znow problem chyba alternator...

Moderator: Moderatorzy

Bosaczek55

znow problem chyba alternator...

Post autor: Bosaczek55 »

Moj es nadaje sie chyba juz tylko na zlom...:( ciagle cos w nim pada niedawno wymienilem alternator kupilem na szrocie noi dzisalal do dzis a ladowanie mialem zrobione na krotko czyli lapka kontrolna ktora powinna swiecic na liczniku jest zastapiona pod maska i wpieta pod jakas kostke ktora reaguje z kluczyka i bylo ladowanie do dzis a teraz zagladam pod maske i lapka nie swieci na przekreconym kluczyku i cisza...czy moze byc tak ze po 1 miesiacu alternator padl...swoj 70A zastapilem 55A ale wszyscy mechanicy mowili ze nie stanowi to zadnego problemu...czy moze to byc wina jakiegos przewodu?? albo czegos innego
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23542
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

tez kiedys mialem problemy z zalternatorami, proponuje idz do porzadnego elektryka i on Ci naprawi stary alternator, nie warto kupowac uzywek, chyba ze Twoj padl juz tak ze nie oplaca sie naprawiac.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Bosaczek55

Post autor: Bosaczek55 »

no powiedzial ze si enie oplaca...bo ze niby wirnik sie tam spalil czy cos takiego... a teraz mam inny zalozony ale juz chyba tez padl...chyba ze to tylko znow regulator napiecia ale przeciez to nie powinno pas c po miesiacu jazdy co nie ...
Awatar użytkownika
morgon
Posty: 802
Rejestracja: 20 cze 2007, 21:33
Lokalizacja: Buczkowice

Post autor: morgon »

regulator napiecia ale przeciez to nie powinno pas c po miesiacu jazdy co nie ...
No ale alternator kupiłeś używany, więc Ty jeździłeś miesiąc ale nie wiadomo jak długo jeździł wcześniej więc mógł paść
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23542
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

mi padk kiedys po niecalym tygodniu od kupienia w swietnym stanie uzywki, takze wszystko jest mozliwe
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
morgon
Posty: 802
Rejestracja: 20 cze 2007, 21:33
Lokalizacja: Buczkowice

Post autor: morgon »

Najlepiej by było jakbyś Bosaczek55, rozglądnął się za jakimś alternatorem po regeneracji (o ile oczywiście Twojego nie będzie się opłacać naprawiać)
Bosaczek55

Post autor: Bosaczek55 »

korcze teraz upatrzylemna allegro za mala kase 70A i koles pisze ze na 100% sprawny ale czy mu wierzyc :P kazdy tak pisze jak chce sprzedac jak cos to regulaor napicia mambo zazwyczac to chyba to jest przyczyna bo slyszalem ze mostek prostowniczy jeszcze ale to rzadko...
Awatar użytkownika
morgon
Posty: 802
Rejestracja: 20 cze 2007, 21:33
Lokalizacja: Buczkowice

Post autor: morgon »

Bosaczek55 pisze:na 100% sprawny
Twój kupiony na szrocie też był na 100% sprawny ale tylko przez miecha. Mówię Ci, patrz za regenerowanymi, jest ich dużo na allegro i powinny mieć ok. pół roku gwarancji
Bosaczek55

Post autor: Bosaczek55 »

no tak tylko taki po regeneracji bedzie kosztowal ponad 100 a ja potrzebuje na teraz i jak najtaniej.. a widze na allegro sa takie wlasnie...jak bede mial kase to moge zregenerowac tego co bym teraz kupil co nie ?
Awatar użytkownika
leszek
Posty: 2568
Rejestracja: 26 paź 2004, 16:35
Lokalizacja: warszawa
Pojemność: 1500
Rocznik: 2018
Generacja: MK1
Nadwozie: Inne

Post autor: leszek »

Bosaczek55 pisze:no tak tylko taki po regeneracji bedzie kosztowal ponad 100 a ja potrzebuje na teraz i jak najtaniej.. a widze na allegro sa takie wlasnie...?
i za miesiąc bedziesz kupował kolejny ???? nie podcieraj d... szkłem. dołożysz trochę i będziesz miał pewniaka i na gwarancji.
Polaka nie stać na oszczędność.
Podczas, gdy obrabiasz mi tyłek nie zapomnij mnie w niego pocałować :-)
Bosaczek55

Post autor: Bosaczek55 »

tylko nie dam rady wymienic wszystkiego naraz:P w tym tygodniu wymienlem prawie cale przednie zaiwieszenie i a jeszcze oponki trzeba nowki i rozne duperele a samochod bez alternatora nie moze jezdzic....i czekac az sie kasa zbierze ... wiec lepiej dac teraz jakies 30 zeta a za miesiac kupic cos lepszego...
ODPOWIEDZ