lampka oleju
Moderator: Moderatorzy
lampka oleju
czytalem forum i widzialem mniejwiencej gdzie to jest obok filtra 20min pracy
ale niewiem jaki to model jest
moj to
Ford Escord kombi
1,6
90ps
16v
04,04,1995 rok produkcji
a natomiast jak wlanczam mego Forda do startu powinny sie zapalc wrzyskie kontolki
pala sie ale niewrzyskie ,a moja udrenka to lampka oleju
nieswieci sie jak i zimny czy cieply nie zapala sie niewiem czemu juz zwiedzilem pare forum forda ale niedostalem zaspakajacych mnie odpowiedzi
jedni twierdza czujnik drudzy lampka sie przepalila trzeci kabel sie urwal
juz nawet slyszalem pompa oleju ,a wogle jak sprawdzic co jest przeczyna co czeba wymienic
i jak sprawdzic pompe oleju.
Prosze pomuzcie mi jestem nowym nabywca forda mam go dopiero 2tygodnie jestem zadowolony super auto
,a mam zapytanie co mozna wnim przerobic zeby tez ladnie sie prezentowal
i gdzie dostane tanio zdezaki przedni i tylni
po moj pierwszy wlasciciel mial problem z sasiadami niepotrafili dobrze parkowac i mam troche zdezaki popenkane
prosze pomuzcie zdiecia bym chetnie zobaczyl opisy
dzieki wrzyskim za pomoc zgury
a sory za bledy wielu obrza wielu krytykuje
wielu poprostu sa uprzejmi takich lubie
kiedys mnie ktos obrazal a admin forum odpisal nato forum jest poto zeby pomagac a nie kretykowac
ale jesli to komus przeszkadza niech pisze co chce liczy sie tylko pomoc memu escorcikowi
ale niewiem jaki to model jest
moj to
Ford Escord kombi
1,6
90ps
16v
04,04,1995 rok produkcji
a natomiast jak wlanczam mego Forda do startu powinny sie zapalc wrzyskie kontolki
pala sie ale niewrzyskie ,a moja udrenka to lampka oleju
nieswieci sie jak i zimny czy cieply nie zapala sie niewiem czemu juz zwiedzilem pare forum forda ale niedostalem zaspakajacych mnie odpowiedzi
jedni twierdza czujnik drudzy lampka sie przepalila trzeci kabel sie urwal
juz nawet slyszalem pompa oleju ,a wogle jak sprawdzic co jest przeczyna co czeba wymienic
i jak sprawdzic pompe oleju.
Prosze pomuzcie mi jestem nowym nabywca forda mam go dopiero 2tygodnie jestem zadowolony super auto
,a mam zapytanie co mozna wnim przerobic zeby tez ladnie sie prezentowal
i gdzie dostane tanio zdezaki przedni i tylni
po moj pierwszy wlasciciel mial problem z sasiadami niepotrafili dobrze parkowac i mam troche zdezaki popenkane
prosze pomuzcie zdiecia bym chetnie zobaczyl opisy
dzieki wrzyskim za pomoc zgury
a sory za bledy wielu obrza wielu krytykuje
wielu poprostu sa uprzejmi takich lubie
kiedys mnie ktos obrazal a admin forum odpisal nato forum jest poto zeby pomagac a nie kretykowac
ale jesli to komus przeszkadza niech pisze co chce liczy sie tylko pomoc memu escorcikowi
Ostatnio zmieniony 25 lut 2008, 07:48 przez lostlast, łącznie zmieniany 1 raz.
Na dobrą sprawe to może być wszystko co wymieniłeś, może to być po prostu przepalona żarówka, ale tego nie sprawdzisz póki nie ściągniesz zegarów, mógł urwać się kabel, ale tego też nie sprawdzisz póki nie ściągniesz zegarów i nie zobaczysz czy dochodzi napięcie do żaróweczki. Pompe oleju nie wiem jak sprawdzić, ale myślę że gdyby ona nie działała to esio za długo by nie pojeździł, więc szukaj 

Bo z mocą jest tak, że zawsze jej za mało.
Kierowca bombowca.
Kierowca bombowca.
szukaj wkrętów przy plastiku maskującym zegary (będą pewnie cztery) później plastik będziesz zapewne musiał zdjąć z zaczepów i pojawią Ci się mocowania zegarów (też cztery wkręty) Po odkręceniu ich będziesz już mógł wyjąć zegary. Dla łatwiejszego dostępu dobrze jest zdjąć kierownicę, ale nie jest to konieczne, czyli zdejmujesz klakson podważając go śrubokrętem, właczasz blokadę kierownicy, odkręcasz śrubę, wyłączasz blokadę i kiera pięknie schodzi (tak jest przynajmniej w Mk 5 i nie sądzę żeby się to zmieniło)a jak zegar odkrencic

A jak jest z poduszką to nie wiem

Ufff... lostlast, założyłeś dwa takie same tematy, wszystko, co Ci tu oślimy wspólnymi siłami było na forum poruszane tysiące razy. Masz dużo szczęścia że jeszcze nikt po Tobie ostro nie pojechał za te błędy, więc bądź na tyle uprzejmy i rusz swoją d.... do auta i po prostu sobie popatrz gdzie są te śrubki. Każdy z nas musiał kiedyś zrobić coś przy aucie po raz pierwszy najczęściej metodą prób i błędów i nie zawsze był net do pomocy więc skoro potrafisz włączyć kompa i pisać na forum to z tym zadaniem też na pewno sobie poradzisz. Wskazówek już masz dużo a jak użyjesz szukajki to znajdziesz jeszcze więcej informacji. reszta należy do Ciebielostlast pisze:a maz jakies zdeicia lub opisy gdzie i co jest do odkrencenia

yyy
tamten temat to niewypal jak czytales to go zle zamiescilem
niewiem jak sie go usowa
sory zaniego
ruszamm dupe i to ostro
to moj 5 auto
wrzyskie te byly w roczniku 90
naprawialem je tuningowalem przerabialem
az wrescie mnie szczelilo zeby kupic jeden dobry i nie za stary
jak mialem nissana bylem tez na podobnym forum i od tamtego czasu wieze w ludzi ktuzy cos wiencej potrafia niz ja
dlamnie ford to nieznana marka nigdy nic nierobilem w tych autach
naprzyklad jak reno czy seat i nissan to pryszcz w naprawie wiem prawie wrzysko ale w ford nic niewiem tam wrzysko jest ladnie zamkniete szkoda popsuc
jak mozna sie dowiedziec odkogos innego jak naprawic bez popsucia i niepopelniania bledow naprawczych
i poto wymyslili te forum z ludzi doswiadczonych i ludzi takich jak ja co nic niewiedza o tym
niejest czieszko naprawic to.
ale zwiedza innych doszwiadczonych ludzi to wtedy staje sie zabawa naprawcza bo juz wiez
gdzie co i jak
dlatego prosze was o pomoc i dostalem wielu opisach innych ludzi co paczalem ale niewszyskie byly ten model co ja mam
[ Komentarz dodany przez: MARKKO: Nie 24 Lut, 2008 ]
a po co te wszystkie foty?
niewiem jak sie go usowa
sory zaniego
ruszamm dupe i to ostro
to moj 5 auto
wrzyskie te byly w roczniku 90
naprawialem je tuningowalem przerabialem
az wrescie mnie szczelilo zeby kupic jeden dobry i nie za stary
jak mialem nissana bylem tez na podobnym forum i od tamtego czasu wieze w ludzi ktuzy cos wiencej potrafia niz ja
dlamnie ford to nieznana marka nigdy nic nierobilem w tych autach
naprzyklad jak reno czy seat i nissan to pryszcz w naprawie wiem prawie wrzysko ale w ford nic niewiem tam wrzysko jest ladnie zamkniete szkoda popsuc
jak mozna sie dowiedziec odkogos innego jak naprawic bez popsucia i niepopelniania bledow naprawczych
i poto wymyslili te forum z ludzi doswiadczonych i ludzi takich jak ja co nic niewiedza o tym
niejest czieszko naprawic to.
ale zwiedza innych doszwiadczonych ludzi to wtedy staje sie zabawa naprawcza bo juz wiez
gdzie co i jak
dlatego prosze was o pomoc i dostalem wielu opisach innych ludzi co paczalem ale niewszyskie byly ten model co ja mam
[ Komentarz dodany przez: MARKKO: Nie 24 Lut, 2008 ]
a po co te wszystkie foty?
Ostatnio zmieniony 25 lut 2008, 07:48 przez lostlast, łącznie zmieniany 1 raz.
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Kurde - sam nie wiem który temat wywalić
lostlast, nic nie rozkręcaj.
Piszesz o innych wozach , że się znasz - a sprawdzenie co nawaliło ( czujnik, kontrolka czy kabel ) jest takie same i w Nisanie ; Fordzie czy Mercedesie.
Właduj się pod wóz , najlepiej z kanału skorzystaj , niech ktoś wsiądzie za ster , przekręć kluczyk w pozycję , gdzie się zapalają kontrolki - zdejm przewód z czujnika ciśnienia oleju i dotknij go do obudowy silnika.
Jeśli po dotknięciu przewodu do silnika zaświeci się kontrolka to walnięty masz czujnik.
Jeśli kontrolka się nie zaświeci to albo przewód szlak trafił , albo żarówkę.
Jeśli żarówkę to dopiero wtedy rozkopuj zegary.
Najpierw sprawdź czujnik.
Nie umieszczaj niepotrzebnie zdjęć nie związanych z tematem , bo zaśmiecasz serwer.
lostlast, nic nie rozkręcaj.
Piszesz o innych wozach , że się znasz - a sprawdzenie co nawaliło ( czujnik, kontrolka czy kabel ) jest takie same i w Nisanie ; Fordzie czy Mercedesie.
Właduj się pod wóz , najlepiej z kanału skorzystaj , niech ktoś wsiądzie za ster , przekręć kluczyk w pozycję , gdzie się zapalają kontrolki - zdejm przewód z czujnika ciśnienia oleju i dotknij go do obudowy silnika.
Jeśli po dotknięciu przewodu do silnika zaświeci się kontrolka to walnięty masz czujnik.
Jeśli kontrolka się nie zaświeci to albo przewód szlak trafił , albo żarówkę.
Jeśli żarówkę to dopiero wtedy rozkopuj zegary.
Najpierw sprawdź czujnik.
Nie umieszczaj niepotrzebnie zdjęć nie związanych z tematem , bo zaśmiecasz serwer.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
yyy
dokladnie o taka odpowiedz mi chodzilo
dzieki
jedyny problem jest w tym ze niemam kanalu tu nigdzie ,a jak pojade do jakiegos warsztatu to ostro inkasuja
nie za min tylko zacale godzinny
,a to niemcy se drogo licza
,a ze sie znam to chce sie wiencej do uczyc odwas od typowych maniakow escorta
kturzy wiedza gdzie i co sie znajduje perfekcyjnie
dzieki za twa odpowiedz
[ Komentarz dodany przez: leszek: Nie 24 Lut, 2008 ]
nie uzywaj czerwonego koloru przy pisaniu !!!
[shadow=violet]sory niewiedzialem[/shadow]
dzieki
jedyny problem jest w tym ze niemam kanalu tu nigdzie ,a jak pojade do jakiegos warsztatu to ostro inkasuja
nie za min tylko zacale godzinny
,a to niemcy se drogo licza
,a ze sie znam to chce sie wiencej do uczyc odwas od typowych maniakow escorta
kturzy wiedza gdzie i co sie znajduje perfekcyjnie
dzieki za twa odpowiedz
[ Komentarz dodany przez: leszek: Nie 24 Lut, 2008 ]
nie uzywaj czerwonego koloru przy pisaniu !!!
[shadow=violet]sory niewiedzialem[/shadow]
Ostatnio zmieniony 24 lut 2008, 22:58 przez lostlast, łącznie zmieniany 6 razy.