry między gumami od kabli WN.pablomoc pisze:ta kopułka czy moduł zapłonowy... gdzie to znaleźć i na co dokładnie zwrócic uwage?
Zrób tak - jak będzie wilgotno , ciemno - podnieś maskę odpal silnik i po ciemku popatrz - jeśli iskry przeskakują to będzie je widać.
Przy zimnym silniku - bo jak jeżdziłeś , to wilgoci tam nie ma.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]