Silnik CVH 1.4 CFI F6F a F6G,jaka jest różnica?

Moderator: Moderatorzy

gracurulezzz

Silnik CVH 1.4 CFI F6F a F6G,jaka jest różnica?

Post autor: gracurulezzz »

Witam!Pytanko tak jak w temacie,jaka jest różnica między silnikiem F6F a F6G(CVH 1.4 CFI).Z góry dzięki za odpowiedź :grin: .
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11776
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

wkł nie wspomina o żadnych różnicach - tzn konstrukcyjnie są niby identyczne. moim zdaniem wersja G różni się konstukcją układu wydechowego (były np. różne "portki" i/lub katalizatorem lub jego brakiem)
Awatar użytkownika
KuRowSKi
Posty: 582
Rejestracja: 13 lut 2007, 08:16
Lokalizacja: Świętochłowice
Kontakt:

Post autor: KuRowSKi »

Albo tak jak u mnie z 2 katalizatorami :razz:
www.VolvoTech.pl ---Elektromechanik---
Awatar użytkownika
michmarmik
Posty: 149
Rejestracja: 28 maja 2007, 17:49
Lokalizacja: Suchedniów

Post autor: michmarmik »

a jaki masz F6G czy F6F

żadnej różnicy nie znalazłem, jedynie co chyba miejsce produkcji
Escort 1.4i, Orion 1.4i, 1392 cc, 1990-, Engine Code F6F/F6G,

Ignition data

Escort 1.4i, Orion 1.4i
Ignition system type: DIS
Ignition coil make/type: n / a
Supply voltage: n / a
Primary resistance: 0.5 0.05 Ohms
Secondary resistance: n / a Ohms
Distributor make/type: n / a
Contact breaker gap/air: n / a mm
Dwell angle: n / a Deg
Ignition Timing - unleaded: n / a Deg eng/rpm (without vacuum)
Ignition Timing - leaded: n / a Deg eng/rpm (without vacuum)
Timing mark location: Pulley
No 1 plug location: O/S/F
Firing Order: 1-3-4-2
Spark plug make: Motorcraft
Spark plug type: AGPR 32CD1
Electrode gap: 1.0 mm

Fuel System

Escort 1.4i, Orion 1.4i
Fuel type: U Cat
Fuel pump type/pressure: Elec/1.0 bar
Engine idle speed: 900 50 rpm
Fast idle speed: n / a rpm
CO level at idle speed: 0.5 Max Vol %

Engine Data

Escort 1.4i, Orion 1.4i
Valve clearance - inlet: Hyd
Valve clearance - exhaust: Hyd
Compression pressure: 12-14 bar
Oil pressure: 2.8/2000 bar/eng/rpm
Radiator pressure cap: 1.2 bar/type
Drive belt 1 - size: 9.5x763 KDB763 mm/type
Drive belt 2 - size: 9.5x141 KDB141 mm/type

Electrical System

Escort 1.4i, Orion 1.4i
Alternator output: 55/3000 Amps/eng/rpm
Regulated output: 14.0-14.6 Volts
Battery: 12/51 V/Ah
Starter motor make/type: Ma/0.9kW

Other data

Escort 1.4i, Orion 1.4i
Clutch operation type: Cable
Clutch adjustment: S/Adj. mm
Cambelt failure: Damage
Cambelt Part Number: 1660544
Tyre pressures: 2.0(28)f 1.8(26)r bar (psi)
Ostatnio zmieniony 21 sty 2009, 21:49 przez michmarmik, łącznie zmieniany 1 raz.
___________________________________
Był: Escort 1.4 F4B MK6 94r. + LPG
Był: Escort 1.6 LUJ MK5 92r. +LPG
Jest: Focus 1.8 Zetec-E MK1 98r.
Jest: Mondeo 1.8 RKH Turnier MK2 98r +LPG
gracurulezzz

Post autor: gracurulezzz »

Mam F6F.Pytałem z czystej ciekawości,w WKŁ F6G przypisują wersji Clipper.Ja osobiście też się nie dopatrzyłem żadnych różnic.Ale pomyślałem że mogłem coś przeoczyć,a spytać nie zaszkodzi.Dzięki wszystkim za odpowiedzi. :mrgreen:
ODPOWIEDZ