Wylacza sie calkowicie w czasie jazdy
Moderator: Moderatorzy
Wylacza sie calkowicie w czasie jazdy
tak jak w temacie jade sobie wcozraj obwodnica do gdyni 120km/h bo szybciej cos leciec nie chce a tu nagle off auto gasnie elektryka pada radio/swiatla off chyba nie musze pisac jak sie przestaszylem, ale udalo mi sie go jakos odpalic ale pochodzil z 3minuty i znow zgas ale na szczescie zjechalem na pierwszy zjazd i co ciekawe juz o odpalic nie moglem w aucie przez jakies 10-15min pradu wogle nie bylo zegarek tez nei tykał, ale jakos ruszlo sie wszytko bylo fajnie az do dzisiaj jade sobie do domu z pracy i znow zgas i historia sie powtorzyla po jakis 15min napiecie wrocilo, teraz laduje akumlator moze cos pomoze. Spotkał sie ktos z was z takim problemem?
- michmarmik
- Posty: 149
- Rejestracja: 28 maja 2007, 17:49
- Lokalizacja: Suchedniów
sprawdź klemy, czy nie są zaśniedziałe. odłącz wyczyść przesmaruj.sprawdź przewody od aku może jakiś przetarty, sprawdź masę.
___________________________________
Był: Escort 1.4 F4B MK6 94r. + LPG
Był: Escort 1.6 LUJ MK5 92r. +LPG
Jest: Focus 1.8 Zetec-E MK1 98r.
Jest: Mondeo 1.8 RKH Turnier MK2 98r +LPG
Był: Escort 1.4 F4B MK6 94r. + LPG
Był: Escort 1.6 LUJ MK5 92r. +LPG
Jest: Focus 1.8 Zetec-E MK1 98r.
Jest: Mondeo 1.8 RKH Turnier MK2 98r +LPG
- michmarmik
- Posty: 149
- Rejestracja: 28 maja 2007, 17:49
- Lokalizacja: Suchedniów
- michmarmik
- Posty: 149
- Rejestracja: 28 maja 2007, 17:49
- Lokalizacja: Suchedniów
wolno przyspiesza?? tzn jest "mułowaty"?? kiedyś taki pan mi powiedział:..." jak jest mułowaty to wytnij mu katalizator..." hehe oczywiście go nie posłuchałem, choć kilku moich kolegów tak zrobiło. a mówisz o przyśpieszeniu na gazie czy benzynie? bo może wina gazu??
___________________________________
Był: Escort 1.4 F4B MK6 94r. + LPG
Był: Escort 1.6 LUJ MK5 92r. +LPG
Jest: Focus 1.8 Zetec-E MK1 98r.
Jest: Mondeo 1.8 RKH Turnier MK2 98r +LPG
Był: Escort 1.4 F4B MK6 94r. + LPG
Był: Escort 1.6 LUJ MK5 92r. +LPG
Jest: Focus 1.8 Zetec-E MK1 98r.
Jest: Mondeo 1.8 RKH Turnier MK2 98r +LPG
Kiedyś na trasie najpierw wyłączyło mi się radio, potem zaczęła migać kontrolka poduszki, potem silnik zgasł. Dotoczyłem się na pobocze, włączyłem awaryjne i zadzwoniłem po kumpla do holowania. Światła awaryjne zdechły po 15 minutach - aku był puściutki.
Myślałem, że to jakieś zwarcie, wymieniłem bezpieczniki, podłączyłem się pod aku kumpla - odpalił, naładował się i jeździłem kilka dni bez problemu. Aż sytuacja się powtórzyła. Dałem auto do mechanika - wyczaił, że to alternator. Wymienił diody i jest spokój.
A co do wywalenia katalizatora - co to daje ? Przyrost mocy ? Duży ? A spalanie ? Wzrasta czy maleje ? Ciekawi mnie jakie są plusy i minusy takiej amputacji. Tłumik mi już rdzewieje więc chyba się będę przymierzał do wymiany więc może i ten katalizator wyciąć ? A na przeglądzie się nie przyczepią ?
Myślałem, że to jakieś zwarcie, wymieniłem bezpieczniki, podłączyłem się pod aku kumpla - odpalił, naładował się i jeździłem kilka dni bez problemu. Aż sytuacja się powtórzyła. Dałem auto do mechanika - wyczaił, że to alternator. Wymienił diody i jest spokój.
A co do wywalenia katalizatora - co to daje ? Przyrost mocy ? Duży ? A spalanie ? Wzrasta czy maleje ? Ciekawi mnie jakie są plusy i minusy takiej amputacji. Tłumik mi już rdzewieje więc chyba się będę przymierzał do wymiany więc może i ten katalizator wyciąć ? A na przeglądzie się nie przyczepią ?
- michmarmik
- Posty: 149
- Rejestracja: 28 maja 2007, 17:49
- Lokalizacja: Suchedniów
dokładnie lepiej bym tego nie ujął... powinni sie przyczepić...
a co do skutków wyjęcia kata: na plus- gdy masz zasyfiony katalizator to lepiej już go nie mieć w cale, możesz go sprzedać
przyrost mocy raczej nie. spalanie tez chyba nie zwiększy się, ale czy zmienią sie wskazania sondy?? i czy zwiększy się głośność całego układu?
a co do skutków wyjęcia kata: na plus- gdy masz zasyfiony katalizator to lepiej już go nie mieć w cale, możesz go sprzedać

przyrost mocy raczej nie. spalanie tez chyba nie zwiększy się, ale czy zmienią sie wskazania sondy?? i czy zwiększy się głośność całego układu?
___________________________________
Był: Escort 1.4 F4B MK6 94r. + LPG
Był: Escort 1.6 LUJ MK5 92r. +LPG
Jest: Focus 1.8 Zetec-E MK1 98r.
Jest: Mondeo 1.8 RKH Turnier MK2 98r +LPG
Był: Escort 1.4 F4B MK6 94r. + LPG
Był: Escort 1.6 LUJ MK5 92r. +LPG
Jest: Focus 1.8 Zetec-E MK1 98r.
Jest: Mondeo 1.8 RKH Turnier MK2 98r +LPG