RS nie odpala.
Moderator: Moderatorzy
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
RS nie odpala.
No pierwsza awaria za nami - chyba?.
Mati zajechał pod bankomat - za moment wrócił - wóz zagadał na kilka sekund i zdechł.
Pompa paliwa się nie odzywa.Przekaźnik słychać.
Po przywleczeniu na sznurku do domu stwierdziłem , że po przekręceniu kluczyka :
Pompa milczy ; przekaźnik słychać ; bezpieczniki ok ; napięcie na kostce przy zbiorniku pojawia się ; kontrolki i zegary sprawne ; pół zbiornika wachy.
No i co się dzieje - czeski film ?
To było wczoraj , wczoraj też zamówiliśmy nową pompę.
Dzisiaj Matiemu nie chciało się wypychać Esia z garażu - więc postanowił wyjechać na rozruszniku - pod koniec wyjeżdżania przycisnoł sprzęgło i wóz zagadał.
Pompa chodzi 100/100.
Czemu nie chodziła wczoraj ? przestraszyła się kubła na śmieci ?
W między - czasie zadzwoniłem do salonu - wiadomość dla tych co mają RS-y;XR3 i 1,6/6V - 105 kucy.
Pompa paliwa do RS - a - pasuje od XR3 oraz od 1,6 - 8V - 105 kucy.
Tak podano mi w salonie sprawdzając na ich komputrze po podaniu numeru Win.
Mati zajechał pod bankomat - za moment wrócił - wóz zagadał na kilka sekund i zdechł.
Pompa paliwa się nie odzywa.Przekaźnik słychać.
Po przywleczeniu na sznurku do domu stwierdziłem , że po przekręceniu kluczyka :
Pompa milczy ; przekaźnik słychać ; bezpieczniki ok ; napięcie na kostce przy zbiorniku pojawia się ; kontrolki i zegary sprawne ; pół zbiornika wachy.
No i co się dzieje - czeski film ?
To było wczoraj , wczoraj też zamówiliśmy nową pompę.
Dzisiaj Matiemu nie chciało się wypychać Esia z garażu - więc postanowił wyjechać na rozruszniku - pod koniec wyjeżdżania przycisnoł sprzęgło i wóz zagadał.
Pompa chodzi 100/100.
Czemu nie chodziła wczoraj ? przestraszyła się kubła na śmieci ?
W między - czasie zadzwoniłem do salonu - wiadomość dla tych co mają RS-y;XR3 i 1,6/6V - 105 kucy.
Pompa paliwa do RS - a - pasuje od XR3 oraz od 1,6 - 8V - 105 kucy.
Tak podano mi w salonie sprawdzając na ich komputrze po podaniu numeru Win.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- Yagr
- Posty: 14628
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
AGPR 22 CD1 - w tabeli zastosowań jest że do RS tez pasują
A jest cos takiego jak AGPR 22 PP? bo nigdzie nie mogę dorwać katalogu motorcrafta i sprawdzić czy w ogóle robią takie platynki
Ups sory ale ja to sprawdzałem na świecach NGK, tak jak napisałem wcześniej dla motorcrafta nie znalazłem katalogu on-line.
A jest cos takiego jak AGPR 22 PP? bo nigdzie nie mogę dorwać katalogu motorcrafta i sprawdzić czy w ogóle robią takie platynki

Ups sory ale ja to sprawdzałem na świecach NGK, tak jak napisałem wcześniej dla motorcrafta nie znalazłem katalogu on-line.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
jamszoł, nie powiem Ci co było ale kurde jakoś tak czasem jest z tymi autami. Też kiedyś tak miałem, że podjeżdżam pod garaż, nagle auto zgasło i nie odpali. Przychodzę po godzinie żeby go jakoś wepchać a ten odpalił na ryskę i gada do dziś.
Innym razem jak go odpaliłem to po dodaniu gazu w momencie gasł i też jakoś samo przeszło w momencie gdy już się chciałem za niego brać
Nie wiem skoro niektórzy twierdzą że auta mają duszę, to może mają też swoje kaprysy?
Innym razem jak go odpaliłem to po dodaniu gazu w momencie gasł i też jakoś samo przeszło w momencie gdy już się chciałem za niego brać

- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Teraz wóz jeździ ale jest do 3000 obr. mułowaty.
Jest jeszcze jedna możliwość.
Tak zasyfiały filter paliwa , że pompa po napompowaniu nie odpala bo ciśnienie przed filtrem nie spada a teraz cosik przeciągło i filter przepuszcza ale zbyt mało paliwka.
Kupię filtr - wymienię i dam znać.
Jest jeszcze jedna możliwość.
Tak zasyfiały filter paliwa , że pompa po napompowaniu nie odpala bo ciśnienie przed filtrem nie spada a teraz cosik przeciągło i filter przepuszcza ale zbyt mało paliwka.
Kupię filtr - wymienię i dam znać.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Specjalnie walnę następny post dla tych co czekają na moją odpowiedź - w ten sposób będzie widoczna po wejściu na forum.
Wymieniłem filtr paliwa i wóz dostał skrzydeł.
Diagnoza - filtr był tak zap...ny , że pompka nie ruszała po przekręceniu kluczyka , bo było za duże ciśnienie.
Rada dla tych co będą zmieniać filtr przy RS-ach ; XR3 oraz 1,6/8V(105 kucy) - zanim odpalicie wóz po wymianie filtra - warto napompować układ paliwowy - ale to nie wszystko.
Silnik nie chciał zagadać bo pompa nie mogła przepchnąć powietrza przez wtryski ( zbyt duże ciśnienie ustawione na wtryskach nie przepuszcza powietrza) po nabiciu ciśnienia paliwa proponuję popuścić rurkę doprowadzającą paliwo do listwy przy 4 wtrysku.
Po odpowietrzeniu i dopompowaniu jeszcze raz paliwa wóz zagada od pierwszego tyknięcia.
Ktoś powie , że mnie zagadał bez tego .
Zgodzę się z tym - zagada jeśli wtryski nie trzymają odpowiedniego ciśnienia a w tych samochodach jest wyższe ciśnienie paliwa niż w pozostałych Esach.
Wymieniłem filtr paliwa i wóz dostał skrzydeł.
Diagnoza - filtr był tak zap...ny , że pompka nie ruszała po przekręceniu kluczyka , bo było za duże ciśnienie.
Rada dla tych co będą zmieniać filtr przy RS-ach ; XR3 oraz 1,6/8V(105 kucy) - zanim odpalicie wóz po wymianie filtra - warto napompować układ paliwowy - ale to nie wszystko.
Silnik nie chciał zagadać bo pompa nie mogła przepchnąć powietrza przez wtryski ( zbyt duże ciśnienie ustawione na wtryskach nie przepuszcza powietrza) po nabiciu ciśnienia paliwa proponuję popuścić rurkę doprowadzającą paliwo do listwy przy 4 wtrysku.
Po odpowietrzeniu i dopompowaniu jeszcze raz paliwa wóz zagada od pierwszego tyknięcia.
Ktoś powie , że mnie zagadał bez tego .
Zgodzę się z tym - zagada jeśli wtryski nie trzymają odpowiedniego ciśnienia a w tych samochodach jest wyższe ciśnienie paliwa niż w pozostałych Esach.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- Yagr
- Posty: 14628
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
przy okazji wymiany oleum też sobie filterek paliwa wymieniłem. I tu ciekawostka - filtr był '91 made in spain
czyli pierwszy montaż i po 230 000 jeszcze jakos dawał radę... aż dziw bierze 


Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"