jazda bez alternatora
Moderator: Moderatorzy
jazda bez alternatora
siemka wyjety mam alternator ichce jutro pojechac do roboty samochodem wytrzyma na samym aku bo jest dobrze naladowany...moze mi ktos powiedziec czy jesli przejade od 3-4 km to nie uszkodze ppompy wody bloku silnika...??bo chce sie jutro wybrac autem ale nie wiem czy warto ryzykowac...
heh juz smignalem i jakos dotarlem ale dalem krociotki pasek do pompy wody tak zeby chodzila...rozebralem juz kilka razy moj alternator i nie wiem co mu jest diody sa dobre bo mam 2 alternatory i w obydwuch sa dobre mostki...tylko nie wiem jak sprawdzic regulator napiecia...mam tak ze do alternatora dochodzi prad ale nie wychodzi na kontrolke i przez to nie laduje... co to moze byc ?? dodam ze kontrolka jest na bank dobra...
- WieSiu
- Posty: 23542
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Bosaczek55, to pewnie wlasnie ten Twoj regulator. Ale jak sprawdzic to nie wiem. Jak go rozbierzesz to tam jest cos elektronicznego, moze miernikiem posprawdzaj tak jak np sie sprawdza tranzystory
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982