Jaka jest rezystancja i na jakich stykach mierzyc???
1 Przepływomierz
2 Czujnik temp cieczy
3 Czujnik położenia przepustnicy
Jaka Rezystancja
Moderator: Moderatorzy
Pomiar między stykami
Rodzaj sprawdzenia
Warunki sprawdzenia
Wartość właściwa
Sposób postępowania
„20" i masa „40" i masa
Połączenie z masą urządzenia sterującego EEC IV
Zapłon wyłączony
0 do 2,5 ii
Sprawdzić wiązkę przewodów
„42" i masa
Przewód korektora liczby oktanowej
Zapłon wyłączony. Zwora wyjęta z gniazda korektora
Rezystancja °° ii
Sprawdzić przewody
„42" i masa
Zapłon wyłączony. Zwora w gnieździe korektora
Zapłon wyłączony
0 do 2,5 ii Rezystancja ii
Sprawdzić przewody i wtyk złącza
Sprawdzić przewody, złącze au-todiagnostyczne i wtyk złącza
„48" i „40"
Wejście samodiagnostyki urządzenia sterującego EEC IV
„17" i „40"
Wyjście samodiagnostyki urządzenia sterującego EEC IV
„40" i „40" w złączu
Masa złącza samodiagnostyki
0 do 2,5 ii
„37" i „57"
Zasilanie urządzenia sterującego EEC IV po wyłączniku zapłonu i przekaźniku głównym
Zapłon wyłączony
0 do 2,5 ii
Sprawdzić przewody między przekaźnikiem i urządzeniem sterującym
„37" i „58"
Wtryskiwacz cylindra nr 1 i jego przewody
Zapłon wyłączony
15 do 17 Om
Sprawdzić rezystancję na zaciskach wtryskiwacza i przewody. Wymienić Wtryskiwacz
„37" i „59"
Wtryskiwacz cylindra nr 2 i jego przewody
„37" i „39"
Wtryskiwacz cylindra nr 3 i jego przewody
„37" i „35"
Wtryskiwacz cylindra nr 4 i jego przewody
„7" i „46"
Przewody i czujnik temperatury cieczy chłodzącej
Zapłon wyłączony
Rezystancja zmienna (patrz rozdz. 1.1)
Odłączyć złącze czujnika i zmierzyć rezystancję na jego zaciskach. Jeżeli wartość jest niewłaściwa, wymienić czujnik. Jeżeli jest właściwa, sprawdzić przewody
„25" i „46"
Przewody i czujnik temperatury zasysanego powietrza
„47" i „46"
Przewody i czujnik położenia przepustnicy
Zapłon wyłączony. Powoli obracać prze-pustnicę
0,3 do 1,5 kil
Odłączyć złącze i zmierzyć rezystancję na zaciskach czujnika. Jeśli jest niewłaściwa, wymienić czujnik. Jeśli jest właściwa, odłączyć złącza od czujników temperatury cieczy chłodzącej, temperatury zasysanego powietrza i od sondy lambda. Sprawdzić przewody elektryczne
„47" i „26"
„37" i „21"
Regulator biegu jałowego
Zapłon wyłączony
9 do 12 ii
Odłączyć złącze i zmierzyć rezystancję na zaciskach silnika regulatora. Jeśli jest niewłaściwa, wymienić silnik. Jeśli jest właściwa, odłączyć złącza od elekt-rozaworu pochłaniacza par paliwa, elektrozaworu zasysania powietrza do kolektora wylotowego i czujnika prędkości pojazdu oraz sprawdzić obwód połączenia
„37" i „40"
Zasilanie urządzenia sterującego EEC IV po wyłączniku zapłonu
Zapłon włączony
10 do 14 V
Sprawdzić przekaźnik główny zasilania i w razie potrzeby wymienić przekaźnik, potem sprawdzić przewody między urządzeniem sterującym i przekaźnikiem, następnie między przekaźnikiem i akumulatorem
„35" i „40" „39" i „40" „58" i „40"
Zasilanie wtryskiwaczy
Zapłon włączony
10 do 14 V
Sprawdzić przewody
„22" i „40"
Przekaźnik pompy paliwa
Zapłon włączony
10 do 14 V
Sprawdzić przekaźnik, potem przewody między urządzeniem sterującym i przekaźnikiem, a następnie przewody między przekaźnikiem i akumulatorem
Rodzaj sprawdzenia
Warunki sprawdzenia
Wartość właściwa
Sposób postępowania
„20" i masa „40" i masa
Połączenie z masą urządzenia sterującego EEC IV
Zapłon wyłączony
0 do 2,5 ii
Sprawdzić wiązkę przewodów
„42" i masa
Przewód korektora liczby oktanowej
Zapłon wyłączony. Zwora wyjęta z gniazda korektora
Rezystancja °° ii
Sprawdzić przewody
„42" i masa
Zapłon wyłączony. Zwora w gnieździe korektora
Zapłon wyłączony
0 do 2,5 ii Rezystancja ii
Sprawdzić przewody i wtyk złącza
Sprawdzić przewody, złącze au-todiagnostyczne i wtyk złącza
„48" i „40"
Wejście samodiagnostyki urządzenia sterującego EEC IV
„17" i „40"
Wyjście samodiagnostyki urządzenia sterującego EEC IV
„40" i „40" w złączu
Masa złącza samodiagnostyki
0 do 2,5 ii
„37" i „57"
Zasilanie urządzenia sterującego EEC IV po wyłączniku zapłonu i przekaźniku głównym
Zapłon wyłączony
0 do 2,5 ii
Sprawdzić przewody między przekaźnikiem i urządzeniem sterującym
„37" i „58"
Wtryskiwacz cylindra nr 1 i jego przewody
Zapłon wyłączony
15 do 17 Om
Sprawdzić rezystancję na zaciskach wtryskiwacza i przewody. Wymienić Wtryskiwacz
„37" i „59"
Wtryskiwacz cylindra nr 2 i jego przewody
„37" i „39"
Wtryskiwacz cylindra nr 3 i jego przewody
„37" i „35"
Wtryskiwacz cylindra nr 4 i jego przewody
„7" i „46"
Przewody i czujnik temperatury cieczy chłodzącej
Zapłon wyłączony
Rezystancja zmienna (patrz rozdz. 1.1)
Odłączyć złącze czujnika i zmierzyć rezystancję na jego zaciskach. Jeżeli wartość jest niewłaściwa, wymienić czujnik. Jeżeli jest właściwa, sprawdzić przewody
„25" i „46"
Przewody i czujnik temperatury zasysanego powietrza
„47" i „46"
Przewody i czujnik położenia przepustnicy
Zapłon wyłączony. Powoli obracać prze-pustnicę
0,3 do 1,5 kil
Odłączyć złącze i zmierzyć rezystancję na zaciskach czujnika. Jeśli jest niewłaściwa, wymienić czujnik. Jeśli jest właściwa, odłączyć złącza od czujników temperatury cieczy chłodzącej, temperatury zasysanego powietrza i od sondy lambda. Sprawdzić przewody elektryczne
„47" i „26"
„37" i „21"
Regulator biegu jałowego
Zapłon wyłączony
9 do 12 ii
Odłączyć złącze i zmierzyć rezystancję na zaciskach silnika regulatora. Jeśli jest niewłaściwa, wymienić silnik. Jeśli jest właściwa, odłączyć złącza od elekt-rozaworu pochłaniacza par paliwa, elektrozaworu zasysania powietrza do kolektora wylotowego i czujnika prędkości pojazdu oraz sprawdzić obwód połączenia
„37" i „40"
Zasilanie urządzenia sterującego EEC IV po wyłączniku zapłonu
Zapłon włączony
10 do 14 V
Sprawdzić przekaźnik główny zasilania i w razie potrzeby wymienić przekaźnik, potem sprawdzić przewody między urządzeniem sterującym i przekaźnikiem, następnie między przekaźnikiem i akumulatorem
„35" i „40" „39" i „40" „58" i „40"
Zasilanie wtryskiwaczy
Zapłon włączony
10 do 14 V
Sprawdzić przewody
„22" i „40"
Przekaźnik pompy paliwa
Zapłon włączony
10 do 14 V
Sprawdzić przekaźnik, potem przewody między urządzeniem sterującym i przekaźnikiem, a następnie przewody między przekaźnikiem i akumulatorem
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO
KONTAKT 604285432
-
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO
KONTAKT 604285432
-