Przywitanie i kilka pytań
Moderator: Moderatorzy
Przywitanie i kilka pytań
Witam wszystkich na tym forum,
wczesniej przebywalem na forum poloneza, 1,5 roku sie z nim męczyłem teraz pszyszła pora na ESCORTA.
Jutro najprawdopodobniej stanę sie wlascicielem FORDA ESCORTA z 92 roku, przebiegiem 180 tys. Stan blachy idealny, jakiś mankamentow sie nie dopatrzyłem, jednak ostateczną decyje podejme jutro, ale licze na Was: na co zwrocic mam szczegolną uwage.... posiadam miernik do mierzenia kompresji (manometr) powiedzcie mi koledzy jakie powinno być spreżanie w cylindrach (norma)...
a i takie jeszcze dodatkowe pytanko:
wersja 3 drzwiowa, 92 rok, silnik 1,3 to MK4??
pozdrawiam
wczesniej przebywalem na forum poloneza, 1,5 roku sie z nim męczyłem teraz pszyszła pora na ESCORTA.
Jutro najprawdopodobniej stanę sie wlascicielem FORDA ESCORTA z 92 roku, przebiegiem 180 tys. Stan blachy idealny, jakiś mankamentow sie nie dopatrzyłem, jednak ostateczną decyje podejme jutro, ale licze na Was: na co zwrocic mam szczegolną uwage.... posiadam miernik do mierzenia kompresji (manometr) powiedzcie mi koledzy jakie powinno być spreżanie w cylindrach (norma)...
a i takie jeszcze dodatkowe pytanko:
wersja 3 drzwiowa, 92 rok, silnik 1,3 to MK4??
pozdrawiam
- Yagr
- Posty: 14630
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
jeśli pytasz o ciśnienie sprężania dla silnika 1,3 to wg danych fabrycznych powinno to być 1,3 do 1,6 MPa ( musisz sobie zerknąc w jakich jednostkach masz wyskalowany manometr i ewentualnie przeliczyć) 

Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
no i wady essiego po za kupie wychodzą:
1 dzis sie okazalo ze oleju jest ponizej minimum
2. gromadzi sie olej w filtrze powietrza, cały środek wilgotny, brudny ciemnym olejem/
3 linke od otwierania klapy silnika musze zmienic, da sie otworzyc, ale trzeba uzyć do tego kombinerek i pociągnąć za linke - powiedzcie, czy da sie to wymienic nie sciagając deski rozdzielczej? na stronce z czesciami od forda znalazlem linke, tylko czy oplaci sie tyle grzebać...
pozdrawiam
1 dzis sie okazalo ze oleju jest ponizej minimum
2. gromadzi sie olej w filtrze powietrza, cały środek wilgotny, brudny ciemnym olejem/
3 linke od otwierania klapy silnika musze zmienic, da sie otworzyc, ale trzeba uzyć do tego kombinerek i pociągnąć za linke - powiedzcie, czy da sie to wymienic nie sciagając deski rozdzielczej? na stronce z czesciami od forda znalazlem linke, tylko czy oplaci sie tyle grzebać...
pozdrawiam
gromadzi się olej w filtrze - http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.p ... 7958#57991
tu poczytaj
tu poczytaj
No to nie linke musisz zmienić a kupić ten pomarańczowy plastik pod kierownicę za który się ciągnie żeby otworzyć maskęespk pisze:linke od otwierania klapy silnika musze zmienic, da sie otworzyc, ale trzeba uzyć do tego kombinerek i pociągnąć za linke - powiedzcie, czy da sie to wymienic nie sciagając deski rozdzielczej? na stronce z czesciami od forda znalazlem linke, tylko czy oplaci sie tyle grzebać...

Co do instrukcji to poszukaj na
www.fordclubpolska.org