!!pomocy!! 1.8 16V pali jak smok!!!!
Moderator: Moderatorzy
!!pomocy!! 1.8 16V pali jak smok!!!!
witam, jestem mechanikiem samochodowym, robiłem parę miesiecy temu kapitalny remont silnika w fordzie Escorcie 1.8 16V benzyna 115km rocznik 1992, powodem była nierówna praca, jak potem okazało się był wypalony zawór wydechowy. mam teraz z nim taki problem że pali ok 15- 20l/100km, przejzałem cały układ paliwowy i niema żadnych wycieków, podejrzewam sonde lambda, poniewasz po odłączeniu jej nic sie niedzieje, czy może być to wina sondy, ile taka sonda kosztuje??. drodzy klubowicze proszę was o pomoc bo niewiem już co może z tym być nietak.
- Yagr
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
to może być sonda. Jeśli silnik dobrze pracuje, a spalanie duże to trzeba sondę sprawdzić
Jesteś mechanikiem więc chyba wiesz jak
Ceny nowej sondy w serwisie to ponad 200 za boscha
ale bez problemu możesz kupić uniwersalną czterokabelkową sondę NGK. Jest nie mniej dobra a cena przynajmniej o połowę niższa 

Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
e_bober pisze:jestem mechanikiem samochodowym

Ja tam mechanikiem nie jestem,ale wydaje mi się, że po odłączeniu sondy nieodczujesz żadnej różnicy w pracy silnika, można normalnie jeżdzić, co najwyżej tylko spalanie wzrośnie. Tak, że jeżeli po jej odłączeniu niema różnicy to nic nie znaczy! Wystarczy ją pomierzyć.e_bober pisze:podejrzewam sonde lambda, poniewasz po odłączeniu jej nic sie niedzieje
Ostatnio zmieniony 21 lis 2007, 23:31 przez potek2, łącznie zmieniany 2 razy.
- Jamszoł
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt: