immobilaizer

Moderator: Moderatorzy

jacek

immobilaizer

Post autor: jacek »

Witam mam problem z moim escortem mk 7 rok 1995 1,6 16v zetec 90 km.
Jestem jego właścicielem od 2 miesięcy i kupiłem go z czerwonym kluczykien a drugi dorabiałem a problem jest taki. Po włożeniu kluczyka do stscyjki nie zawsze się zapala dioda pod zegarkiem i nie moge go uruchomić jak się zapali dioda to jest wszystko ok zapala od razu, jak się zapali dioda i uruchomie silnik to dioda gasnie tak po ok 3 s.
A jak wyłącze silnik i wyciągne kluczyk to się nie zapala wogule. pomocy czekam na odp.
Dziękuję !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cry:
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14628
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

a czerwony kluczyk działa jak należy? czy te objawy to właśnie na czerwonym a nie na dorabianym?
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
simo
Posty: 1054
Rejestracja: 21 mar 2005, 15:44
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: simo »

a czy kolega zaprogramowal nowy kluczyk do immobilazera fabrycznego w aucie?
dzieki czerwonymu kluczykowi zaprogarmujesz inne kluczyki z immobilazerem zainstalownaym w czarnej obudowie kluczyka (kluczyk czarny ma taka czerwona plamke na jednym z bokow)do immobilazerem w aucie,
jesli dorobiles zwykly kluczyk bez immobilzare to dzieki niemu tylko otwrzysz auto, a nie odpalisz
jest Ford Mondeo `17 2.0 TDCI
jest Mitsubishi Colt 05 1,3
jest /był Fiat Tipo 18 1,6 MultiJet
był Ford Focus `12 1.6 TDCI
był Nissan Primera `05 2.0
był Fiat Stilo `03 JTD
był Nissan Primera `01 TD
był Escort`97 1.6 16V + LPG III
Awatar użytkownika
ARIEL
Posty: 1933
Rejestracja: 22 sty 2006, 20:33
Lokalizacja: Rybnik-Śląsk
Kontakt:

Post autor: ARIEL »

simo, a idzie się pozbyć tego immobilajzera żęby normalnie odpalić zwykłym kluczem dorobionym
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO

KONTAKT 604285432



-
simo
Posty: 1054
Rejestracja: 21 mar 2005, 15:44
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: simo »

jak odlaczysz immobilazer to wogole nie odpalic to probowalem.
ariel nie wiem nie probowalem czegos takiego, moze ktos inny wie
jest Ford Mondeo `17 2.0 TDCI
jest Mitsubishi Colt 05 1,3
jest /był Fiat Tipo 18 1,6 MultiJet
był Ford Focus `12 1.6 TDCI
był Nissan Primera `05 2.0
był Fiat Stilo `03 JTD
był Nissan Primera `01 TD
był Escort`97 1.6 16V + LPG III
Awatar użytkownika
ARIEL
Posty: 1933
Rejestracja: 22 sty 2006, 20:33
Lokalizacja: Rybnik-Śląsk
Kontakt:

Post autor: ARIEL »

właśnie interesuje mnie jak obejść immobilaiser :-|
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO

KONTAKT 604285432



-
simo
Posty: 1054
Rejestracja: 21 mar 2005, 15:44
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: simo »

a co kolega bawi sie w zlodzieje??
napewno jakos sie da tylko jak
jest Ford Mondeo `17 2.0 TDCI
jest Mitsubishi Colt 05 1,3
jest /był Fiat Tipo 18 1,6 MultiJet
był Ford Focus `12 1.6 TDCI
był Nissan Primera `05 2.0
był Fiat Stilo `03 JTD
był Nissan Primera `01 TD
był Escort`97 1.6 16V + LPG III
Awatar użytkownika
ARIEL
Posty: 1933
Rejestracja: 22 sty 2006, 20:33
Lokalizacja: Rybnik-Śląsk
Kontakt:

Post autor: ARIEL »

mam 1 kluczyk miała mi dosłać drugi ale nici z tego bo już wyjechała :c: do angli :evil:
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO

KONTAKT 604285432



-
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Proponuje przejechać się do dobrego elektryka lub elektronika samochodowego.
Można wyłączyć immobilizer - nie wiem jak i gdzie ale moich kilku kolegów kupiło właśnie takie autka z odłączonym immobilizerem.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
ARIEL
Posty: 1933
Rejestracja: 22 sty 2006, 20:33
Lokalizacja: Rybnik-Śląsk
Kontakt:

Post autor: ARIEL »

poczym poznać że jest wyłączony , lub jak to stwierdzić
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO

KONTAKT 604285432



-
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Bierzesz byle jaki kluczyk - który pasuje - czyli od innego forda (może być Mondek) i wóz Ci odpali.
Immo odcina tylko zapłon od silnika .
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
jacek

Post autor: jacek »

Te objawy dzieją się na czerwonym i dorabianym kluczyku , dorabiany był programowany oczywiście gościu skasował 150 pln w Bydgoszczy 3-go Maja.
Dorobiony kluczyk ma czerwoną plamke .
Jedynie mi zostanie diagnostyka komputerowa, pozdrowienia dla wszystkich. :cool:
jacek

Post autor: jacek »

Mam jeszcze jedno pytanie czy to może być wina przekażnika R-8
system wtryskowo-zapłonowy. :cool:
simo
Posty: 1054
Rejestracja: 21 mar 2005, 15:44
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: simo »

gdy dioda pod zegrakiem miga to znaczy ze cos w ukladzie elektronicznym auta jest rozlaczone wiec moze to byc przekaznik ale nie jestem pewnien na 100 %
jest Ford Mondeo `17 2.0 TDCI
jest Mitsubishi Colt 05 1,3
jest /był Fiat Tipo 18 1,6 MultiJet
był Ford Focus `12 1.6 TDCI
był Nissan Primera `05 2.0
był Fiat Stilo `03 JTD
był Nissan Primera `01 TD
był Escort`97 1.6 16V + LPG III
ODPOWIEDZ