Przed naprawą
Moderator: Moderatorzy
Przed naprawą
Zanim sie weżmiecie za naprawę parownika NAJPIERW wymieńci trza filtr gazu .Gazownik w serwisie powiedział mi że trza wymienić parownik (350zl) .Ja kupiłem zestaw naprawczy (70 zł) i wymieniłem sobie sam, ale auto dalej żle chodziło dopiero jak wymieniłem filtr gazu (7zł) zaczeło chodzić normalnie.
- Yagr
- Posty: 14625
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
filterek gazu wymienia się co ok. 10 000 km - jeśli trzymasz terminy to taka sytuacja cie ominie, choć nie przeczę, jak robić wymianę membran to filterek wymienić też wypada.
Tyle że jak wymienisz filterek (5 zł) to sie może okazać że wymiana membran (60-90zł) jest zbyteczna 


Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ja filterek gazu zmienialem jakos na przelomie czerwca i lipca. niestety nie uchronilo to mojego parownika przed awaria. z Darkiem wymienilismy membrany, a w zasadzie to on wymienil, za co jestem mu wdzieczny, ale niestety nadal cos z reduktorem jest nie tak
obawiam sie ze chyba kupno nowego reduktora mnie nie ominie 


jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
no coz... kilku mechanikow mi juz mowilo ze cos z reduktorem, reduktor jest zalewany przez gaz, a regulacja srubka nic nie pomaga
sam jestem zielony w tym temacie, wiec nie pozostaje mi nic innego jak uwierzyc fachowcom...

jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
- Yagr
- Posty: 14625
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
może faktycznie coś jest nie tak z reduktorem ale ja na twoim miejscu spróbowałbym jeszcze samemu pokręcić regulacjami. Tu masz linka do jednej ze stron z opisem http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1 ... 0fd09a438e
żeby obejrzeć obrazek (widać o których śrubach piszą) trzeba się zalogować. Myślą że w twoim przypadku jest rozregulowany bypass i niezależnie od tego jak gazownik kręci śrubą regulacji czułości membrany to i tak dostaje za dużo gazu... A tu masz jeszcze schemat samego parownika... http://autogas.hit.bg/Reductor%20AT90E.pdf
tyle że po ichniejszemu
spróbuj sam się pobawić
żeby obejrzeć obrazek (widać o których śrubach piszą) trzeba się zalogować. Myślą że w twoim przypadku jest rozregulowany bypass i niezależnie od tego jak gazownik kręci śrubą regulacji czułości membrany to i tak dostaje za dużo gazu... A tu masz jeszcze schemat samego parownika... http://autogas.hit.bg/Reductor%20AT90E.pdf
tyle że po ichniejszemu

Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
dzieki za linki, wygladaja interesujaco
jak tylko cos poprobuje dam znac co do efektow... niestety snieg zaczal padac
warunki coraz gorsze do zabaw pod maska na parkingu 



jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l